Skål

Startet av Jostemikk, november 11, 2011, 21:42:11 PM

« forrige - neste »

Bebben

Sitat fra: Gloføken på oktober 07, 2012, 00:51:44 AM
Ja, selvfølgelig ::)  Wunderbaum er nok mer internt.  Skål på dere ;D

Wunderbaum var et godt forslag, men misset litt på geografien... passer gjerne bedre på Ørsta:

http://www.youtube.com/watch?v=PvTYWhIEr_U
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Ewer Gladblakk.

Jeg flirer godt nå....det ble ikke så værst TRÆvallig detta! :D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Bebben

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på oktober 07, 2012, 01:00:45 AM
Jeg flirer godt nå....det ble ikke så værst TRÆvallig detta! :D

Snart ikke en TRÆVL igjen av denne tråden nei! :)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Ewer Gladblakk.

Hjælp...jeg TRÆler videre!  :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Gloføken

It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Jostemikk

#155
Skål til deg og andre nytere også, Gloføken!

I dag holdt jeg på å skifte til vinterdekk. Eller rettere, de ble lagt på felg i går, men i dag skifta jeg hjul. Hadde løsna første hjulmutteren da jeg så at jeg hadde 17 minutter på meg til å nå polet. Bilturen tar i overkant av 4 minutter uten å stå i fare for å miste sertifikatet. Jeg rakk det. Kølsvart av bremsestøv på henda, og for første gang så jeg et smil i ansiktet til ekspeditrisen. Hun som alltid er så stram i maska.

Jeg fant litt senere ut at årsaken til akkurat det smilet var at jeg en eller annen gang hadde gnidd ei eller begge håndflater i ansiktet.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Ewer Gladblakk.

He-he, du Joste....den satt rett i fliremaska den også! ;D

Skål til alle sammen ja, det er jo endelig helga! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Bebben

Sitat fra: Jostemikk på oktober 26, 2012, 23:28:47 PM
Skål til deg og andre nytere også, Gloføken!

I dag holdt jeg på å skifte til vinterdekk. Eller rettere, de ble lagt på felg i går, men i dag skifta jeg hjul. Hadde løsna første hjulmutteren da jeg så at jeg hadde 17 minutter på meg til å nå polet. Bilturen tar i overkant av 4 minutter uten å stå i fare for å miste sertifikatet. Jeg rakk det. Kølsvart av bremsestøv på henda, og for første gang så jeg et smil i ansiktet til ekspeditrisen. Hun som alltid er så stram i maska.

Jeg fant litt senere ut at årsaken til akkurat det smilet var at jeg en eller annen gang hadde gnidd ei eller begge håndflater i ansiktet.

Haha! Selv er jeg blitt klimabesting - vraket står i sju steiner og ikke en gang bilmekanikeren vet å få start på den. Så her går det i polferd med bybanen frem (dårlig tid) og apostlenes hester tilbake (god tid, rakk butikken som stenger først).

SKÅL!

Forresten, hva er den beste pappvinen... smaksløkene mine er visst like variable som klimaet, den vinen som var måtelig i går, er topp i dag og/eller omvendt - i dag går det i Corvina Valpantena, en italiensk sak.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Skål folkens, tror jamen jeg tar et glass eller to, i anledning Fredag.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Sitat fra: Bebben på oktober 26, 2012, 23:57:14 PMForresten, hva er den beste pappvinen... smaksløkene mine er visst like variable som klimaet, den vinen som var måtelig i går, er topp i dag og/eller omvendt - i dag går det i Corvina Valpantena, en italiensk sak.

Den beste rødvinen er den som behager deg der og da/her og nå. Med unntak av folk med kropp som min, som reagerer litt negativt muskulært av enkelte typer, og det er sannelig ingen spøk for en som er så glad i rødvin som undertegnede. Jeg lider meg på en måte gjennom elendigheten. ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Telehiv

Skål fra et snødekket Bergen!
Jeg har tappet en liten Carlos I for å feire at Mann sitter med rumpa bar utover rekka på that sinking ship "The Golden Vanity"....

(Seilskuta "The Golden Vanity" har gått inn i historien for sin svikefulle kaptein, som lovde alt til sin utrolig svømmedyktige "cabin boy" hvis han klarte å dykke ned og senke fiendeskuta. Men da han hadde klart det, lot kapteinen ham drukne istedet....ikke helt ukjent tema i klimabransjen...?)

Her en nedstrippet versjon, men ganske nær opp til den mest kjente versjonen: http://www.youtube.com/watch?v=s-ezyv6Ymuk&feature=related
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Jostemikk

En grim skjebne, Tele, og et godt eksempel på at verden ikke bestandig er noe rettferdig sted, og at de som har kommandoen ikke automatisk har særlig edle hensikter selv om de har makt.

Skål!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

la1goa

Sitat fra: Jostemikk på oktober 26, 2012, 23:28:47 PM
Skål til deg og andre nytere også, Gloføken!

I dag holdt jeg på å skifte til vinterdekk. Eller rettere, de ble lagt på felg i går, men i dag skifta jeg hjul. Hadde løsna første hjulmutteren da jeg så at jeg hadde 17 minutter på meg til å nå polet. Bilturen tar i overkant av 4 minutter uten å stå i fare for å miste sertifikatet. Jeg rakk det. Kølsvart av bremsestøv på henda, og for første gang så jeg et smil i ansiktet til ekspeditrisen. Hun som alltid er så stram i maska.

Jeg fant litt senere ut at årsaken til akkurat det smilet var at jeg en eller annen gang hadde gnidd ei eller begge håndflater i ansiktet.

hehehehe... Minner om den gangen jeg var på apoteket i ungdomstiden.

Vi holdt på å snekkre en terrengående modellbil med oljefyllte støtdempere. Både olje og støtdempere fulgte med i byttesettet, og en bruksanvisning som forklarte at oljen skulle fylles på støtdemprene. Men det den ikke sa noe om var det millimeter store hullet oljen skulle igjennom. Så vi fant ut at en sprøyte med en kanyle var tingen. Etter løpetur på noen kilometere, svett og fæl spør damen bak skranken om ei sprøyte og kanyle. Det var ikke lett, men etter all mulig forklaring fikk vi det til slutt.

Jepp vi tar en øl, så får vi ta kodingen i morgen...

/Knuta

Jostemikk

Hehe! Skål, Knuta!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Ewer Gladblakk.

 ;D ;D

Den beste pappvinen i verden er den jeg har nå, sang plutselig en gammel melodi i hue mitt nå! :D
Så vidt jeg husker, så handla den sangen om en bil...?...og bil har jeg jo ikke lenger....men det gjør da ikkeno, for i morra så har jeg vel ikke mere vin heller! ;D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!