Klimajulekalender 2011

Startet av ebye, desember 01, 2011, 00:00:29 AM

« forrige - neste »

Bebben

Hva! er månelandingen utsatt?? Men da kan jo russerne svenskene kineserne molboene ta oss igjen!

Hvordan skal vi komme til EM VM Mån(dal)en på denne måten?

Og det verste av alt, hvordan skal Erik Bye Solheim kunne bli sjef for Klimapanelet Generalsekretær i FN på denne måten?????
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

1. Jeg elsker spor i endringene!  :)

2. Dette forumet hadde vært tungdrevet med steintavler. "I hate this rewriting!"  >:(

3. Vi er nok de første i "byen" Mongstad der oppe, men det er vel en mulighet for at vi kommer litt bak i teknologikøen.  :(

4. Generalsekretær? - glad du fant rettetasten.  ;)


Bebben

Sitatglad du fant rettetasten.

Ayayay Rettetasten! Ja, voksne menn har sine koder.  ;D

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Jeg har spekulert litt på en Pin for dette forumet. Der har jeg sans for ditt bumerke Bebben, dobbel ?

Det forteller meg: skeptisk til det betående, og skeptisk til meg selv.

Det er bare å gå til en oppegående fotoforretning, de ordner sånt, når du har med deg bilde.

Erfaring: Jeg ga kona en Pin til 50-årsdagen, med bilde av meg. Nothing more to say.

Konsensus om motivet, så hadde det jo vært litt artig å møte en med samme Pin!

ebye

HO, HO - er det noen snille klimakvotebarn her?

Klimaluke 7.

Jostemikk

Det har ikke jeg tro på heller. ;)
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye

HO, HO - er det flere snille klimakvotebarn her?

Klimaluke 8.

Amatør1

Ikke han, og heller ingen andre.

Carbon Credits Becoming 'Junk' Before 2013 Ban Closes Door: Energy Markets

Investors are rushing to sell some United Nations emission credits before they become almost worthless in 2013, pushing prices to a record low.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

HO, HO - er det noen spente klimabarn her?

Klimaluke 9.

Jostemikk

IPCC blir vi nok ikke kvitt med det første. Når det går 500 byråkrater på hver "forsker" som blir nøye plukket ut etter å ha avlagt trosbekjennelse, blir det som å bekjempe Hydra med en sløv smørkniv.

AGW, derimot, der er det over. Det har aldri vært noe problem, kun et middel. Lurer å om jeg ikke skal bruke admin-kontoen til å sende link til denne siste luka til Pål Prestrud? ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye

Ja gjør det  :) , det er jo ikke sikkert at forskerne har sin egen kalender en gang?

Bebben

Huff, selv har jeg en bråte med klimaluker som jeg ikke har hatt tid til å åpne, både av IPCC-dödaren Donna Laframboise, hockeystikk-knekkeren Ross McKitrick, BBC-avklederen Christopher Booker og CO2-utlufterne Humlum et al.... og nå står julestria for døra og det er "lemmer og liv om å gjøra".... skulle ønske jeg var skepiker på heltid - hvorfor ringer aldri Exxon meg?

Jeg tipper at oljeselskapene allerede for lenge siden har forstått hvilken vei vinden blåser, og det er ikke gjennom vindmøllene. De frykter overhodet ikke klimakrisa, av den enkle grunn at de ser at alle alternativene er luftslott... og utenfor snør, sludder, hagler og regner det om hverandre, slik det alltid har gjort på disse kanter....

Klimaendringer.... (fnis) ... tror jeg tar meg en bitte liten en.


Oppdatert "skepiker" - vet ikke hva det er, men en sånn en er jeg helt sikkert!
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Jostemikk

Skal sende et par linker, Bye. ;)

Bebben, jeg er aldeles enig med deg angående oljeselskapenes trygge fremtid, og da mener jeg ikke bare til det begynner å gå tom i lapskausgryta. Sitter ikke de med mesteparten av relevant kunnskap den gang det forhåpentlig kommer en glidende overgang til alternative energikilder? Enn så lenge sitter de på det alle vil ha og alle trenger. De som ønsker å smelle i proppen øyeblikkelig har antagelig ikke tenkt særlig gjennom konsekvensene. Jaja, det henger jo på greip med den lobbyistgruppen våre statsledere er medlemmer av, som prediker viktigheten av å få ned jordas befolkning til 750.000 individer.

Tror du vi blir valgt ut blant dem? ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

SitatTror du vi blir valgt ut blant dem?  ;D

Neppe, men kanskje vi kan prosedere på at vi skeptikere ikke er så redde for varmen, og siden vi visstnok er så ytterst få, kan vi håpe på å bli overlatt til oss selv på Tahiti eller noe sånt, mens de 749.924 andre søker tilflukt på Bjørnøya, Svalbard, Franz Josefs land, Bouvet-øya, Sør-Georgia og andre eksotiske feriesteder.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren