Haha - den satt!

Startet av Bebben, desember 22, 2012, 22:01:22 PM

« forrige - neste »

Bebben

Har akkurat sett "Top Gear" på TV, episoden der de kjører til Nordpolen.

Etter at de hadde kommet seg dit, sier de avslutningsvis (sitert etter hukommelsen):

SitatWe were told that we wouldn't be able to drive to the North Pole because of the damage that the car already had made to the polar ice...

... the inconvenient truth is that it doesn't even seems to have scratched the surface.

TopGear - Al Gore/Winther 1-0.  ;D ;D

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Hi, Hi Bebben.

I 2100 går turen til et globalt 2-graders varmere sted, ifølge IPCC:

SitatWe were told to be dressed like in the summer heat. The inconvenient truth was that we actually were heavily freezing.
8)

8) = brukes for å unngå snøblindhet!

stjakobs

Ei lita historie man kanskje kan lære noe av:

Little girl on a plane

A Georgia Congressman was seated next to a little girl on the airplane leaving from Atlanta when he turned to her and said, 'Let's talk. I've heard that flights go quicker if you strike up a conversation with your fellow passenger.'

The little girl, who had just opened her book, closed it slowly and said to the total stranger, 'What would you like to talk about?'

'Oh, I don't know,' said the southern congressman. 'How about global warming or universal health care', and he smiles smugly.

'OK, ' she said. 'Those could be interesting topics. But let me ask you a question first. A horse, a cow, and a deer all eat the same stuff – grass. Yet a deer excretes little pellets, while a cow turns out a flat patty, and a horse produces clumps of dried grass. Why do you suppose that is?'

The southern legislator, visibly surprised by the little girl's intelligence, thinks about it and says, 'Hmmm, I have no idea.'

To which the little girl replies, 'Do you really feel qualified to discuss global warming or universal health care when you don't know shit?
"IPCC is a four letter word."

seoto

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Twisted Sister

Haha! :D Hun vokser opp til å bli prinsessen som ingen kunne målbinne ;) Jeg er sikker på at hvis Seoto hadde vært like hvass og kritisk når det gjelder politikk, klima, osv, osv, når jeg var født som det hun er nå, så hadde den lille jenta vært meg  :P For verdensfredens skyld, er jeg glad det ikke ble sånn ;)

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Gloføken

It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

SitatTopGear - Al Gore/Winther 1-0.
For en gangs skyld...med all mulig lokal lav-smog i tankene, så ble det vel bingo for TopGear-gutane i denna omgangen....det har jo hendt før at noen av de beste har måttet padle ett lite stykke i kano, for å nå helt fram til dene ene eller andre polen! :D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Amatør1

A+ til stjakobs som de ville sagt i Frankrike. Festlig historie!  ;D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

jarlgeir

It's the sun, stupid!

Spiren

Det er for dårligt, når videnskabsmenn ikke klarer å finne anus til moder jord, som er det eneste sikre sted å ta temperaturen, om der må stilles en sikker diagnose.  ;D
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Gloføken

 ;D ;D ;D  Dem er vel ikke i stand til å finne sitt eget heller, tenker jeg ;D
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Jostemikk

Sitat fra: Gloføken på februar 15, 2013, 23:29:29 PM
;D ;D ;D  Dem er vel ikke i stand til å finne sitt eget heller, tenker jeg ;D

Å jo. De har hodet godt plassert forlengst.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren


Telehiv

Fabelaktig morsomt, Tuvnes!

Jeg lo så skrekkelig at jeg brente meg på den iskalde kyllingen (tror jeg...eller var det bare solstikk?)

God helg!
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten