The Incontinent Truth

Startet av Amatør1, november 25, 2012, 13:01:49 PM

« forrige - neste »

Amatør1

Al Gore har som kjent sitt "The Climate Reality Project"

The Alliance for Climate Protection
AKA The Climate Reality Project
Washington, DC

Der han argumenterer for at verden står overfor, ifølge ham selv, en "klimakrise"

"The mission of The Climate Reality Project is to reveal the complete truth about the climate crisis in a way that ignites the moral courage in each of us. To solve the climate crisis, we must remove the doubt and reveal the truth to catalyze urgency for bold action on climate change."

Nå viser det deg at Gore faktisk er helt åpen om prosjektets inkontinente sannheter, les bare her

[attachimg=1 width=600]

;D




It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Hehe! ;D Kan vi utfra dette fastslå at Al Gores organisasjon lekker som ei sil?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Sitat fra: Jostemikk på november 25, 2012, 13:05:35 PM
Hehe! ;D Kan vi utfra dette fastslå at Al Gores organisasjon lekker som ei sil?

Eller at enkelte bare ikke forstår når det er best å klappe igjen. /sark
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ufaufa


"Al Gore's Current TV was never popular with viewers, but it was a hit where it counted: with cable and satellite providers. When he co-founded the channel in 2005, Mr. Gore managed to get the channel piped into tens of millions of households — a huge number for an untested network — through a combination of personal lobbying and arm-twisting of industry giants.

He called on those skills again after deciding in December to sell Current TV to Al Jazeera for $500 million. To preserve the deal — and the estimated $100 million he would personally receive ( ... )"


http://www.dn.no/forsiden/utenriks/article2362322.ece?screenArea=readmore

Amatør1

Jeg vet ikke riktig hvor denne passer, men i stedet for å lage en ny tråd.... (som ville ha fått tittelen "kommentar overflødig")

Attenborough documentaries 'ignore gay animals'
Sir David Attenborough's documentaries are not a true reflection of nature because they fail to acknowledge animals' "gay" behaviour, an academic has claimed.

::)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Klarer allikevel ikke å la være å kommentere ;)

Jeg har hatt dyr rundt meg hele mitt liv (men dessverre ikke nå). Fra barndommen husker jeg at kuer kunne ri på hverandre, men det var alltid en grunn til det. Den kua som foretok "ridningen", forsterket brunsten hos den kua som ble ridd, og da var det lett for bonden å forstå at det var på tide å finne en okse (vi barn fikk alltid beskjed om å si fra når det skjedde). Okser kunne være svært vanskelige å ha med å gjøre, så det var bare en og annen bonde som hadde en som ble delt med nabolaget, og med en ring i nesa pleide det å gå greit å håndtere dem!  8)

Det hender at tisper gjør det samme (rir), men da er de gjerne det man kaller en A-hund (lederhund), som gjør det for å vise dominans. Ellers var "nøttene" noe som raskt ble fjernet på hannkjønnsutgaven av griser og hester. De desidert fleste hannkalver ble slaktet før puberteten. Jeg vet gjennom hva som er fortalt, at noen få hester kunne vise en "homoseksuell" legning (blant vallaker), men har aldri sett det blant egne hester.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amateur2

Jeg har de samme opplevelsene fra min oppvekst som det Seoto beretter om. Mitt klare inntrykk er at såkalt "homoseksuell" adferd blant dyr har det underliggende formålet at det skal bidra til øket eventuelt tydeliggjøring av brunst. Dermed øker sannsynligheten for riktig bedekningstidspunkt, noe som igjen maksimerer sannsynligheten for artens overlevelse.

Jeg synes å se en tendens blant akademikere med et teoretisert forhold til naturlige prosesser at man "menneskeliggjør" all mulig adferd blant dyr. Jeg lurer av og til på om det er fordi man har litt problemer med å erkjenne sine egne grunnleggende drifter og innse at vi jo er en dyreart vi også, i grunnen ... ;)
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

Amatør1

Jeg tror dette har sammenheng med at EU driver å trer lover ned i hodet på franskmenn og briter for tiden, det skal innføres ekteskap mellom to av samme kjønn enten man vil eller ikke. Tror det samme skjer i Norge?

Antihumanismen antar mange former, nå også i dyreverdenen.

PS. Jeg har ingenting imot "skeive", og respekterer dem. Bare så det er sagt.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to