Fest på CICERO

Startet av Bebben, februar 22, 2013, 23:58:02 PM

« forrige - neste »

Bebben

Det er fest på CICERO i kveld. ebye er til stede som observatør, med skjult kamera.

http://www.youtube.com/v/M1owcncKCHg?

8)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

seoto

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Brattbakkallen

Til Bebben:
Det var denne videoen du la ut: Når i videoen er det det at Ebye dukker opp? Jeg har lenge lurt på åssen han ser ut.  :o

BBK



Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

Bebben

Sitat fra: Brattbakkallen på februar 23, 2013, 00:38:33 AM
Til Bebben:
Det var denne videoen du la ut: Når i videoen er det det at Ebye dukker opp? Jeg har lenge lurt på åssen han ser ut.  :o

BBK

Brattbakk, ebye filmer og er derfor ikke med... men det ryktes at mannen som prøver å snu grafen, er en juniormedarbeider i Øystein Stray Spetalens investeringsfirma... som man ser, var det lite annet å gjøre enn å danse med... men det er vel rimelig klart at han ikke rapporterer tilbake til Øystein med råd om å gå tungt inn i Global Warming AS.  ::)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Obelix

Sitat.... er en juniormedarbeider i Øystein Stray Spetalens investeringsfirma.
- Er det den kvisete elskeren til finansfrue Stordalen, eller hva?
Hva var det hun kalte sin hobby? - Grønt dytt? Come on, andre finansfruer oppretter fond og besøker Kenya, i "embets medfør",  kunne ikke finansfruen gjort det samme? Eller har hun fått nok av voksne menn  :-X
No fear for the real men! No hope for the scared!

Brattbakkallen

Bebben:

SitatBrattbakk, ebye filmer og er derfor ikke med... men det ryktes at mannen som prøver å snu grafen, er en juniormedarbeider i Øystein Stray Spetalens investeringsfirma... som man ser, var det lite annet å gjøre enn å danse med... men det er vel rimelig klart at han ikke rapporterer tilbake til Øystein med råd om å gå tungt inn i Global Warming AS.  ::)

Å, slik ja. Det burde jeg vel ha forstått. Unnskyld for at jeg igjen avsporer Debatten[TM]

BBK

Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

ebye

#6
Var  det der jeg var!

Først opplevde jeg det hele som et mareritt, helt til kurven ble snudd. Da skjønte jeg plutselig at det var en ny form for reality-selskap, et extreme-party.

Og etter at temperaturen sank, dvs. en menneskeskapt inversjon, da først tok festen av, for meg. Det var nærmest en ut av kroppen opplevlese, å se CO2 krystallisere som is, dvs. tørris. Så, for en kort stund hadde jeg ikke hjerte til å fortelle at den reelle kurven basert på observasjon, egentlig skulle peke nedover. Selskapet opplevde en euforisk tilstand, det grunnleggende ønske eller den metaforisk åndelige tro, ble oppfyllt. Deres siste ønske før oppgjørets time. Men selvfølgelig, det var ikke alle som var klar over festens virkelige opphøyde formål:

Det siste ønske før oppgjørets time.

Og mot slutten endret musikken karakter, det siste jeg hørte svakt i bakgrunnen var "March to the Scaffold".    8)

8) = en klimainfiltratør i forkledning.

Og oppdragsgiver: NST - Naturens SikkerhetsTjeneste, var fornøyd. Det som planlegges nå, er å delta i to filmfestivaler, utdeling av prisene Helios og Isslottet. I begge tilfeller er det i klassen for håndholdt kamera, dv.s klimadogmefilmklassen.   :)    ;)      ;D 

BorisA

Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Brattbakkallen

Sitat:) :D ;D 8) x 2

Herlig innlegg fra ebye.
;D

BBK
Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.