IPCC-skeptikere sammenlignet med pedofile

Startet av Jostemikk, november 24, 2012, 11:24:21 AM

« forrige - neste »

Jostemikk

Dette er så motbydelig som noe kan bli. Joanne Nova - BREAKING: Skeptics equated to pedophiles — Robyn Williams ABC. Time to protest.

This morning on the "science" show Robyn Williams equates skeptics to pedophiles, people pushing asbestos, and drug pushers. Williams starts the show by framing republicans (and skeptics) as liars: "New Scientist complained about the "gross distortions" and "barefaced lying" politicians come out  with..." He's goes on to make the most blatant, baseless, and outrageous insults by equating skeptics to people who promote pedophilia, asbestos and drugs.

Og Stephan Lewandowsky kaster seg selvfølgelig på og viser sitt sanne ansikt:

They were rejecting the science not based on the science... but on other factors...
what we basically found was the driving motivating factor behind their attitudes was their ideology.
People who endorse an extreme version of free market fundamentalism ...

They are also rejecting the link between smoking and lung cancer, and between HIV and AIDS...


Anthony Watts har slått saken stort opp i WUWT - Climate Ugliness goes nuclear.

From Jo Nova, just unbelievable. Of course Lewandowsky is involved too:

Skeptics equated to pedophiles — Robyn Williams ABC. Time to protest.

Hat tip to Graham Young editor of Online Opinion. Follow his twitter account.

These comments by Williams are far worse than what Alan Jones said in October that created a national storm.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ufaufa

#1
Skummelt. Dette er imidlertid igjen interessant angjeldende spørsmålet om hvor godt strategien har virket. Det er fasinerende at oponionen antakeligvis har latt seg overbevise om at det er skeptikerne som nettopp er nyttige "idioter" for kommersielle interesser, mens det motsatte antakeligvis er tilfellet.

Man trenger ikke tenke lenge før man forstår at grønn teknologi ikke er noen utfordringer for oljeindustrien. Man tør minne om at det var magnater innenfor oljeindustrien som var pådrivere for å opprette et nytt marked for atomkraft. Kommersielle interesser har imidlertid mye å tjene på å kunne investere i nye markeder, særlig et høyteknologisk marked som "green environment" med svært omfattende statlige og internasjonale støtteordninger - samt det kløktig utarbeidede klimakvotesystemet.


seoto

#2
Det finnes mennesker uten moral og etikk, og folk som Robyn Williams, Stephan Lewandowsky, Kari Norgaard og Peter Gleick (og så mange andre, som f.eks. David Suzuki) har allerede bevist dette for oss. Her er det viktig at vi på en eller annen måte kan få alarmistene til å forstå at de må ta avstand fra disse ekstremistene. Gjør de ikke det, mister de siste rest av tillit - og ikke bare hos oss, håper jeg.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ufaufa

#3
Takk for tipset Seto angjeldende at du sporet meg inn på at uttalelsen var gitt av "Robyn" Williams og ikke "Robbie" Williams;) Henvisningen til musikk er derfor fjernet:)

Jostemikk

Flott innlegg, og jeg er aldeles enig med deg, Reppen!

Rart å se at forskere senker seg til et slikt nivå, og alle forstår jo at det ikke dreier seg om forskning lenger.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Husker at Pointman forutså denne utviklingen for en tid tilbake.

Å opptre slik, er et klart svakhetstegn, et tegn på at de er på vikende front.

Så da kan det nok bli enda flere klimapøbler etter hvert?
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Ewer Gladblakk.

Detta var basert på noe som ikke engang den villeste fantasi kunne ha finni opp uten et ståsted i egen virkelighet....undres smått på hva som egentlig kretser rundt i hue på oppfinneren jeg? :-\
Hjerteskjerende stygt er det uansett!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Ewer Gladblakk.

Modererer meg skjøl litt, i forhold til min siste komentar...
Oppdaget "plutselig" at inkvisisjonsmetoder er en gammel oppfinnelse, og ikke noen ny oppfinnelse.....det er bare første gangen at jeg opplever sånt, og derfor føles det utrolig sterkt!
http://no.wikipedia.org/wiki/Inkvisisjonen
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Amatør1


Se følgende leserkommentar på WUWT, ifbm. artikkelen der Anthony dokumenterer dobbelt temperaturbokholderi hos NOAA.

SitatMr Watts, please see to it that your tea does not contain any transuranic elements.

Dette er selvsagt en referanse til drapet på Aleksander Litvinenko. Man kan sannelig spekulere på om det noen gang blir slik i klima"debatten"....
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to