Klimakaos for håndballjentene!

Startet av ConTrari, desember 02, 2011, 20:05:13 PM

« forrige - neste »

ConTrari

Ja, krisa rammer selv håndball-VM, før det er begynt til og med!:

"Klimakaos for håndballjentene
* Har opplevd voldsomme regnskuer - og en glohet kamphall
* Danmark avbrøt treningen fordi det regnet inn i hallen

I går måtte det danske håndballandslaget avbryte sin trening fordi hallen ikke maktet å holde regnbygene ute. Vannet flommet inn gjennom åpninger i veggene. Og med vann på banen var det umulig å spille håndball under forsvarlige forhold.

Samtidig har de norske yndlingene blitt lovet klimaanlegg i sin kamphall i Santos. Det løftet er ikke innfridd, og da temperaturen steg til godt over 30 grader utenfor hallen, minnet hallen om en eneste stor badstue da spillerne trente denne uken."


http://www.vg.no/sport/haandball/artikkel.php?artid=10024384

Det må være den onde karbonlobbyen som har sabotert klimaanlegget  ;D

"Klima" begynner nå å bli brukt om absolutt alt mulig, typisk tegn på en krise i oppløsning. Snart serverer McDonalds "klimakylling", og Nasjonalgalleriet har "klimakunst". VIF-supporterne skifter navn til "KlimaKlanen", og Ønskekonserten blir til "Klimaklang".



Jostemikk

Og klokka 19.00 kommer klimarevyen på NRK (Norsk Riksklimakringkasting).

Nå må jeg sannelig fortelle noe merkelig. ordet riksklimakringkasting blir godkjent av korrekturprogrammet jeg bruker. :o
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på desember 02, 2011, 20:37:27 PM
Og klokka 19.00 kommer klimarevyen på NRK (Norsk Riksklimakringkasting).

Nå må jeg sannelig fortelle noe merkelig. ordet riksklimakringkasting blir godkjent av korrekturprogrammet jeg bruker. :o


Ohhhh...det kan man lage en god konspirasjonsteori av  8)

