La det være klart, Okular gjør på sedvanlig vis en imponerende jobb med å få alarmisten Wahl og et par andre til å se på hva dataene har å fortelle, i stedet for å fortsette den grunnløse alarmismen. Det går mye i de argumentene og den kunnskapen som har gjort Okular til en fryktet debattmotsander i AGW-leiren. Den som er kjent med Okular vil muligens kunne ane ei ørlite kortere lunte nå enn for et år siden. Skriver jeg, som ikke har lunte igjen.
Sitatet jeg legger ut handler allikevel om noe helt annet enn det vi er vant til fra Okular-fronten.
http://www.forskning.no/blog/terjewahl/394393'Klimasaken' handler ikke om løsninger eller om verdens befolknings ve og vel. Den er et rent politisk/økonomisk maktmiddel.
Jepp. Sånn er det, og takk for den, Okular.
Et tillegg frister overmåte, og for å unngå misforståelser slik at Gale-Joste ikke fører til at Okular blir tilegnet meninger han aldri har uttrykt,
understreker jeg at dette så langt jeg har funnet ut, er meninger kun undertegnede har.
Innlegget jeg hentet sitatet over fra, var et tilsvar til Steinar Midtskogen, som dessverre viser seg å være en urealistisk drømmer som har adoptert den "grønne" utopien Club of Rome og de andre oligarkene har forpestet verden med.
Resultatet av dette fæle ønsket om å kutte ut all bruk av "fossilt" brensel så raskt som mulig, helst i går, vil sannsynligvis være mer enn nok alene til å oppnå deres uttrykte ønske om å redusere jordas befolkning til 500 millioner nøye (seleksjon) utvalgte mennesker.
Om dette har jeg skrevet flere innlegg, og jeg velger å linke til det innlegget som et av forumets tidligere medlemmer lå inne og leste, helt til han plutselig slettet kontoen sin. Det er godt jeg gjør inntrykk, og får alle begrene til å slippe dråper...
Norsk elite vil utrydde flesteparten av oss