Bumerke ditt?

Startet av ebye, oktober 23, 2011, 22:34:27 PM

« forrige - neste »

ConTrari

[quote author=Bebben link=topic=203.msg3727#msg3727 date=1322257545


Hm ConTrari, i farten glemte jeg at disse formatene var oppfunnet etter at araberne lærte oss å telle. Men kanskje min tellemåte kan passere som postmoderne vitenskap?
[/quote]

Hmm, har en mistanke om at A1 kom først, og at A0 ble laget da behovet for en standard plansje på mer enn 84x60cm dukket opp. Bruker iallfall den metoden selv, når jeg oppdager at mitt punkt 1 ikke nødvendigvis var begynnelsen likevel  ;)

ConTrari

#16
Sitat fra: Jostemikk på november 25, 2011, 23:02:10 PM
Hvis du velger det bildet jeg la ut, etter at du har sjekket eventuelle nye forslag fra resten av gjengen, så kan du si fra. Da kan jeg legge det til for deg. :)

Flott, la oss vente til imorgen, takk for hjelpen.

Tror det kan ok med den sinnataggen på et litt mindre format  :)

Tror forresten det meter BUmerke, altså i forbindelse med bosted, og ikke BUEmerke, den slags tilhørighet gjelder vel mest bergensere, hvilket buekorps man tilhører og sånt.

Bebben

Åkke som er, så var mitt utgangspunkt hvorvidt A1 alias Amatør1 gled ubemerket ned i skuffen sammen med alle de andre A4-arkene.... det er fortsatt litt vanskelig..:)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Sitat fra: ConTrari på november 25, 2011, 23:13:06 PM
Tror det kan være ok med den sinnataggen på et litt mindre format  :)

Sinnataggen er superb. ;) Vigeland hadde vært med på laget, med flere muligheter enn stein.

Amatør1

Sitat fra: Bebben på november 25, 2011, 23:34:58 PM
Åkke som er, så var mitt utgangspunkt hvorvidt A1 alias Amatør1 gled ubemerket ned i skuffen sammen med alle de andre A4-arkene.... det er fortsatt litt vanskelig..:)

Niks, jeg har aldri vært helt A4...  8)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Bebben på november 25, 2011, 23:34:58 PM
Åkke som er, så var mitt utgangspunkt hvorvidt A1 alias Amatør1 gled ubemerket ned i skuffen sammen med alle de andre A4-arkene.... det er fortsatt litt vanskelig..:)

Sant nok, det kreves en h... masse bretting for å få bukt med sånne beist, og ofte får man de likevel ikke inn i standardformatet... :D

Bebben

... og det var selvfølgelig også ment som et kompliment i tillegg til "konstatering av fakta".

Vi gleder oss over at alle ikke er A4, men er A0..........An ... i den grad de kan tilskrives noen "A" i det hele tatt... og over at det finnes forskjellige personer, ståsteder, argumenter, meninger.

Gubbevaremegvel så kjedelig det hadde vært.... så hvorfor synes det som om alle prøver å være like og ha de "riktige" meningene? Beats me...
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Sitat fra: Bebben på november 26, 2011, 00:19:10 AM
... og det var selvfølgelig også ment som et kompliment i tillegg til "konstatering av fakta".

Takker og bukker, det var oppfattet  ::)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Det er absolutt helt umulig for meg å legge til avataren for deg, ConTrari. Jeg skal guide deg:

[attachimg=1]

Over er avatarbildet du skal bruke i en grei størrelse. Dette laster du ned et sted på PC-en din slik at du finner den igjen. Så må du gå på innstillinger for medlemskonto under profil.

Der velger du forumprofil under valget endre profil. Det første valget du får er å legge til avatarbilde. Du klikker av for valget last opp en avatar. Da spretter det opp en boks med teksten velg. Så er det bare å finne igjen bildet du lagret til å begynne med, og voila. ;)
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på november 26, 2011, 22:44:15 PM
Det er absolutt helt umulig for meg å legge til avataren for deg, ConTrari. Jeg skal guide deg:

[attachimg=1]

Over er avatarbildet du skal bruke i en grei størrelse. Dette laster du ned et sted på PC-en din slik at du finner den igjen. Så må du gå på innstillinger for medlemskonto under profil.

Der velger du forumprofil under valget endre profil. Det første valget du får er å legge til avatarbilde. Du klikker av for valget last opp en avatar. Da spretter det opp en boks med teksten velg. Så er det bare å finne igjen bildet du lagret til å begynne med, og voila. ;)

Takk, jeg fikk det til! Det er helt mooot norrmalt  ;D

ebye

Se det ja. Velkommen i Bueklubben, eller var det Buklubben?

seoto

Eller kanskje det var bumerkeklubben? ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ConTrari

Sitat fra: ebye på november 26, 2011, 23:39:38 PM
Se det ja. Velkommen i Bueklubben, eller var det Buklubben?

Nei, ikke bueklubben, ingen buing takk  :D

ConTrari

Sitat fra: seoto på november 26, 2011, 23:40:56 PM
Eller kanskje det var bumerkeklubben? ;)

OT: A propos bu; noen som husker hvor dette sitatet er brukt i populærkulturen:

"På Vossevangen, der vil eg bu, der veks det klyver yver heia."

Amatør1

Sitat fra: ConTrari på november 26, 2011, 23:44:15 PM
OT: A propos bu; noen som husker hvor dette sitatet er brukt i populærkulturen:

"På Vossevangen, der vil eg bu, der veks det klyver yver heia."

Donald  8)  ::)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to