Phil Jones omgjør temperaturene

Startet av Jostemikk, januar 27, 2012, 00:49:47 AM

« forrige - neste »

Jostemikk

Hadcrut3 er historie. Nå er det den nye, og av alarmistene lenge etterlengtede Hadcrut4, som er fremtidshåpet.

Climate Science - Head of Met Office, Hadley Centre MOSAC 2011.

Nå er sannelig 2005 varmere enn 1998, og 2010 er varmere enn 2005. Jevn stigning ifølge CO2-nivået.

Merkelig nok står det ikke noe om Phil Jones bevisste og beviselige juks med temperaturserien i Bergen eller noen av de andre norske seriene han justerte opp da han laget sin serie på slutten av 90-tallet. Så den nå nyreviderte Hadcrut har blitt oppjustert i stedet for å bli nedjustert.

Er noen overrasket?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

jarlgeir

It's the sun, stupid!

Jostemikk

#2
Ifølge Steven Goddard - CRUTEMP4 Takes Climate BS To New Levels er dette et kart over stasjonsdekningen til Hadcrut4. Da gjelder nok det samme for den forrige. Legg merke til den sydlige halvkulen (edit: på slutten av det nittende århundret):



Stemmer dette kan alt av "globale" temperaturserier kastes, men som sagt, jeg vet ikke om dette stemmer. Skal sjekke på CRU-siden og se hva de sier om dette. Egentlig tror jeg dette må være en misforståelse.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Er disse folkene lovt en plass ved siden av St. Peter ... eller?  >:(
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Jeg har lagt ut en korreksjon i det forrige innlegget. Glemte å skrive at dette gjaldt for et årstall på slutten av det nittende århundret. :D

Om de er lovet en plass et sted vites ikke, men er de det, har det tvilsomt noe med St. å gjøre.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren