Tilbakebobling

Startet av Bebben, april 26, 2013, 01:01:53 AM

« forrige - neste »

Bebben


Jeg har hørt påstander om at dersom man sitter i et boblebad med en sveisen dame (eh, eller kjekk mann, for egalitetens skyld) og drikker champagne, kan man få en slags "brusende" (eller var det "berusende"?) følelse i hodet - på grunn av boblene i drikken.

Jeg har prøvd eksperimentet, men er skeptisk (!) til forklaringsmodellen, gitt visse hormonelle + psykologiske reaksjoner og et stoff som litt upresist ofte kalles "alkohol", så jeg finner det umiddelbart litt søkt å søke forklaringen i boblene i drikken. Er dette virkelig det første stedet man bør lete?

Når jeg har påpekt dette, blir jeg imidlertid latterliggjort, og det pekes på at boblene gir tilbakebobling og gjør både drikken og vannet mer boblete, slik at det bobler enda mer, og vi får enda mer tilbakebobling som fører til enda mer bobling osv. slik at selve hodet mitt til slutt bobler. Så selv om boblene importert fra Champagne er små i forhold til dem fra boblebadmotoren og fra eh, libido-boblemotoren, har de en nøkkelolle, slik at de til syvende og sist er bestemmende både for boblingen i badet, i champagnen (der de opprinnelig kom fra) og ikke minst i hodet.

Trur eg. Eller den ene promillen slåss med den andre, og til slutt vinner den dyreste billigste sterkeste.
8)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Ewer Gladblakk.

Jeg ramla helt ufrivillig og plutselig ut i en kulp som bare var fylt av vann, en gang.....og så ikke snurten av noen deilige damer, skjøl om det bobbla å sto i rundt hele meg så vasspruten sto, og at jeg var helt full av alkohol...

Huff....nå  ble jeg plutselig litt ensom her jeg satt! :(
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!