AR5

Startet av Jostemikk, februar 18, 2012, 22:42:09 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Tony Brown (Tonyb/Climatereason) meldte seg på, og fikk oppdrag som reviewer i AR5. I likhet med blant annet Anthony Watts. For de som lever i den villfarelsen at AR5 vil være en mer sannhetssøkende og vitenskapelig utgave av IPCC, vær vennlige å kom ut av den villfarelsen snarest. Her er fra en kommentar av Tony Brown hos Judith Curry nå i kveld:

SitatTonyb February 18, 2012 at 4:23 pm

R gates

although we have no consistent view of heat lurking below 2000metres the ipcc in the draft of ar5 assert that the research demonstrates it is warming down there

When I ask for access to the research they refuse saying it was not cited in the draft, therefore they do not have to provide it
Tonyb

Dette er jo helt forferdelig, og det finnes ikke lenger noen vitenskapelig hensikt med IPCC-rapportene.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

IPCC ser ut for å være et monster som løper løpsk. Det er ingenting som kan stoppe det, alt preller av. Sannheten er en illusjon. Skam over alle som støtter et slikt system!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Bebben

Hadde jeg lest dette for 4-5 år siden Joste, hadde jeg fått hakeslepp.

Det får jeg ikke lenger, av den enkle grunn at haken er trygt plassert i stabilt sideleie hver gang jeg leser noe om Klimapanelet.  :D

Men egentlig er jo dette et godt tegn: Virkeligheten, eller klimaet om du vil, spiller ikke på lag med dem, og da må de begynne å dikte. Og jo mindre facts, jo mere fiction...

Spørsmålet blir da om dette er litteratur som kommer inn under innkjøpsordningen, eller om det er kiosklitteratur.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Det er flere temaer her på forumet som tar for seg aspekter ved den fremtidige AR5 fra IPCC. Jeg velger å legge siste skrømt her

Next IPCC report will 'scare the wits out of everyone'

http://wattsupwiththat.com/2012/11/07/next-ipcc-report-will-scare-the-wits-out-of-everyone/#more-73895

Vi skal skremmes, men vi må vente til 2013/2014 før vi vet hvordan!

Kommentarene taler for seg, de fleste lurer på hva IPCC holder på med. Takk til De Boer (Brisbanenews), han setter oss tross alt i stand til å være føre-var. Så, gru dere i tide, ellers .... ;)

Jasså, vart du skrømt nå?     ;)    8)

Om vi skal samle alle linker som viser til AR5-stoff her, kan jo vurderes av flyttefolka våre.   :)