Sportsfiske....!

Startet av Bebben, august 05, 2011, 01:25:01 AM

« forrige - neste »

Ewer Gladblakk.

#45
Jadda, Reppen....og en gang ble jeg lagt i jern av hele den samla fiskepolitistyrken på vestlandet, fordi jeg hadde et par bokser røkt Kippers i sekken, og ikkeno gyldig fiskekort....det er helt sant, det også! ;D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Ewer Gladblakk.

Ja, hadde det enda vært like lett å skrøne bort virkelige sannheterer, slik som møkkdungene under oppdrettsmærene, Reppen....men ingen er vel så gode til juge å skrøne, at det napper spesielt mye i stanga på andre enn de som flyter på toppen av hele den dritten...fy faan til møkk! :-\

Ps...
Skål tilbake, og pass godt på deg skjøl og dine!
Synes nesten at du bor i nabolaget mitt her ved Mjøsatraktene allerede jeg, og det er sikkert på grunn av internettet det også.....en helt fantastisk sak ja! :)
 
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Ewer Gladblakk.

SitatDu skjønner det Gladbakk. Jeg er ikke særlig populær, verken her eller i andre fora, fordi jeg våger å tale Roma midt imot, samma faen hvem det er.
Akkurat nå trur jeg bare du skrøner litt igjen jeg, Reppen....for ingen har da noe i mot slike og sånne som taler Roma osv litt imot her inne! :)

Nei, han Gunnar er helt ålreit og like bra han....han er kansje bare litt for slem mot seg skjøl noen ganger! ;)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!