Rasmus Benestads nye trusler krever offentlig påtale

Startet av Telehiv, september 24, 2012, 09:14:23 AM

« forrige - neste »

Bebben

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Telehiv

#16
Sitat fra: Bebben på oktober 26, 2012, 00:13:37 AM
Ah, the Sayings of Rasmus...

http://climateaudit.org/2005/12/20/the-sayings-of-rasmus/

Ja, nettopp Bebben!
Jeg tør nesten ikke å lese hele remsen McIntyre legger ut, det er jo helt ellevilt avslørende! Vi er jo en nasjon i vitenskapelig skam så lenge den fyren får løpe fritt rundt i internasjonale spalter.

McIntyres utvalg av Benestads bortimot hjernedøde og ikke-analytiske faglige tøv - kombinert med en engelsk som hadde sendt en hvilken som helst engelsklærer i en tidlig grav - viser med all mulig tydelighet at det er overhodet ikke usaklig å beskrive hans åndsevner slik f.eks. jeg gjør.

Han er rett og slett en ren knøl, selv utenfor rammen av akademiske krav.

Bare denne er vel nok til evig latter:
"Tell me anouther field which runs model predictions as extensively as weather prediction."

Og her regner jeg med McIntyre begynte å gråte:
"Basically, your statistical model needs to be representative of the process you are analysing"

Vi er i faglig trygge hender, folkens!
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Amatør1


Himmelen være lovet .... hadde jeg sikkert sagt om jeg var religiøs.  :D

Dette er jo det beste som kunne skje: Benestad får seg en dose McIntyre, og resten av verden får noe å le av.

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Bebben

Folkens, legg merke til at alle sitatene er hentet fra en og samme tråd... som McIntyre sier:

SitatThere is much food for thought here. There is something inspirational in almost every phrase.

::)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!