God påske!

Startet av ebye, mars 29, 2012, 23:18:16 PM

« forrige - neste »

ebye

God påske til alle her på forumet.

Jeg blir nettløs en uke. Tid til å reflektere litt over klimasituasjonen.  :)

Påskepakker i trompetmusikk, norsk jazztrompetist, Stian Omenås

http://www.myspace.com/stianomenaas/music

Spill nr. 5: Thanks Miles.   8)


seoto

En riktig god påske til deg også :) Nyt tiden uten Internett, og ikke få abstinenser ;)

En riktig god påske til alle! :)

Jeg blir online, og skal prøve å passe på forumet ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Blir litt til og fra, men får nok lagt ut noe om jeg snubler over noe verdt å nevne.

God påske til deg også, Bye, og alle andre for den del. :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: seoto på mars 29, 2012, 23:59:11 PM
Jeg blir online, og skal prøve å passe på forumet ;)

Flott, da er vi i trygge hender  ;D  Jeg går heller ikke 'av vakt'. God Påske til dere som har hytter  ;)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Bebben

God påske ebye... !

http://www.youtube.com/v/tw0rVXblI6g?


Oppdatert... og alle andre, selvfølgelig, men selv holder jeg meg til sivilisasjonen, i hvert fall på kveldstid.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

BorisA

God påske til ALLE her på forumet!
Fra i morgen blir også jeg nettløs noen dager, og dere må klare dere uten mine gjennomtenkte, velreflekterte og kunnskapsrike innlegg.

Kjør forsiktig, pass på CO2-utslippet, og husk: I morgen er det happy hour, klimahappy hour eller er det happy klima hour?

Nei, earth hour var det.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Ewer Gladblakk.

God påske til alle sammen! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

stjakobs

"IPCC is a four letter word."

BorisA

Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Ewer Gladblakk.

Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

jarlgeir

God påske alle sammen, og tenk litt på miljøflyktningene. De som MSM og økonazistene ikke skriver noe om:

"There is nothing civil about Third World environmental activism. Truckloads of armed men arrive at frontier villages. They torch shacks, wreck wells, rustle livestock, and confiscate firearms. This has happened thousands of times.

The global tally of conservation refugees is somewhere between 5 and 20 million. Dowie estimates 10 million. One scholar estimates 14 million conservation refugees in Africa alone. The topic of conservation refugees has been assiduously neglected by academia. Conservation refugees are invisible because visibility raises the price of conservation."

http://thegwpf.org/best-of-blogs/5332-conservation-refugees.html

Som vanlig er virkeligheten helt opp-ned i forhold til det vi blir fortalt
8)

8) 8)
It's the sun, stupid!

seoto

Takk for linken, jarlgeir. Det er viktig at folk får kunnskap om hva som skjer i bakgrunnen mens vi er opptatt av de "farlige" klimaendringene.

Som vanlig er virkeligheten helt opp-ned i forhold til det vi blir fortalt - ja, det er det dessverre ikke mye tvil om.  :(

Når jeg leser slikt, føler jeg bare en stor tristhet. Man får lyst til å angripe noen, men hvem?

WWF er vel én blant flere verstinger på dette området ("bevaring" av områder). Jeg har aldri sett at WWF nevner mennesker på en positiv måte. Det virker derimot som om de mener at mennesker er noe som står i veien for dem. Det får meg til å lure på hvor mange afrikanske flyktninger de er skyld i. De har vært svært aktive der gjennom mange tiår. Wikipedia: 1001 Club

Er det meningen at folk skal fratas tilgangen til egen jord og muligheten for å overleve gjennom eget arbeid? Vi ser at det også skjer blant annet i USA og India, der flere og flere småbønder blir fordrevet. Mange av dem begår selvmord (spesielt ille i India), for det eneste de er utdannet til og kan overleve ved hjelp av, er å drive med jord og dyr. Familier blir ødelagt. Innen dette skjer, er de satt i så stor gjeld at de står totalt ribbet tilbake. Jorden deres overtas av gigantselskapene. Hvem er det som står bak disse store selskapene? Ønsker de å overta eierskapet av vann, jord og skog over hele kloden?

Dersom man også teller med disse menneskene og det som var deres eiendom, vil man se at mindre og mindre eiendom i dag eies av vanlige folk, og at det er snakk om langt mer enn de 12% av verdens jordbruksland som omtales i artikkelen.

Det er ingen tvil om at dagens strøm av flyktninger er menneskeskapt! Og hvem betaler til syvende og sist regningen for denne vandalismen?

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Gloføken

God påske til alle sammen :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

BorisA

#14
Ja ja, vårfølelsen forsvant fullstendig etter noen dager i mine barndomstrakter på Nordvestlandet.
Vi snødde simpelthen ned.
Godt å være tilbake til våren på Østlandet. Skjønt vår, det har vært nede i minus 6,9 grader i natt ser jeg.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.