Monckton om verdensregjering

Startet av Jostemikk, juni 07, 2012, 11:45:20 AM

« forrige - neste »

Jostemikk

Den nye verdensorden, New World Order - et misfoster har mange navn. Her er Lord Moncton, og han nevner dette og annet interessant. Verdensbefolkningen skal reduseres med mange milliarder, og Agenda 21 er nå det nye våpenet.

Jeg håper dette får så mange som mulig til å tenke seg om litt ekstra både når det gjelder Agenda 21, "mer åpenhet og demokrati" og betydningen av the cause.

http://www.youtube.com/v/hN7mQ1u230I
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#1
Medlem ufaufa foreslo at videoen med Monckton fortjente en egen tråd. Den er nå etablert. Jeg legger inn hans innlegg om innholdet i filmen.

Sitat fra: ufaufa på juni 07, 2012, 04:41:29 AM
Dette intervjuet er ekstraordinært og bør få en egen tråd.

Lord Monckton kommer med en mengde observasjoner som bør undersøkes nærmere. Hans redegjørelser setter særlig fingeren på en - svært - viktig og aktuell problemstilling, nemlig om det er legitimt at uformelle virkemidler anvendes for å overføre makt fra nasjonalstat til overstatlige organer, som eks. EU og FN.

Problemstillingen kan spissformuleres slik; har eks. det norske folk faktisk tenkt gjennom om det er greit at internasjonale organer tilegner seg overnasjonal beslutningsmyndighet og makt, på formelt eller uformelt grunnlag under mer eller mindre lukkede prosesser - utover hva som klart kan forankres til nasjonale legitime åpne demokratiske prosesser?

Er det greit at vårt demokrati pålegges omfattende forpliktelse uten at det norske folk får tilstrekkelig informasjon om hva som er oppe til vurdering, hva som er grunnlaget for eventuelle beslutninger og hvilke pro- et contraargumenter som foreligger?

Er det greit at "staten", ved politikerne og byråkrater, påtar seg rettslige forpliktelser som får betydning for borgernes rettssfære - uten at hverenkelt sak har vært omstendelig belyst og offentliggjort samt behandlet på forsvarlig måte via demokratiske prosesser?

Ved blant annet passivitet, naivitet og likegyldighet, så er vi ansvarlige for at vi ikke kjenner til hvordan systemet reelt sett fungerer. Lord Monckton gjør en glimrende jobb for å åpne våre øyne for hvordan systemet fungerer og hvilke farer dette systemet - slik det er i dag - medfører.

Det er fasinerende at det offisielle bildet som dannes via media, politikere og byråkrater, er at vi lever i en demokratisk rettsstat der velgernes mening har reell betydning for hvilke internasjonale forpliktelser Norge som stat påtar seg. Utviklingen fra nasjonalstatsperspektivet mot globalisering påkrever at vi som velgere følger særlig godt med på hvilke beslutninger som blir tatt, hvordan de blir tatt, og hva som medfører statlige forpliktelser - på alle nivåer.

Det er faktisk i stor grad internasjonale og multinasjonale organisasjoner og andre formelle eller uformelle maktfaktorer som i dag legger rammene for, og innvirker direkte eller inndirekte på, vår nasjonal politikk.

Det er på tide at vi våkner opp og foretar en nøye vurdering av om vi faktisk står inne for systemet slik det er i dag. Kanskje nettstedet planet infowars er et lys i mørket, og en mulighet for økt bevisstgjøring og eventuell katalysator for endring der dette er nødvendig.

Klimakampanjen er et godt eksempel på hvor viktig det er at vi - folket - følger med. Vi har da øyne for å se ...
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#2
I denne filmen blir Christopher Monckton intervjuet om da det britiske hemmelige politiet forsøkte å ta knekken på ham. Moncton er ikke tapt bak en vogn, og jeg kunne ikke annet enn gapskratte da han snudde det hele fullstendig rundt! Latteren til tross, dette er et meget alvorlig tema. Også i vårt land så politikerne og deres støttespillere plutselig et akutt behov for en hemmelig politistyrke. Man skal spionere på landets egne innbyggere, da vi pr. definisjon anses som potensielt farlige statsfiender.

