Vil Barry Soetoro gå til krig mot Syria?

Startet av Jostemikk, september 03, 2013, 12:47:54 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Ta en titt på disse to ørene. Det er ca. 40 år mellom dem, men det er samme øre. Samme person. Gutten/mannen heter Barry Soetoro.



Da jeg først oppdaget dette, var jeg ikke klar over om dette var stoff som var dekket av andre, for eksempel MSM. Derfor var det viktig for meg å gjøre denne granskingen slik jeg gjorde, med å sammenligne en gutts og en manns venstre øre. I ettertid har jeg sett det dokumentert, at det er samme person.

Personen vi snakker om heter Barry Soetoro. Indonesisk statsborger, muslimsk tro. Her er et familiebilde fra Indonesia, med stefar, halvsøster, samt hans mor:



Lolo Soetoro, Stanley Ann Dunham Soetoro, Maya Soetoro, og 9 år gamle Barry Soetoro

Her er dokumentet som viser navn og religion. Verdt å merke seg er at dette registreringsdokumentet fra Fransiskus Assisi-skolen i Jakarta kun kan utstedes til indonesiske statsborgere.



Her er Barry Soetoro som ung mann, samt litt om denne Barry. Link sist i sitatet under:




SitatObama real name is Barry Soetoro I got hard proof

Like it matters, its not like you puppets are going to do something about it. Heres the truth I can care less if you believe me or not. My uncle was a janitor for Occidental Colleges when Barack "Barry Soetoro" Obama was attendeeing. Like to hears this or not but my uncle, he wouldn't lie to me told me that he knew Barry "sniff sniff" very well, if you know what im saying? That he had no play with the ladies and a tightwad with his devils dandruff. - See more at: http://www.thomhartmann.com/users/wakeup/blog/2012/08/obama-real-name-barry-soetoro-i-got-hard-proof#sthash.jQsay0St.dpuf

Det neste er fra Examiner.com.

SitatIs he Barack Obama or Barry Soetoro?

Complex issues certainly seem to haunt the President of the United States. After years of Americans questioning his birthplace and birth certificate, the Whitehouse finally uploaded a copy of Obama's Hawaiian birth certificate onto their website.

Maricopa County Sheriff Joe Arpaio hired forensic experts who proved that the birth certificate was a fraud and actually was created on a MAC laptop, not written in 1961. To my knowledge, no one has proven the validity of the birth certificate. However, Republicans as well as Democrats are afraid to confront the birth certificate issue for fear of being ridiculed by the media.

Then there's the issue of Obama's name. Is his real name Barack Hussein Obama or his adopted name, Barry Soetoro? When Barack's assumed mother, Ann Dunham, married Lolo Soetoro, an Indonesian, Lolo adopted Barack. His name given to him at the time was Soebarkah or Soe Bar Kah.

Soe signifies the adoptive father as Lolo Soetoro. Bar is obvious, as in Barack, but also links to the Islamic Aramic in bar meaning SON. The Kah is interesting in Indonesian, KAH translates as WAS. In names, KAH is added as a suffix to form a question of "Who?"Soe Bar Kah means literally Who is this, but the son of Soetoro. Our president, while being raised in Indonesia was known simply as Barry Soetoro.

The investigative journalist Wayne Madsen points out that Indonesian law explicitly states that dual citizenship is not permitted and, according to a 1958 Indonesian law, only Indonesian citizens could be enrolled in either of the two schools Barry attended in Jakarta, St. Fransiskus Assisi Catholic School and Menteng Elementary.

...

President Barack Obama, while growing up in Indonesia was an Indonesian Muslim known as Barry Soetoro. When did he change his name, renounce Islam and regain U.S. citizenship?

World Net Daily skriver dette om Barry:

SitatObama's registration in Indonesia under the name Barry Soetoro also raises questions as to whether he adopted that name in the U.S. at any time. According to Illinois state filings, when Obama registered as an attorney in 1991, under the name Barack Obama, he stated he did not have any former names.

Jeg kopierte inn linken til Illinois state filings i det korte sitatet over. Bare for å vise at resultatet av å klikke på den lyder som følger:

illegal operation

Dette er typisk når det gjelder maktelitens desperate forsøk på å fjerne inkriminerende dokumentasjon om seg selv. Allikevel ble jeg rimelig overrasket da jeg fikk samme beskjed, illegal operation også på Wayback Machine/Arcive.org. Ulovlig operasjon? Jeg har jo ikke gjort annet enn å klikke på en link til et statlig, offentlig arkiv. Her er deres nettside:

