Det snør i Australia

Startet av Jostemikk, januar 12, 2012, 00:39:40 AM

« forrige - neste »

Jostemikk

Er det ikke midtsommer der nede nå?

ABC-News - Cold snap sets new record low temperatures

Sitat
Photo: A message is written on a car windscreen after Mt Buller in the Victorian Alps received a sprinkling of snow on January 11
Cold snap sets new record low temperatures

Updated  January 12, 2012 09:59:06
Photo: A message is written on a car windscreen after Mt Buller in the Victorian Alps received a sprinkling of snow on January 11 (Audience submitted: Gillian Dobson)
Map:  Goulburn 2580

The weather bureau says an extreme cold front has broken a series of low temperature records for Canberra, Goulburn and the Snowy Mountains.

Jaja. Det er vel slett ikke uvanlig at det snør i høyfjellet her til lands midtsommers. Jeg husker snødekket mark i begynnelsen av juli i Østfold for mange år siden. Vær er vær. :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

BorisA

Må huske på at dette er AGW-snø.
AGW-snø er ikke som annen snø.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på januar 12, 2012, 00:39:40 AM
Jaja. Det er vel slett ikke uvanlig at det snør i høyfjellet her til lands midtsommers. Jeg husker snødekket mark i begynnelsen av juli i Østfold for mange år siden. Vær er vær. :D

Min personlige rekord er snø på Karl Johan i Oslo om morgenen 6. Juni 1982, om jeg husker datoen riktig.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Husker godt den junidagen, men trodde det var 11. eller 12. Har bilde av det, men har dessverre ikke tilgang til det nå.
Ikke uvanlig med noen skikkelige haglbyger heller. Dette er også fra juni, men året er 2008:
[attachimg=1]
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Stemmer nok med datoen din, Amatør1. ;)
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren