Dagens vits og annen humor

Startet av seoto, juni 17, 2011, 19:44:17 PM

« forrige - neste »

seoto

På VG+:

[attachimg=1]

Noen gode forslag om hva journalisten, Herman Prein Moestue egentlig mener?

(Jeg får ikke lest artikkelen siden jeg ikke er abonnent, men fikk tips om saken.)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye


ebye

Hva med denne?



;D     ;D     ;D      ;D     8)

Twisted Sister

Hehe! Jeg så at Korrekturavdelingen hadde lagt ut denne flotte artikkeloverskriften. Er litt usikker på hvordan journalistene mener at kvinnene blir tatt, og hvorfor disse kvinnene blir skutt i været....  :o

Jostemikk

#109
Haha! Skal spørre etter klimapanel fra FN neste gang jeg er hos Byggmakker.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Gloføken

It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

seoto

Sitat fra: ebye på mars 19, 2013, 14:32:02 PM
Hva med denne?



;D     ;D     ;D      ;D     8)

Ha-ha! Den var morsom. Kanskje klimapanelet snart har utspilt sin rolle og er på billigsalg?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Nå har Byggmakker Skien gitt Christian Lunde et svar:

[attachimg=1]
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ageof37

Jeg fant 50 fakta om Chuck Norris, og nå sliter jeg med å tette tårekanalene og få lungene mine på plass igjen etter tidenes latterkule... ;D ;D ;D

1.Chuck Norris kan se med glassøye.
2.Chuck Norris har talt til uendelig. To ganger.
3.Chuck Norris bruker ikke dopapir. Han bruker rasp.
4.Chuck Norris kan ta på sin venstre albue med sin venstre hånd.
5.Hullet i Torghatten skyldes at Chuck Norris fikk en ukontrollert reisning da han klatret opp.
6.Chuck Norris kan slikke seg i øret.
7.Når Chuck Norris tar armhevninger løfter han ikke seg selv opp, han presser jorden ned.
8.Chuck Norris har jobbet 20 år som selvmordsbomber, med over 150 vellykkede oppdrag.
9.Chuck Norris ringer ikke feil nummer. Du svarer feil telefon.
10.Chuck Norris sover ikke, han venter.
11.Supermann og Chuck Norris hadde en gang et veddemål. Taperen måtte gå med underbuksa utenpå buksene.
12.Chuck Norris leser ikke bøker, han stirrer bare på dem til de gir ham informasjonen han trenger.
13.Chuck Norris kan spille flashspill på iPhone.
14.Da Alexander Bell oppfant telefonen, hadde han tre ubesvarte anrop fra Chuck Norris.
15.Chuck Norris har et grizzlybjørnteppe på soverommet. Bjørnen er ikke død, den tør bare ikke bevege på seg.
16.Bare på tull urinerte Chuck Norris på tanken til en trailer. Traileren er i dag kjent som Optimus Prime.
17.Chuck Norris flytter seg ikke. Han får jorden til flytte seg.
18.Grunnen til at jorden snurrer er at Chuck Norris roundhousekicked den i tidenes morgen.
19.Chuck Norris kan drikke fast stoff.
20.Spøkelser sitter rundt bål og forteller Chuck Norris-historier.
21.Chuck Norris tar ikke steroider. Steroider tar Chuck Norris.
22.Chuck Norris har vunnet «Idol» med tegnspråk.
23.Når Chuck Norris blir bitt av en vampyr, forvandles vampyren til Chuck Norris.
24.Chuck Norris vinner fire på rad med tre trekk.
25.Chuck Norris kan smelle igjen en svingdør.
26.Chuck Norris vant VM i poker med ruter 2, en joker, et slipp-gratis-ut-av-fengsel monopolkort, et grønt unokort og spar 7.
27.Chuck Norris kan dele på null.
28.Hvis Supermann og Batmann slåss, vinner Chuck Norris.
29.Døden hadde engang en nær-Chuck Norris opplevelse.
30.Tre mennesker sitter rundt et bål. En av dem er Chuck Norris. De to andre sitter og skryter av hvor mange damer de har rundpult, hvor stor pikk de har, og hva annet stort de har fått til. Chuck Norris sitter stille, og sier ingenting, mens han roter rundt i bålet med pikken sin.
31.Chuck Norris kan brette et ark så mange ganger han vil.
32.Det finnes ingen evolusjonsteori. Bare en liste med dyr Chuck Norris lar leve.
33.Chuck Norris har allerede vært på Mars. Det er derfor det ikke finnes spor av liv.
34.En gang sparket Chuck Norris en hest i haken. Etterkommerne er i dag kjent som sjiraff.
35.Chuck Norris' Roundhouse Kick er en optisk illusjon. Høyrefoten hans svinger ikke rundt og treffer deg i hodet. Han snur jorden med venstrebeinet og får hodet ditt til å treffe foten hans.
36.Jesus kan gå på vannet, men Chuck Norris kan svømme gjennom land.
37.Chuck Norris besøkte en gang Jomfruøyene. De er nå kjent som Øyene.
38.Chuck Norris er grunnen til at Willy gjemmer seg.
39.Chuck Norris kan slette Papirkurven.
40.Kalenderen til Chuck Norris går rett fra 31. mars til 2. april. Ingen lurer Chuck Norris.
41.Hvis du staver Chuck Norris feil på Google, spør ikke Google om hva du mente. Det står bare «Løp!».
42.Chuck Norris oppfant svart. Faktisk er det Chuck Norris som fant opp hele spekteret av synlig lys. Bortsett fra rosa, det var Tom Cruise.
43.Chuck Norris bestille en Big Mac på Burger King, og fikk hva han ville.
44.Chuck Norris gir ofte blod. Bare ikke sitt eget.
45.Hvis du har hundre kroner og Chuck Norris har hundre kroner, har Chuck Norris mer penger enn deg.
46.Chuck Norris spiller russisk rulett med fulladet magasin, og vinner.
47.Under skjegget til Chuck Norris er det ikke et kinn, men en neve til.
48.Frykt for edderkopper er araknofobi, frykt for trange rom er klaustrofobi, frykt for Chuck Norris er logikk.
49.Chuck Norris døde for mange hundre år siden. Døden tør bare ikke fortelle ham det.
50.Til sist tar vi med en ting få vet. Chuck Norris hadde en rolle i «Star Wars». Han spilte Kraften.
The minut you think you have figured it out... Think again.