http://www.iardc.org/



Det overraskende er at ikke noe av dette er noen nyhet. Saken har vært kjent i flere år. Til tross for at flere lover har blitt brutt, har han endt opp i Det hvite hus i stedet for i fengsel. Barry Baracks vei til presidentembedet i USA synes å være en av historiens største svindler, og jeg har tidligere nevnt at vi ser ut til å leve i The Matrix. Det er intet i denne saken som svekker det synspunktet.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Denne Syria-saken er fryktelig trist - for hele verden. Den er spesielt trist fordi vi nå ser bevisene for at NWO-bakmennene lyver for oss. De mener at enhver gjerning og enhver løgn er tillatt i deres kamp for overherredømme av verden. Lenge har jeg strittet imot å tro at verden styres av psykopater. Vi er jo lært opp til at det bare var Hitler som var psykopat, ja, etter hvert også Saddam Hussein, ja, også selvsagt Gadhaffi, da, for ikke å snakke om ledelsen i Nord-Korea, og nå er det Assad, og selvsagt ledelsen i Iran, for ikke å snakke om Nord-Korea. Men hvem kan egentlig lenger tvile hvem som er verdens mektigste psykopater, de som stadig kommer med disse beskyldningene? I hvert fall ikke jeg. Er det mulig at John F. Kennedy var den siste amerikanske presidenten som ikke var en psykopat, men en mann som prøvde å stå imot de psykopatiske skyggekreftene? Det er vel ikke mange lenger som ikke forstår at også han ble offer for disse psykopatene som vil styre verden på deres egen måte, fjernt fra alt hva vi tror demokrati er, for han var ikke villig til å løpe deres ærender.

Hvor mange "false flag"-operasjoner har USAs skyggemakt egentlig stått bak? Hvor mange drap har de stått bak? Hvor mange ødelagte liv burde de hatt på en samvittighet de dessverre mangler? Imidlertid har jeg en dyp medfølelse med det amerikanske folk. De begynner å våkne nå, men våkner de for sent? Når vil det norske folk begynne å våkne? Eller tror de at et verdensherredømme ikke vil ramme Norge, at det ikke vil endre vårt land?

Slik jeg ser det, har vi i dag kun 2 reelle terrorstater: USA og Israel, dessverre godt støttet opp av England og Frankrike. Og også Norge og Norden.

Kanskje på tide å begynne å lese litt sann historie? Ikke bare den vi blir indoktrinert med i utdannelsessystemet, den politisk godkjente. Men det vil selvsagt ikke skje, for folk er altfor opptatt med å tjene penger og forlyste seg for disse pengene, til å bry seg om hva som skjer - og hvorfor det skjer. De gjør nøyaktig det som er planlagt at de skal gjøre: Overlate alt til de som "vet hva de driver med".

Kan forøvrig anbefale denne artikkelen, der Joe Quinn analyserer John Kerrys "Syria 'Evidence' Speech" for et par dager siden:


A Response to John Kerry's Syria 'Evidence' Speech

Der kan vi også se hvordan John Kerry og kone koste seg sammen med Assad og hans kone, nettopp i Syria.


"Kerry praised Assad later in 2011 as being a "very generous" man."
Image: Senator John Kerry, his wife, Syrian President Bahar al-Assad and his wife, in Damascus 2011.


Et lite avsnitt fra Quinns artikkel:

SitatKerry: We know that the regime has used those weapons multiple times this year, and has used them on a smaller scale but still it has used them against its own people, including not very far from where last Wednesday's attack happened.

SitatQuinn: Eh....hang on there. In May 2013, the UN investigated alleged CW usage in Syria and concluded that they were used by the 'Rebels' aka 'al-Qaeda' aka, your buddies in Syria. To be fair, since the 'rebels' are a bunch of CIA-hired mercenaries from everywhere else BUT Syria, I suppose we can't accuse them of using the CWs against "their own people". Not that they wouldn't if the CIA paid them enough to do it.

Hvem trenger vel å bevise noe, så lenge det holder å gjenta en løgn ofte nok. Vi er villige ofre for gjentakelsens makt.

Har folk allerede glemt alle løgnene og beskyldningene mot Saddam Hussein og Irak? Har man glemt alle løgnene som var nødvendige for å finne en god unnskyldning til å angripe Irak, deriblant at man skulle "redde" landets befolkning fra en tyrann? (De må jo prøve å sette på seg en menneskelig maske.) Og hvordan har så folk det i Irak i dag? Hvor mange ganger vil autoritetstro "folk flest" la seg lure av de samme løgnene?

Jostemikk har tappert forsøkt å fortelle om disse mørke kreftene i verden, men få ønsker å vite hvordan verden er skrudd sammen. De har bitt på det velbrukte agnet "konspirasjonsteorister", som de er lært opp til å frykte like mye som døden, og derfor velger de heller å tro på konspiratørenes løgner. En konspirasjon er en sammensvergelse mellom flere, der sannhet må skjules for andre. En konspirasjonsteoretiker skaper ikke en skjult sammensvergelse, men prøver å finne sannheten som konspiratørene så desperat forsøker å skjule. Så det er konspiratørene man bør frykte. Det er konspirasjonen, det som skjer i det skjulte, man bør frykte, for det tåler ikke å bli belyst.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

#2
Kjempe flott innlegg seoto.