Hvem er det egentlig som står bak lovene i de EU-tilknyttede landene i Europa? Finnes det demokrati? Skal udemokratiske skyggeregjeringer bestemme over Kari og Ola? Det er i hvertfall det vi har tillatt dem ved vår unnfallenhet. En hel verdensdel har lukket øynene eller sett en annen vei.

http://www.youtube.com/v/L-IXhE3GsC0
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

#3
Sitat fra: Jostemikk på juni 07, 2012, 11:45:20 AM
Den nye verdensorden, New World Order - et misfoster har mange navn. Her er Lord Monckton, og han nevner dette og annet interessant. Verdensbefolkningen skal reduseres med mange milliarder, og Agenda 21 er nå det nye våpenet.

Det som sies her er viktig eksplosivt materiale, sett av 45 minutter til dette intervuet!

Etter ca 38 minutter og 30 sekunder henviser programlederen til en "norsk professor" som skal ha uttrykt ekstreme synspunkter. Vet noen hvem det refereres til?
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

#4
Sitat fra: Amatør1 på juni 07, 2012, 20:06:08 PMEtter ca 38 minutter og 30 sekunder henviser programlederen til en "norsk professor" som skal ha uttrykt ekstreme synspunkter. Vet noen hvem det refereres til?

Randers. Han og Club of Rome er en av de fremste våpnene til globalistene for å utrydde mesteparten av jordas befolkning. Et sinnssykt menneske med full støtte av Gro Harlem Brundtland.

Litt om historien til dette kan leses her.

En kobling direkte til kilden for videre studier Club of Rome - Randers.

Jeg har lest mye om dette og studert alle opplysninger jeg har klart å finne. Det tallet som går igjen fra disse NWO-gærningene er at jordas befolkning skal reduseres til en halv milliard. Ingen må glemme at vi snakker om forskere og personer med internasjonale toppstillinger. Dette er kort og godt snakk om "bærekraft", og jeg minner igjen om hvem som er skaperen av Agenda 21:

Bærekraft, Agenda 21, FN - Gro Harlem Brundtlands verk, også kalt Brundtlandkommisjonen - Wikipedia

Her kan dere lese mer om denne "bærekraften".
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#5
De fleste som har fulgt "klima"saken ei stund vet hvem Paul R. Ehrlich er. Han har i flere år vært en av de fremste talsmennene for å på en eller annen måte ta knekken på mesteparten av jordas befolkning.

Steven Goddard har denne saken i dag:



Noen som ble sjokkert? Hva da med Club of Rome-medlem, og WWF-grunder prins Philip:

If I were reincarnated I would wish to be returned to earth as a killer virus to lower human population levels.
Prince Philip, Duke of Edinburgh, member of the Club of Rome

Det er vakre mennesker som sitter på toppen, er det ikke? Hva med denne fra nok et Club of Rome-medlem?

In order to stabilize world population, we must eliminate 350,000 people per day. It is a horrible thing to say, but it is just as bad not to say it.
Jacques Cousteau, French naval officer and explorer. Member of the Club of Rome.

Vær vennlig og husk det gamle ordtaket om ikke å skyte budbringeren. Det er mer, og jeg kunne øst ut sitater fra bøker, møter, videoklipp osv. Hva synes dere om denne?

We humans have become a disease, the Humanpox.
Dave Foreman, Co-founder of Earth First! and member of the Club of Rome.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

#6
Det er vel rimelig å tro at den norske professoren som Monckton nevner, er Jørgen Randers. Han har vært ganske aktiv de siste ukene, i samarbeid med Club of Rome.

På nettsiden til Club of Rome er det massevis av linker til artikler som har vært på trykk i aviser verden rundt:

http://www.clubofrome.org/?p=4263

Er det noen som kjenner igjen innholdene?