Bebben

#3
Klimaaksjer; Klimaaksjon; Klimaaktivist; Klimaaktiviteter; Klimaalarmist; Klimaallianse; Klimaalternativ; Klimaanalyse; Klimaangst; Klimaarbeidet; Klimaarroganse; Klimaavis; Klimaavlat ; Klimaavtale; Klimabank; Klimabankett; Klimabarn; Klimabasis; Klimabedrag; Klimabedrager; Klimabedrift; Klimabedring; Klimabekymring; Klimabelastning; Klimabelte; Klimabenekter; Klimaberedskap; Klimabeskatning; Klimabestefar; Klimabesting; Klimabevilgning; Klimabibel; Klimabidrag; Klimabil; Klimabilag; Klimabilde; Klimabiskop; Klimabistand; Klimabjørn; Klimablad; Klimablogg; Klimablogger; Klimaboble; Klimabok; Klimabom ; Klimabombe; Klimabord; Klimaboss; Klimabot; Klimabudskap; Klimabusiness; Klimabuss; Klimabyrå; klimabyråd; Klimabyråkrati; Klimabølle; klimadag; Klimadame; Klimadannelse; Klimadans; Klimadata; Klimadebatt; Klimadepartement; Klimadepresjon; Klimadesperasjon; Klimadialog; Klimadikt; Klimadikter; Klimadrivstoff; Klimadugnad; Klimadust; Klimaeffekt; Klimaendringer ; Klimaengel; Klimaerkjennelse; Klimaetikk; Klimaevent; Klimafag; Klimafag; Klimafallitt; Klimafamilie; Klimafan ; Klimafanatiker; Klimafanden; Klimafanger; Klimafantasi; Klimafantast; Klimafar; Klimafascist; Klimafavoritt; Klimafeil; Klimafellen; Klimafengsel; Klimaferie; Klimafest; Klimafisker; Klimaflukt; Klimafly ; Klimaflyktning; Klimafolk; Klimaforbilde; Klimaforedrag; Klimaforestilling; klimaforetak; Klimaforhandler ; Klimaforhandlinger; Klimaforkjemper; Klimafornekter; Klimaforsikring; Klimaforsker; Klimafotball; Klimafradrag; Klimafrokost; Klimafrykt; Klimafunn; Klimafusk; Klimafylke; Klimafølelse; Klimagalskap; Klimagardin; Klimagass; Klimagevinst; Klimagjeld; Klimaglede; Klimagoder; Klimagransker; Klimaguden; Klimagudstjeneste; Klimagull; Klimagulv; Klimagøy; Klimahandel; Klimahandling; Klimahappening; Klimahat; Klimahefte; Klimahelg; klimahelgen; Klimahilsen; Klimahud; Klimahumorist; Klimahverdag; Klimahype; Klimahype; Klimahysteri; Klimahøring; Klimahøst; Klimaide; Klimaignorans ; Klimaignorant; Klimaimam; Klimaimplikasjoner; Klimainitiativ; Klimainnovasjon; Klimainnsats; Klimainnsikt; Klimainnslag; Klimainnspill; Klimainntak; Klimainspirert; Klimainstallasjon; Klimainteresse; Klimainteressert; Klimaintervensjon; Klimajakt; Klimajapper; Klimajippo; Klimajobb; Klimajobbing; Klimajord; Klimajournalist; Klimajuks; Klimajul; Klimajumbo; Klimajustering; Klimakaffe; Klimakalkulator; Klimakalkyle; Klimakamp; Klimakaos; Klimakatastrofe; Klimakino; Klimakjetteri; Klimaklage; Klimaklok; Klimakonferanse; Klimakonge; Klimakongress; Klimakonkurranse; Klimakonspirasjon; Klimakonstruksjon; Klimakontakt; Klimakonto; Klimakorreksjon; Klimakos; Klimakrangel; Klimakrasj; Klimakrig; Klimakriger; Klimakrise; Klimakristen; Klimakritiker; Klimakultur; Klimakunnskap; Klimakunst; Klimakunstner; Klimakunstner; Klimakupp; Klimakur ; Klimakutt; Klimakveld; Klimakverulant; Klimakvote; Klimalarm; Klimalast; Klimaledelse; klimaleder; Klimaleder; Klimalederskap; Klimalek; Klimalenker; Klimalinje; Klimaliste; Klimalitteratur; Klimalov; Klimalunsj; Klimalur; Klimaluring; Klimalykke; Klimalys ; Klimalyspunkt; Klimalyspunkt; Klimaløft; Klimaløfte; Klimalørdag; Klimaløsninger; Klimalån; Klimalåt; Klimamagasin; Klimamakt; Klimamal; Klimamann; Klimamareritt; Klimamarked; Klimamat; Klimamatematikk; Klimamelding; Klimamening; Klimamesse; Klimamester; Klimamesterskap; Klimamiddag; Klimamilliarder; Klimamillioner; Klimaminister; klimamodell; Klimamonster; Klimamontasje; Klimamoral; Klimamord; Klimamorder; Klimamoro; Klimamote; Klimamotstand; Klimamyndigheter; Klimamysterium; Klimamyte; Klimamål; Klimanavle; Klimanazist; Klimanestor; Klimanettverk; Klimanivå; Klimanyhet; Klimanytt; Klimaobservasjon; Klimaobservatør ; Klimaoffer; Klimaolje; Klimaomveltning; Klimaopinion; Klimaoppfinnelse; Klimaoppmerksomhet; Klimaopprør; Klimaoppslag; Klimaoppspinn; klimaoptimisme; Klimaord ; Klimaordbok; Klimaorden; Klimaoversikt; Klimapakke; Klimapakning; Klimapanel; Klimapanikk; Klimaparanoia; Klimapark; Klimapartner; Klimapartnerskap; Klimapass; Klimapause; Klimapenger; Klimapizza; Klimapoeng; Klimapoet; Klimapolitikk; Klimapop; Klimapostei; Klimaposten; Klimaprat; Klimapreferanser; Klimapreken; Klimapremie; Klimapresentasjon; Klimaprest; Klimapris; Klimaproblemer; Klimaprofessor; Klimaprognose; Klimaprogram; Klimaprogressiv; Klimaprosess; Klimaprotest; Klimapsykologi; Klimapulje; Klimapus; Klimapøbel; Klimapådriv; Klimapåfunn; Klimapåske; Klimapåskudd; Klimapåvirkning; Klimarabatt; Klimarangering; Klimarap ; Klimarapport; Klimaredaktør; Klimaredd; Klimaredning; Klimaredskap; Klimareduksjon; Klimarefs; Klimaregler; Klimaregnskap; Klimareise; Klimarekylen; Klimarespons; Klimarettelse; Klimarettferdighet; Klimarettssak; Klimarevisjon; Klimaris ; Klimarisiko; Klimarobust; Klimarock; Klimarom ; Klimarop; Klimaros; Klimasaken; Klimasamfunn; Klimasamfunnet; Klimasamtale; Klimasang; Klimasannhet; Klimasatsing; Klimaseilas; Klimasekretariat; Klimasending; Klimasesjon; Klimasex; Klimashow; Klimasider; Klimasirkus; Klimasituasjon; Klimasjef; Klimasjokk; Klimaskader; Klimaskandale; Klimaskatt; Klimaskeptiker; Klimaskip; Klimaskog; Klimaskvis; Klimaslag; Klimasnakk; Klimasommer; Klimaspor; Klimaspråk; klimaspørsmål; Klimastatistikk; Klimastil; Klimastilling; Klimastoff; Klimastoffer; Klimastrategi; Klimastyring; Klimastøtte; Klimastøy; Klimasubsidier; Klimasuppe; Klimasurr; klimasvada; Klimasvin ; Klimasvindel; Klimasykdom; Klimasyke; Klimasynder; Klimasynsing; Klimasynspunkt; Klimasystem; Klimasyting; Klimasøndag; klimatakk; Klimatale; Klimataper; Klimateater; Klimateknikk; Klimateknologi; Klimatilskudd; Klimatilstand ; Klimatiltak; Klimatime; Klimatologi; Klimatoppmøte; Klimatransport; Klimatro; Klimatrusselen; Klimatukling; Klimatulling; Klimatur; Klimaturne; klimatvil; Klimaunntak; Klimautfordringen; Klimautkast; Klimautsikter; Klimautslipp; Klimauvennlig; Klimavaner; Klimavarsko; Klimavask; Klimavedlegg; Klimavedtak; Klimavenn ; Klimavennlig; Klimaverksted; Klimaversting; Klimavideo; Klimavin ; Klimavinner; Klimavise; Klimavitenskap; Klimavår; Klimavås; Klimaøkonom; Klimaøkonomi; Klimaøl ; Klimaår; Klimamark
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ConTrari