Sitat
Skrevet av: seoto
« på: I dag kl. 11:08:10 »


Denne Syria-saken er fryktelig trist - for hele verden. Den er spesielt trist fordi vi nå ser bevisene for at NWO-bakmennene lyver for oss. De mener at enhver gjerning og enhver løgn er tillatt i deres kamp for overherredømme av verden. Lenge har jeg strittet imot å tro at verden styres av psykopater. Vi er jo lært opp til at det bare var Hitler som var psykopat, ja, etter hvert også Saddam Hussein, ja, også selvsagt Gadhaffi, da, for ikke å snakke om ledelsen i Nord-Korea, og nå er det Assad, og selvsagt ledelsen i Iran, for ikke å snakke om Nord-Korea. Men hvem kan egentlig lenger tvile hvem som er verdens mektigste psykopater, de som stadig kommer med disse beskyldningene? I hvert fall ikke jeg. Er det mulig at John F. Kennedy var den siste amerikanske presidenten som ikke var en psykopat, men en mann som prøvde å stå imot de psykopatiske skyggekreftene? Det er vel ikke mange lenger som ikke forstår at også han ble offer for disse psykopatene som vil styre verden på deres egen måte, fjernt fra alt hva vi tror demokrati er, for han var ikke villig til å løpe deres ærender.

Hvor mange "false flag"-operasjoner har USAs skyggemakt egentlig stått bak? Hvor mange drap har de stått bak? Hvor mange ødelagte liv burde de hatt på en samvittighet de dessverre mangler? Imidlertid har jeg en dyp medfølelse med det amerikanske folk. De begynner å våkne nå, men våkner de for sent? Når vil det norske folk begynne å våkne? Eller tror de at et verdensherredømme ikke vil ramme Norge, at det ikke vil endre vårt land?

Slik jeg ser det, har vi i dag kun 2 reelle terrorstater: USA og Israel, dessverre godt støttet opp av England og Frankrike. Og også Norge og Norden.

Kanskje på tide å begynne å lese litt sann historie? Ikke bare den vi blir indoktrinert med i utdannelsessystemet, den politisk godkjente. Men det vil selvsagt ikke skje, for folk er altfor opptatt med å tjene penger og forlyste seg for disse pengene, til å bry seg om hva som skjer - og hvorfor det skjer. De gjør nøyaktig det som er planlagt at de skal gjøre: Overlate alt til de som "vet hva de driver med".

Kan forøvrig anbefale denne artikkelen, der Joe Quinn analyserer John Kerrys "Syria 'Evidence' Speech" for et par dager siden:


A Response to John Kerry's Syria 'Evidence' Speech

Der kan vi også se hvordan John Kerry og kone koste seg sammen med Assad og hans kone, nettopp i Syria.

Slik jeg ser det, har vi i dag kun 2 reelle terrorstater: USA og Israel
Og derfor er de overbevist om at alle andre er terrorister.
Gl.ordsprog: Tyv tror, enhver mann stjæler.

SitatHvem trenger vel å bevise noe, så lenge det holder å gjenta en løgn ofte nok. Vi er villige ofre for gjentakelsens makt.

Har folk allerede glemt alle løgnene og beskyldningene mot Saddam Hussein og Irak? Har man glemt alle løgnene som var nødvendige for å finne en god unnskyldning til å angripe Irak, deriblant at man skulle "redde" landets befolkning fra en tyrann? (De må jo prøve å sette på seg en menneskelig maske.) Og hvordan har så folk det i Irak i dag? Hvor mange ganger vil autoritetstro "folk flest" la seg lure av de samme løgnene?

Jostemikk har tappert forsøkt å fortelle om disse mørke kreftene i verden, men få ønsker å vite hvordan verden er skrudd sammen. De har bitt på det velbrukte agnet "konspirasjonsteorister", som de er lært opp til å frykte like mye som døden, og derfor velger de heller å tro på konspiratørenes løgner. En konspirasjon er en sammensvergelse mellom flere, der sannhet må skjules for andre. En konspirasjonsteoretiker skaper ikke en skjult sammensvergelse, men prøver å finne sannheten som konspiratørene så desperat forsøker å skjule. Så det er konspiratørene man bør frykte. Det er konspirasjonen, det som skjer i det skjulte, man bør frykte, for det tåler ikke å bli belyst.

I 70 år er vi blevet påtvunget å se, høre og læse om første og anden verdenskrig.
Hvorfor: Fordi folket aldrig måtte glemme.
Hvad skete: Folket glemte.
Hvem skal sendes i krig. Kvinder, barn og menn, åh nei den mandlige rase er næsten udryddet. Da bliver det bare kvinder og barn.

Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Amatør1

Takk for gode og sannferdige innlegg om situasjonen i Syria.

Mht. bildet av Kerry og Assad i Damaskus, minner det meg om bildet av Rumsfeld og Saddam Hussein i Bagdad i Desember 1983
Shaking Hands with Saddam Hussein:

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

#4
Det var kjekt for USA å ha Irak som hjelper den gangen. Men Hussein lærte alt om hvilken farlig lekepartner han hadde involvert seg med!

Historien gjentar seg.



Avskyen for en kommende krig er stor på Internett!

Edit: Legger til et nytt bilde.

Det er viktig å huske historien:

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.