En av linkene fører til en dansk avis, Information.dk, med tittelen:
SitatFremtiden: En rodet affære med lavvækst og klimakaos
En af forfatterne til bestselleren 'Grænser for vækst' fra 1972 har med computermodellers og forskningskollegers hjælp vovet et kig i krystalkuglen. Han forudsiger i ny bog den mest sandsynlige verden i 2052: En verden hvor væksten er gået i stå, befolkningen stagneret, men klimaet fortsat på vej mod at løbe løbsk

Og hvem var det som skrev "Grænser for vækst" Limits to Growth?

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

#7
Reppen.

Det er absolutt flere her på forumet som mener dette. Hvis du hadde lest mine innlegg, vil du finne at sikkert halvparten av dem handler om dette på en eller annen måte.

Jeg redigerte også innlegget ditt ørlite. Det var fordi du husker galt. Medlemmet brukte et nick, og det var Sinus. Han er fortsatt medlem, men er ikke innpå lenger. Håper han kommer tilbake. Vi har et medlem til som tok opp noen slike saker, og det er Antineo.

Du må ikke skrive navnet hans. Dessuten må du slutte med å slakte et helt forum fordi et par medlemmer er uenige med deg. De samme personene er stort sett uenige med meg også når jeg tar opp disse temaene. Jeg setter like pris på å ha dem som medlemmer her for det. Kanskje ekstra stor pris til og med, for hvem vet om jeg har rett i mye av det jeg skriver? Jeg er jo rimelig sikker på at jeg har et snev av god teft, men det er mange som har ment det om seg selv og stupt utfor et stup mens de navigerte etter kart.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#8
Slapp av. Han har et nick. Ingen grunn til å undres over det mer. Jeg skrev det og uthevet det i halvfet.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

#9
Sitat fra: Reparatøren på juni 08, 2012, 23:53:20 PMJeg endte opp som en ensom ulv, og fungerer som det, men GLEFSER og viser tenner når jeg merker tendenser til arroganse.

Vi som er her, vi er her fordi vi har et lignende ståsted. Vi liker ikke ubegrunnet arroganse, nettopp fordi vi har opplevet det i rikt monn fra autoritetene. Vi er til en viss grad ensomme ulver hele gjengen.

Ulveflokker har en tendens til å hyle mot Månen. Det passer byttedyrene fint, da vet de hvor ulvene er og hva de gjør. Men når ulvene begynner å jage sammen i flokk, og ringer inn byttet, da har byttedyrene all grunn til å være nervøse.

Det er det siste vi holder på med.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

jarlgeir

#10
Kan vi få navnet stavet riktig i trådens overskrift?

Monckton

takker  :)
It's the sun, stupid!

Jostemikk

Sitat fra: jarlgeir på juni 09, 2012, 13:26:26 PM
Kan vi få navnet stavet riktig i trådens overskrift?

Monckton

takker  :)

Takk! Er fikset i alle innleggene, derav editbeskjeden underst.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Jeg poster dette innlegget her også, da det visselig hører hjemme her.

Christopher Monckton forteller om Agenda 21 og hva dette egentlig dreier seg om. Tapet av demokrati i Europa er nå nær totalt. Han forklarer videre hvordan dette i realiteten er snakk om totalitarisme, kommunisme, og selv skyter jeg inn navnet på en av arkitektene bak Agenda 21. Gro Harlem Brundtland. Folk kan fortsatt velge å stikke pekefingrene i ørene, knipe øynene hardt igjen, og hyle lalalalalala så mye de vil. Det er da også deres rett. Men det kan vise seg å være en stor tabbe for de som ikke ønsker denne nye verdensordenen. Kunnskap gir valgmuligheter, og Monckton deler i denne filmen svært mye kunnskap med de som vil høre på ham. Så får det være politisk filosofi og virkelighets- og faktaoppfatning som avgjør om man er enig eller uenig, eller kanskje litt av begge deler, slik ståa er med meg.

God kvalitet på både lyd og bilde.

http://www.youtube.com/v/8Hyl9YzJsQg
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren