Hvor lenge kan en så korrupt politiker få holde på?

Startet av Jostemikk, august 09, 2012, 19:52:49 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Jeg regner med at alle har fått med seg hva denne mannen har stått bak av meget kritikkverdige forhold. Da tenker jeg på alt som er avdekket før denne saken dukket opp:

Jonas Gahr Støre ga ekskollega superlønn - kona får også millionlønn av staten - med hjemmekontor i Paris.

Folk må rett og slett ta mot til seg, samme hvor mange generasjoner AP-velgere det er i familien. Denne skipsrederen og rikmannssønnen har ingen ting med noe arbeiderparti å gjøre. Han har aldri hatt det. Arbeiderpartiet er da heller ikke lenger noe arbeiderparti. Å fortsette å stemme på dette partiet bare på grunn av navnet er en hån mot menneskelighet, ærlighet og framtidshåp. De har solgt naturressurser ut av landet. De har fjernet vår selvråderett, og det er gjort ved hjelp av stadige brudd på Grunnloven. De har hatt en leder som innførte uttrykket AS Norge, med det resultat at penger og tall har mye større verdi enn enkeltskjebner og menneskelighet.

Om jeg har noe politisk alternativ? Nei. Amatør1 har gjentatte ganger skrevet at han ikke kan stemme før det dukker opp et parti som tar avstand fra klimasvindelen. Jeg kan tillegge dette - jeg stemmer aldri, aldri, aldri på et parti som har toppfigurer som deltar på Bilderbergermøter eller andre organisasjoner som arbeider mot demokrati, for en totalitær verdensorden styrt av de rikeste av de rike bank-, medie- og industrieierne..

For å vise hvor utrolig vanskelig dette er for meg, avslutter jeg med en kommentar om de blåeste republikanerne i USA. De skremmer meg like mye som Gro Harlem Brundtland alltid har gjort.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Interessant at her lukter journalistene kristenmanns blod på grunn av mistanke om inhabilitet...

... men for Pachauri og Klimapanelets diverse rapporter, samt for "granskningen" av Climategate, der kameraderi, inhabilitet og interessekonflikter nærmest skriker mot deg fra sidene, har de ingen ting å melde. I stedet snakker journalistene i Bergens Tidende om hvordan de skal formidle "budskapet"...

Et tankekors: Siden Gøre Støre også produserer skreddersydde alarmistrapporter til propagandaformål i forkant av klimatoppmøter, lurer jeg på om denne journalistikken er Ytterstad- sertifisert og godkjent av Vetlestad for opplysning av "allmennheten"?  8)

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på august 09, 2012, 19:52:49 PM
Om jeg har noe politisk alternativ? Nei. Amatør1 har gjentatte ganger skrevet at han ikke kan stemme før det dukker opp et parti som tar avstand fra klimasvindelen. Jeg kan tillegge dette - jeg stemmer aldri, aldri, aldri på et parti som har toppfigurer som deltar på Bilderbergermøter eller andre organisasjoner som arbeider mot demokrati, for en totalitær verdensorden styrt av de rikeste av de rike bank-, medie- og industrieierne..

Alvorlige, men sanne ord Jostemikk. Det er riktig at jeg avskriver å stemme på ethvert parti som ikke tar et offentlig oppgjør med klimasvindelen. Noen vil da hevde at jeg fraskriver meg medbestemmelse, men slik jeg ser det er det å stemme på noen som ikke tar slik avstand nettopp å gi fra seg medbestemmelse og ende opp som medløper. Å avstå fra å stemme er eneste mulighet, bortsett fra å danne eget parti, for det er idag ingen partier på Stortinget som tar det oppgjøret som må komme.

Klimasvindelen og Bilderbergermøter har selvsagt mye til felles, de lever i symbiose.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Angående Jonas Gahr Støre, løy han rett ut fra Stortingets talerstol da han fikk spørsmål om han hadde vært i kontakt med Hamas. Ingen ville i en normalsituasjon overlevd politisk etter en slik synd. Før politikerne fjernet muligheten for å bli stilt for Riksrett for sine grøvste lovovertredelser, ville dette gått riktig så galt for Støre.

Les denne artikkelen på TV2..

Støre har hatt hemmelige samtaler med Hamas

I all hemmelighet har utenriksminister Jonas Gahr Støre hatt flere samtaler med topplederen i Hamas, Khaled Meshaal. Både USA og EU har klassifisert Hamas som en terror-organisasjon...

...Støre svarer i et intervju med TV 2 først «nei» på spørsmålet om han har hatt samtaler med Meshaal.

Vil starte intervjuet på nytt

Konfrontert med hva Hamas-lederen sier til TV 2 ønsker Støre så å avbryte intervjuet og starte opptaket på nytt.

– Kan ikke vi ta opptaket på dette på på nytt? Ditt forrige spørsmål var litt upresist, sier utenriksministeren til TV 2s reporter.

– Om du har snakket med Meshaal?

– Jeg oppfatter at du stiller spørsmål om jeg har hatt møte med ham.

– Jeg spør om du har snakket med ham...


Denne saken finnes også på video, men jeg fant den ikke på sparket. Vi snakker om en løgner. Null integritet. Moralsk forkastelig som politisk forbilde. En person som trikser og mikser for å få gjennomført beslutninger som er til økonomisk fordel for venner, altså kort og godt det vi ville kalt en korrupt politiker fra en bananrepublikk, hvis han var fra et land der det vokser banantrær. Er Norge en bananrepublikk uten bananer? Fortvil ikke:

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

bøvelen

Jeg lurer på hvordan en svindler kan opptre som dommer overfor andre svindlere?
Når det avdekkes svindel med hestekjøtt merket som storfe, da er vå venn straks på pletten og forsikrer at dette skal det ordnes opp i straks!

Men når den samme mannen kan stå på scenen sammen med sin svindler-kompis Al Gore og skråsikkert påstå at havnivået vil stige 2 meter, og etterpå å bli tatt for det, da er det vel ikke så farlig?

Få denne mannen vekk!

Støre om hestekjøtt i pizzan: Svindel!
http://www.dagbladet.no/2013/02/15/nyheter/inennriks/hestekjott/hestekjottskandalen/25780289/

Støre og Gore i Køvenhavn: Svindel!
http://www.nrk.no/nyheter/klima/1.6912801

Jostemikk

bøvelen, i en normalsituasjon, i et land som satt ærlighet og demokrati høyt, ville Støre forlengst vært en politisk pariah. Han er tatt i å juge fra stortingets talerstol. Han skulle vært politisk død. Det har imidlertid vokst fram en motbydelig, tverrpolitisk voktergruppe. Ingen blir lenger stilt til rette. Det dette til syvende og sist betyr er at ingen av våre toppolitikere har noen som helst respekt for innbyggerne i vårt land. De bryr seg bare om seg selv/hverandre, og det gjør de gjennom å omskrive Grunnloven, og innføre alle mulige triks for at det skal bli umulig å stille dem til ansvar for det gale de gjør. En slags diplomatisk immunitet for folkevalgte. Tygg gjerne litt på akkurat det ordet. Folkevalgt. Valgt av folket for å representere folket.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Rosario

SitatStøre
- Når man selger kjøtt merket «beef» og det er noe annet, da er det juks. Det er ikke hesten det er noe galt med.

Jeg skjønner ikke debatten. Det virker som om juks er noe nytt. Det er normalt. Meningen er vel at folk skal tro at det andre ikke er juks.