Skål

Startet av Jostemikk, november 11, 2011, 21:42:11 PM

« forrige - neste »

Gloføken

It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

#61
Sitat"Løft kun ett glass om gangen, ellers gårru på snørra..."
Den varianten var fin Bebben, og den stemmer jo så godt....kansje spesielt med undertegnede! :)

Går med litt restvin i pappdunken med plastsauemagan innafor fra i går, her nå i dag, og håper at dere alle her har det minst like bra som meg akkurat nå!

Skål igjen, godtfolk! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Gloføken

Vin i det ene glasset og øl i det andre.  Skål :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

Det er litt vin i buteljen her også Gloføken....skål på deg og alle andre som har og vil! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Jeg har - og jeg vil - snart  ;D På forhånd skål!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

BorisA

Og jeg er tvunget til å se på Harry Potter og ildbegeret, filmkveld med familien.
Skål >:(
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Gloføken

Skål på dere også :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

seoto

Utpå kvelden, etter noen skåler, tror jeg dette må være fint å trene på :)

Engelsk for begynnere: (english for beginners)
Norsk:
Tre hekser ser på tre Swatch klokker. Hvilken heks ser på hvilken Swatch klokke?

Engelsk:
Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?

Engelsk for viderekommende: (advanced english)
Norsk:
Tre kjønnsopererte hekser ser på knappene på tre Swatch klokker. Hvilken kjønnsoperert heks ser på hvilken Swatch-klokke

Engelsk:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?

Engelsk for eksperter: (expert english)
Norsk:
Tre sveitsiske hekse-tisper, som ønsker å være kjønnsopererte sveitsiske hekse-tisper, ønsker å se på sveitsiske Swatch-klokke-knapper. Hvilken sveitsisk hekse-tispe, som ønsker å være en kjønnsoperert sveitsisk hekse-tispe, ønsker å se på hvilken sveitsisk Swatch-klokke-knapp?

Engelsk:
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Bebben

Gøyal!

Her med fengende rytmer:

http://www.youtube.com/v/inFyUvEUVXU?

Sschkcaall!
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Gloføken

Ho-ho!  Artig prosjekt ;D  Skål :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

Ho ho....jeg tror jeg snart må dø! ;D
Takk Boris, Seoto og Bebben.....og Boris, jeg liker faktisk Harry Potter-filmene også :D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

ConTrari

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på januar 13, 2012, 21:04:18 PM
Ho ho....jeg tror jeg snart må dø! ;D
Takk Boris, Seoto og Bebben.....og Boris, jeg liker faktisk Harry Potter-filmene også :D

En fin gjeng vi har her, hva?! Folk med humor varer lenger!

"Rasmussens røde ripsbusker og andre buskvekster" er rene barnematen i forhold til denne hekseregla...det blir bare "itch, itch".  8)

Jostemikk

Skål, folkens! Etter å ha brukt 5 timer på å KANSKJE finne ut at det er hovedkortet på laptoppen jeg forsøkte å fikse som er gåent, synes jeg at jeg har fortjent en pils. Går i bergensk pisk i kveld. :D

Boris, tro det eller ei, alt er bedre enn å se Hanna Montana med unga. Harry Potter er rene drømmen i forhold. Kom tilbake for å klage etter at du har sett fem fortløpende episoder Hanna Montana med norsk dubbing. ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på januar 13, 2012, 22:40:15 PM
Skål, folkens! Etter å ha brukt 5 timer på å KANSKJE finne ut at det er hovedkortet på laptoppen jeg forsøkte å fikse som er gåent, synes jeg at jeg har fortjent en pils. Går i bergensk pisk i kveld. :D

Boris, tro det eller ei, alt er bedre enn å se Hanna Montana med unga. Harry Potter er rene drømmen i forhold. Kom tilbake for å klage etter at du har sett fem fortløpende episoder Hanna Montana med norsk dubbing. ;D

Ho ho ho! Julen er tilbake! Red sleigh down! Red sleigh down!!
" Red Sleigh One this is North Pole!"
"This is Santa, sleigh is down, reindeers...all dead....Santa's legs -broken. Oh God! They're coming for me!"

ebye

Ja, skål folkens. Den 13. har da nok en gang blitt greit avviklet. Jeg fant ingen ting spesielt om klima knyttet til overtro på fredag

http://no.wikipedia.org/wiki/Fredag_den_13.

Altså: Klimaovertro hele tiden. Det er jo det VI har skjønt hele tiden!  8)