Jostemikk

37.Chuck Norris besøkte en gang Jomfruøyene. De er nå kjent som Øyene.

Hehe! Dette minte meg om noe Eddie Skoller sang om svenske jenter en gang. Lar være å sitere teksten av hensyn til sarte sjeler.

Den ene i lista du la ut har jeg en gang sett omskrevet til Lars Monsen. Døden hadde en nær Lars Monsen-opplevelse. Her er et par til:

Ulvene gjør opp bål for å holde Monsen unna.

Lars Monsen hugger ved med flat hånd.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: seoto på mars 19, 2013, 20:22:31 PM
Nå har Byggmakker Skien gitt Christian Lunde et svar:


Svaret er ja. Klimapanelet er til salgs hos Pachauri.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Spiren

SitatEr det virkelig nødvendig å endre spillereglene hele tiden?

Krav om kønsneutralt sexlegetøj  ???

Dansk Kvindesamfund har tidligere advaret mod, hvordan små børn udsættes for en stor fare for at blive hæmmet i udviklingen af deres sande seksualitet, når de fra en tidlig alder udsættes for kønsspecifikt legetøj.

Kønsopdelingen af legetøj fortsætter imidlertid i voksenalderen, slår Dansk Kvindesamfund fast, hvilket bidrager til at reproducere den traditionelle kønsopfattelse og de kønsspecifikke undertrykkelsesmekanismer i det kapitalistiske samfund.

http://www.180grader.dk/Sladder/dansk-kvindesamfund-krav-om-knsneutralt-sexlegetj

Trist er det hjem, hvor hønen galer og hanen er tavs.   8)

Vh.
Han(n)hun(d).
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

seoto

Sitat fra: Spiren på mars 21, 2013, 15:33:41 PM
Trist er det hjem, hvor hønen galer og hanen er tavs.   8)

Vh.
Han(n)hun(d).
Den var fin, Spiren  ;D  8)
Er det naturens mening at mennesket skal leve motsatt av sin natur?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

SitatDen var fin, Spiren   
Er det naturens mening at mennesket skal leve motsatt av sin natur?
Enig med Seoto.
Barn, uansett kjønn, må jo få muligheten til å utvikle seg, ivertfall i takt med resten av vår verden, og det går jo tross alt framover med kjønnsrollene for store og små....
Det kunne kansje ha gått litt fortere med ganske mange ting....men det går da framover! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Jeg mener at rødstrømpene har satt likestillingsutviklingen sterkt tilbake, siden de var mer opptatt av kjønnskamp enn av likeverd. Hvor mange rødstrømper snakket om likeverd mellom en pengeflytter (som normalt var en mann) og en sykepleier (som normalt var en kvinne). De var ikke opptatt av likeverd, men av å vinne sin egen kamp. Har denne kampen gjort folk mer lykkelige og fornøyde? Har sykepleiere (i dag både menn eller kvinner) blitt likeverdige med pengeflyttere (som også er både kvinner og menn i dag)? Tjener begge grupper like mye? (Økonomisk likeverd.) Hvilken gruppe er egentlig mest grunnleggende nødvendig i et samfunn? Hva med barnehagepersonell? De former framtidige generasjoner, altså vår framtid. Får de betalt i forhold til den viktige jobben de har? Jeg mener at samfunnet har beveget seg i feil retning og derav også skaper større klasseskiller - og flere som økonomisk lever på kanten av å klare seg. Men de oppnådde å få flere kvinner inn i styrene og ledelsen, enten de var gode nok eller ikke. Kjønnskvotering er en fornærmelse mot individet. Var det bare makt de kjempet for?

Nei, nå må jeg gi meg! Dette skal jo være dagens vits og annen humor - og dette kan vel til nød falle under "stor vits" ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.