VG hadde også en skeptisk artikkel 30. mars 2012,
BorisAhttp://www.climometrics.org/12vgklim.jpgjfr. innlegget ditt over.
En illustrasjon etter min smak, troen på at polarisen forsvinner, med nisselua langt nede! Så inn i VG drypper det skeptisisme jevnt og trutt,
Klimaskeptisismedrypp.
Ytterligere en ørliten utvikling i MSM. Etter å ha vært på en liten påsketripp, kommer jeg tilbake til Afteposten som venter på meg! Seks aviser, intet om klima, ingen klimakriser i sikte. Er det mulig?
Og så en befriende, beroligende melding fra en fastlege ved Hurdalsjøen. I radioprogrammet Verdibørsen på p2 i dag tidlig, var det snakk om poesi kunne ha helsebringende effekter. I den anledning var det et spørsmål om klimaproblemet, en mulig klimakrise, og om pasientene kom til fastlegen med helsebekymringer knyttet til "klima". Og legen svarte beroligende: de fleste er opptatt av de nære ting: huset, jobben, familien og hunden. Klimasaken er fjern, den er det ingen som ser noe til. Ingen kom med klimanevroser til denne fastlegen.
Så, dette ser ut til å kunne bli en klimarolig tid.

Dog, noen holder jo på. Folk knyttet til CICERO og Bjeknessenteret har mulig snev av klimanevroser, det kommer jeg nok tilbake til!