Ærlig talt! Klimaregnskap står to ganger!  ???

Jostemikk

Jeg leste gjennom hele lista du kom med Bebben, og ble lei meg. Så vidt jeg har fått med med har jeg aldri hatt klimasex. :'(
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

#6
Sitat fra: Jostemikk på desember 02, 2011, 20:45:08 PM
Jeg leste gjennom hele lista du kom med Bebben, og ble lei meg. Så vidt jeg har fått med med har jeg aldri hatt klimasex. :'(

Contrari: Har fikset klimaregnskap og en annen dobbel... flere?

Ikke vær lei deg Joste, pris deg heller klimalykkelig:

Klimasex oppsto under Københavnmøtet. Jeg går ut fra at klimabarn begynte å dukke opp i august/september året etter. Men klimamødrene etterlyses. Kanskje ikke så rart, ettersom det var de prostituerte i byen som tilbød gratis klimasex.

Klimafest er i henhold til WWF Norge "Earth Hour".

Klimalørdag og klimasøndag er hittil ikke fulgt av klimamandag (klimablåmandag?)

Og vi har klimavår, klimasommer og klimahøst, men ikke klimavinter (!)

Varsko til avholdsfolket: Vi har klimaøl, men ikke klimabrus!

Og når vi drankere blir lei av klimavin, er det ikke et klimabrennevin å oppdrive.

Og... hvorfor finnes klimavask når det ikke finnes klimaskitt?

Klimabjørn finnes... vet ikke om den lever av klimamark.

Vennlig klimahilsen.

Hvis ingen går i klimafellen, men passer seg for den...

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ConTrari

Sitat fra: Bebben på desember 02, 2011, 20:48:58 PM
Sitat fra: Jostemikk på desember 02, 2011, 20:45:08 PM
Jeg leste gjennom hele lista du kom med Bebben, og ble lei meg. Så vidt jeg har fått med med har jeg aldri hatt klimasex. :'(

Contrari: Har fikset klimaregnskap og en annen dobbel... flere?

"Klimasex" oppsto under Købehavnmøtet. Jeg går ut fra at "klimabarn" begynte å dukke opp i august/september året etter.

Vår kjære hobbypsykolog kan jo hedres med "klimakaos" og "klimasirkus"?

Ewer Gladblakk.

Sitat"klimakaos" og "klimasirkus"?
Tottalt klima-kokkos?....men bare som et oppriktig spørsmål, så klart!.... :-\
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Bebben

Klimakaos og Klimasirkus er innvilget medlemskap i Bebbens klimaordliste etter aktiv klimalobbyvirksomhet fra ConTrari.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Hei Bebben,

Fra julekalenderen: Klimabarn og Klimaskogsbarn.

Fra fysiologien: Klimakteriet, klimaks eller klimax.

Søknaden kan sendes i flere eksemplarer,

ConTrari

Sitat fra: Bebben på desember 02, 2011, 21:28:05 PM
Klimakaos og Klimasirkus er innvilget medlemskap i Bebbens klimaordliste etter aktiv klimalobbyvirksomhet fra ConTrari.

Jeg vil også være med! ClimaConTrari!

Bebben

Sitat fra: ebye på desember 02, 2011, 21:37:48 PM
Hei Bebben,

Fra julekalenderen: Klimabarn og Klimaskogsbarn.

Fra fysiologien: Klimakteriet, klimaks eller klimax.

Søknaden kan sendes i flere eksemplarer,

Hm, har noen innvendinger om dem fra fysiologien:

Klimakteriet synes litt eh... ufruktbart.

Klimaks/klimax - har du noen gang opplevd en sexy klimaalarmist?

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Bebben

Sitat fra: ConTrari på desember 02, 2011, 21:52:00 PM
Sitat fra: Bebben på desember 02, 2011, 21:28:05 PM
Klimakaos og Klimasirkus er innvilget medlemskap i Bebbens klimaordliste etter aktiv klimalobbyvirksomhet fra ConTrari.

Jeg vil også være med! ClimaConTrari!

Du er da med ConTrari: Både Klimabenekter, Klimafornekter og Klimamotstand er med.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ConTrari