Innspill fra UFAUFA - støtt Klimaforskning.com

Startet av ufaufa, november 17, 2012, 00:30:22 AM

« forrige - neste »

ufaufa

Det er et privilegium å følge den kunnskapsbanken dette nettstedet er, og i det jeg har fulgt flere av dere over noen år er det også enklere å vekte innleggene fra hver enkelt.

Jeg foreslår forøvrig at vi gir Jostemikk en julegave i år for det fantastiske arbeidet som er nedlagt, og selvsagt innenfor de rammer man kan anta et slikt prosjekt som dette koster uten at det kan anses som finansiering.

Vi skal - alle - være veldig takknemlige og ydmyke for det arbeidet som Jostemikk m.fler har gjort for å opplyse folket. Han er absolutt ikke alene, men bærer hovedbyrden av dette viktige arbeidet.

Jeg kommer til å gi kr. 1000,- i gave til Jostemikk på den måte som han anser er mest formålstjenelig, og oppfordrer alle til å gi litt. Jeg gir forøvrig kr. 1000,- pr. år til Trevor Marshall og hans forskningsteam for det arbeidet de har gjort og gjør angjeldende forskning innefor fagområdet intracellulær infeksjon mv., og tar svært gjerne imot tips angjeldende andre bidragsytere som åpner dørene opp for ny og viktig kunnskap.

Jeg og flere er jevnlig innom dette nettstedet for å kvalitetssikre tidligere observasjoner, og det skulle bare mangle at vi bidrar noe til at dette viktige arbeidet kan opprettholdes.

Uavhengig forskning og opplysning er sentralt for å kunne kvalitetssikre informasjon.

Jostemikk skal ha all ære for et redelig, viktig og kvalitativt godt produkt - som bidrag til angjeldende fagområde.

Når dette er sagt regner jeg med at vi alle forstår viktigheten av at vi synliggjør at vi bryr oss om ytringsfrihet og det arbeid som er nedlagt gjennom Klimaforskning.com.

Jostemikk

Det er ikke så enkelt for meg å svare på det du skrev over, ufaufa. Det eneste må være at jeg setter uendelig stor pris på at noen drar nytte av forumet og at de gir uttrykk for det slik som du gjorde nå. Jeg er en lettrørt mann, og blir ofte blank i øynene over store idrettsprestasjoner. Måtte opp i øyekroken med knoken da jeg leste innlegget ditt, og da har jeg vel kanskje allerede fått lønn som sitter i minnet og hjertet mye lenger enn hva annen godtgjørelse noen gang kan gjøre?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Sitat fra: Jostemikk på november 17, 2012, 22:00:06 PM
Det er ikke så enkelt for meg å svare på det du skrev over, ufaufa. Det eneste må være at jeg setter uendelig stor pris på at noen drar nytte av forumet og at de gir uttrykk for det slik som du gjorde nå. Jeg er en lettrørt mann, og blir ofte blank i øynene over store idrettsprestasjoner. Måtte opp i øyekroken med knoken da jeg leste innlegget ditt, og da har jeg vel kanskje allerede fått lønn som sitter i minnet og hjertet mye lenger enn hva annen godtgjørelse noen gang kan gjøre?

:) Det er dere vel forunt.

Jeg for min del har absolutt ingen formening om hva det koster/har kostet i kroner og øre å sette opp og drive dette nettstedet, men jeg skjønner jo at det har kostet temmelig mye tid og arbeid!

Så har dere vurdert å sette opp en "donasjonsknapp" for å få dekket (litt av) kostnadene ved forumet? Det er vel en grei måte å gjøre det på?

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ufaufa

Godt forslag!

Vi setter veldig stor pris på Klimaforskning.com, og det er sikkert fler enn meg som ønsker å støtte arbeidet:)