Kjære Reparatøren

Startet av Telehiv, januar 18, 2013, 17:31:18 PM

« forrige - neste »

Telehiv

NB: Ser at Reparatørens innlegg om hans rolle ifm. utestengelsen fra VGD er borte nå. Men hvis admin synes det er passende har jeg lyst å legge inn en melding til Reppen, så kan dere heller stryke det når han har bekreftet at han har fått lest det. Jeg syns han trenger en positiv bekreftelse på at vi er i en storm, men at vi tåler det. Er det ikke klima vi diskuterer da?  ;D
OK?

Mitt personlige brev til Reppen:

Kjære Reparatøren!

Det var vondt å lese dette, at du ikke føler deg skikkelig behandlet på forumet. Jeg har alltid respektert ditt ønske om å trenge inn i klimasvindelen, din utrettelige kamp for å avsløre hva som foregår, og hvordan du ofte tilbyr din nakne, ofte hudløse, sjel for andre å tråkke på - hvis de er så usle at de faktisk gjør det.
Jeg har aldri ønsket det, og ser til min glede at du ikke har tatt med min ringe person i listen over dem som du føler har sviktet deg - jeg tolker det slik at du godtar min kommentar om VGD-innlegget ditt.

Samtidig vil jeg gjerne argumentere til støtte for dem du mener har sviktet deg her på klimaforskning.com, jeg tror det her må dreie seg om en meget beklagelig misforståelse om hva disse personene har ment å si til deg.
Jeg har kun hatt en krangel med en person her inne, det var da jeg mente ConTrari ønsket å misforstå meg i unødvendig retning ifm. med et ellers følsomt tema. Jeg ble lyn forbanna, men satte meg ned for å lese det jeg kunne finne av ConTraris innlegg forøvrig, og konkluderte med at han må ha lov å ha sin stil, den har også sin store verdi når han lykkes med sine tørre, poengterte responser på både vist og gale. Derfor la jeg den saken vekk og er glad for at ConTrari er her fremdeles  :)

Når det gjelder Bebben, seoto og hva som ellers faller under "admis" her inne, synes jeg du skal kopiere litt min prosess med ConTrari, ta et dypt pust og kjenne etter om disse personene egentlig har ønsket deg noe vondt med sin skriving:

- seoto har et par ganger sendt meg personlig mail ifm. med mine skriverier her på forumet, kloke mailer og utelatende for å appellere til klokere tenkning rundt hvordan vi bør agere her på forumet. Jeg mener seoto fortjener respekt for sin klokskap, og jeg tror ikke du finner noen som er lengre fra å bedrive negative ting overfor ærlige klimaskribenter enn henne.

- Bebben kjenner jeg personlig, og er derfor inhabil i å mene noe om hans rolle på forumet. Det eneste jeg kan love deg er at han er så langt fra å ville gjøre deg noe vondt som noen jeg kjenner.

Med dette håper jeg at du tar en runde ekstra i ringhjørnet, Reppen, og ser at det faktisk er mange som er glade i deg her på forumet - inkludert de som du nå synes har sviktet deg. Jeg tror ikke de vil ha problemer med å melde inn det samme, om de føler seg kallet ifm. ditt smertefulle innlegg her.

Så ikke gi deg, Reppen, fortsett å skrive og utfordre - vi skal tåle det meste på den fronten, når det kommer fra et blødende hjerte. Også denne gangen  :) 
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Telehiv

#1
Kjære Reparatøren,

håper du leser startinnlegget og at du får en god helg etterpå!
Du skal ikke la vintersola gå ned over vakre Masdalskloven uten å ha fått ro i sinnet :)
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Bebben

Jeg er visst "late to the party" her og vet sant å si ikke hva det dreier seg om.

Jeg vil imidlertid presisere at når Tele skriver "Når det gjelder Bebben, seoto og hva som ellers faller under "admis" her inne..." så kan det misforstås slik at jeg er en av administratorene for dette nettstedet - noe som selvfølgelig ikke er tilfelle.

Hva saken ellers dreier seg om, vet jeg som sagt ikke, og da blir det umulig å kommentere.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Jostemikk

Dette er ikke mer å skrive om. Han gikk hardt til verks med ljåen, og ba om å få slettet kontoen sin, samt alle innleggene han har skrevet fordi disse var hans eiendom. Det var etter omstendighetene lite annet å gjøre enn å etterkomme hans krav.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Telehiv

#4
Da foreslår jeg at vi sletter også mitt innlegg og legger saken død.
Det er jo også litt unødig at det skal ligge inne et innlegg fra meg som kommentar til et innlegg som ikke lenger fins. ;)
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på januar 18, 2013, 22:25:28 PM
Dette er ikke mer å skrive om. Han gikk hardt til verks med ljåen, og ba om å få slettet kontoen sin, samt alle innleggene han har skrevet fordi disse var hans eiendom. Det var etter omstendighetene lite annet å gjøre enn å etterkomme hans krav.

Det var jo trist, men slik jeg etterhvert har lært rep å kjenne, så kan det tenkes han tenker seg om og blir litt mildere til sinns? I så fall vil det være synd å slette alt han har skrevet her.

Men, jeg kjenner ikke bakgrunnen for denne situasjonen.

Dersom Rep forlater oss, vil jeg bare si:

RIP-REP, jeg har sympati for det retningsløse sinne, selv om det retningsbestemte sinne er mer effektivt.