GOD JUL

Startet av seoto, desember 22, 2011, 14:23:09 PM

« forrige - neste »

seoto

Takk til alle medlemmer for å ha bidratt til å gjøre dette forumet til hva det har blitt. Uten dere hadde det vært kjedelig og uinteressant!
Hver og én er viktig - det er gjennom mangfold vi utvikler oss.

Jeg ønsker dere alle en riktig god og fredelig jul!

Kanskje kommer nissen?

[attachimg=1]
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Telehiv

Seoto et al,

Det er nok vi andre som skal rette en stor og ektefølt takk til dere som har fått i gang og drifter dette viktige forumet - ett av svært få reelle korrektiv til maktensrettingen og forsøplingen av (klima-)forskningsetikken her i landet.

Og: Takk til alle dere som har gledet verden med gode og tankevekkende innlegg - dere er flotte (og kloke, åpenbart klokere enn en gjennomsnittlig klimaforsker....)

GOD JUL og GODT NYTTÅR!

Hilsen Telehiv (Tele blant venner)
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

ebye

GOD JUL

til alle her som gjør dette forumet levende og inspirerende. En spesiell takk til driftsavdelingen. Kreativiteten der står å lese på den måten Forsiden vår er i ferd med å bli et "Must open" sted, for de som ønsker å få høre om mer enn det IPCC - relaterte klimastoffet. Naturen er lunefull!

Jostemikk

God jul!

Jeg føler meg priviligert som har fått oppleve så mange skarpsindige og trivelige mennesker som det nå er her på forumet. Ønsker alle en fredelig høytid og klær som automatisk tilpasser seg alle julemåltidene! :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

BorisA

God jul til alle skarpskodde, intelligente, morsomme og interessante folkene her på forumet.
Som jeg har nevnt før, så er jeg forumets glade amatør, og kan av og til ha problemer med å få med meg alt som skrives her.
Likevel har jeg stor glede av å lese innleggene.
Jeg er imponert.

God jul alle sammen!
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

God Jul til dere alle!

Jeg slutter meg til dem som takker for alle de interessante og tankevekkende innleggene som strømmer på, og som gjør dette forumet til en av de viktigste innenfor klimadebatten  8)

Så håper jeg dere setter av noen minutter i romjulen til nye innlegg, slik at abstinensen ikke blir for kraftig  ::)

God Jul.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Bebben

God Jul, folkens!

Takk til Jostemikk og Seoto for topp innsats og arbeid med det nye forumet og takk til alle andre for innlegg, synspunkter, linker, tanker - og god musikk, julekalendere og masse godt humør!

Her er ellers en liten julehilsen jeg har klippet ut fra et innlegg av Richard S Courtney hos Tallbloke:

SitatThe AGW-scare met the beginning of its end two years ago in Copenhagen. The scare was always about taxation in countries and resource transfer between countries. But two years ago at the IPCC Meeting in Copenhagen most countries who are 'major players' withdrew from the game. At that point it was clear to all involved that the writing was on the wall;

Mene mene tekel u-pharsin.

The IPCC meeting in Cancun last year was a farce and no leaders of major nations attended.

The IPCC Meting in Durban this month reduced the issue to complete farce. It discussed a document which is so insane that no politician could sign it without committing political suicide. Discussion of that document would not have happened if anybody thought there were any real possibility of 'progress': the discussion would have been about methods to adopt the next realistic 'step'. So, at Durban it was decided that talks (in nice places) should continue with a view to getting something adopted by 2020 (i.e. in the far distant future after most existing politicians have left office).

Canada has recently gained a new generation of politicians who do not have a record of being tied to the AGW-scare, so Canada has announced that it is withdrawing from the Kyoto Protocol process.

The AGW-scare is dead but – like a headless chicken – it continues to 'run around the farmyard'.

Tror det blir kylling til middag i morgen.  8)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Ewer Gladblakk.

Hjertelig god jul til alle sammen, håper dere får ei fin-fin jul!
Tusen takk for alt dere har gitt av dere skjøl, og alt dere veit! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Gloføken

God jul til alle sammen :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

BorisA

Jeg skal ha CO2-nøytralt og fagfellevurdert pinnekjøtt.
Det er godt det!
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.