Rasisme/selvgodhet/verdensherredømme?

Startet av ageof37, juli 08, 2012, 23:23:57 PM

« forrige - neste »

Gasse-Geir

#15
Sitat fra: seoto på august 05, 2012, 21:25:34 PM
Velkommen G-G!

Takk! :)

Klima....

For meg er det hele veldig ukomplisert. Det hele er en propagandaaksjon. Punktum. Ferdig. Dvs. det har jo utviklet seg til å bli mye mer enn bare det.

CO2 er ikke i ferd med å ta livet av noen. Men les f.eks. dette: http://www.rawstory.com/rs/2012/06/21/experts-find-30-trillion-tons-of-toxic-liquid-injected-into-earth-poisons-ground-water/

En *billiard* liter gift sprøytet inn i jorda/jordas grunnvann. DET er problem. Fukushima: problem. Dårlig sikret radioaktivt avfall her og der over hele verden: problem. Ørkener som vokser og skoger som hugges ned: problem. Milliarder av mennesker med begrenset tilgang til rent vann: problem.

Bortsett fra atomkraft bruker vi stort sett samme energiteknologi vi har brukt i 100 år: problem. 99.99% av alle tak på alle hus/bygninger ved ekvator er *ikke* dekket av solcellepaneler: problem. Flaskevann i en verden som så og si er dekket av vann: problem/idioti. Genmodifisering av planter med uante konsekvenser: problem. Og slik kan jeg fortsette.

CO2? Nei. Og om det så var et problem løser vi ikke det problemet ved å putte enda mer penger i kassen til den 0.001% som har mer enn nok fra før - og som egentlig *ikke har tenkt* å bruke disse pengene til å faktisk forbedre ting her på jorda. Løgn, hykleri, bedrag, utnytting. Ingenting annet.

Visste du forresten at samtidig som Eirik Solheim og andre do-goodere flyr i sine privatfly til Amazonas for å redde regnskogen - så spiser norske kyr soya som er dyrket i .... akkurat den regnskogen. Eller snarere: der den var før man hugget den ned. Det er så hyklerisk og galt at man kan nesten ikke tro det. (Sjekk filmen "Smaken av hund" om norsk matpolitikk.)

"Klima-problemet" er i mine øyne ingen ting annet enn enda *et våpen* makthaverne bruker for å lage sitt etterlengtede verdensdiktatur. Legg merke til at nå får du ikke engang velge hvilke lyspærer du vil ha i heimen din. Din frihet blir miljøregulert vekk. Og var det ikke miljøet det dreide seg om, så hadde de funnet en annen unnskyldning.

Jepp. Så ille mener jeg det er.