Klimajulekalender 2011

Startet av ebye, desember 01, 2011, 00:00:29 AM

« forrige - neste »

BorisA

Tar du klimakrisa fra en gjennomsnitts klimaforsker,
tar du også  livslykken fra ham

(Fritt etter Ibsen)
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

ebye

HO, HO - er det noen dyreglade klimabarn her?

Klimaluke 10.

Amatør1

Herrlig!  :)

Omtrent som Nisser over skog og hei.

Vi må igrunnen takke de politikerne som bidro til å befeste inntrykket av hva som skjer der nede.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Takk, takk Amatør1

du har trivelige og treffende kommentarer til kalenderlivet!

Og jeg er hjertens enig, vi er politikerne våre en stor takk skyldig for alt de bidrar med! Kanskje kalenderen kan gis ut på papir, som en forsinket julegave, til de vi har mest nytte av?

ebye

HO, HO - er det noen nysgjerrige klimabarn her?

Klimaluke 11.

Jostemikk

Liten tvil om det. Det gjorde at verden fikk vite av vi har hatt å gjøre med en gjeng som like gjerne opptrer som aksjonister som forskere, og at den sterke tvilen som nager dem innad, aldri har blitt uttalt i deres kunngjøringer. Rett etter kom København. Så gikk det to år, så kom toeren rett før Durban. Det er jo nesten som å åpne ei luke i en adventskalender de to eventene også. :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye


ebye

HO, HO - er det noen reiseklare klimabarn her?

Klimaluke 12.

Bebben

Erik til Jens:

"Houston, we have a problem."
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Enig, Bebben, de reiseglade kan snart slippe opp for reiseargumenter!   :)
The Tea-Party er bare forbokstaven, her snakker vi om: The Travel Party - en global menneskeskapt prosess!  8)

ebye

HO, HO - er det flere nysgjerrige klimabarn her?

Klimaluke 13.

ebye

HO, HO - er det noen fornøyde klimabarn her?

Klimaluke 14.

Jostemikk

Og akkurat dette faktum plager AGW-folket noe aldeles forferdelig. Det er ikke måter på løgner og personangrep de er villige til å begå for å forsøke å dysse ned dette. ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye

Det er helt åpenbart, Jostemikk. Refleksjoner og eksempler på dette kunne være verdt en egen tråd. Climate Gate 2.0 har nok skapt noe i nærheten av panikk. Kjell Stordahl har blitt æreskjellt fra første gang han påpekte utflating av temperaturen (2008). Og jeg registrerer at Benestad antyder juks og "ting som skjules" i sitt siste angrep på Solheim, Humlum og Stordahl. Mon tro hva de tenker nå, som "orkaner ikke er menneskskapt"? Ett helt ekstremt eksempel på det Benestad er i stand til er jo artikkelen i Journalisten: Hvor er den skarpe journalistikken?

http://www.journalisten.no/story/55391

Vel, vel, nok om det her, snart er det jul!  :)

ebye

HO, HO - er det noen smilende klimabarn her?

Klimaluke 15.