Skeptical Science hacket?

Startet av Jostemikk, mars 24, 2012, 11:09:45 AM

« forrige - neste »

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Kanskje John Cook har blitt en skapskeptiker?  ;) Og nå vil han at verden skal få vite sannheten?  8)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Dette er dypt religiøs fanatisme. Det er det fullstendige maktovergrep. Ingen bryr seg en dritt om vitenskap eller sannhet. Her skal religiøse sekter brukes/misbrukes. Her skal det kjøres kampanjer opp mot kontaktpersoner i media. Les selv dette lille utdraget fra "den hemmelige" siden deres:

http://dl.dropbox.com/u/3724697/2012-01-19-Marketing%20Ideas.html

Ikke er det snakk om hacking heller. Dette er opplysninger som er funnet på grunn av en sikkerhetsfeil på siden.

Jeg kaller dette rett og slett statsstøttet meningsterrorisme. Dette er folk som er i krig. De hater sine motstandere. "Denier" er den konsekvente betegnelse. Dere finner flere av disse kopiene hvis dere leter.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

zulusierragolf

Man må lurer på hva som kvalifiserer til hacking på denne siden.
Sks skriver eksplisitt at det er hacking. Å referere til "sikkherhetshull" er pynting og bortforklaring. Å tømme en ulåst bil for verdisaker er fremdeles et tyveri.

Beundringsverdig at WUWT/Watts ikke vil linke til tyveriet.

Forstemmende at det er på dette nivået debatten skal føres og at mange hiver seg på.

For ordens skyld - jeg synes ikke noe særlig om det Heartland ble utsatt for heller.

Amatør1

Sitat fra: zulusierragolf på mars 24, 2012, 16:12:07 PM
Man må lurer på hva som kvalifiserer til hacking på denne siden.
Sks skriver eksplisitt at det er hacking. Å referere til "sikkherhetshull" er pynting og bortforklaring. Å tømme en ulåst bil for verdisaker er fremdeles et tyveri.

Beundringsverdig at WUWT/Watts ikke vil linke til tyveriet.

Forstemmende at det er på dette nivået debatten skal føres og at mange hiver seg på.

For ordens skyld - jeg synes ikke noe særlig om det Heartland ble utsatt for heller.

På tide å lese igjennom den tråden du selv startet om Heartland

An Open Letter to the Heartland Institute

Det er mye som er forstemmende, jeg tror ikke du bør påta deg noen dommerrolle.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to