Mer enn 80 000 sidevisninger i Oktober!

Startet av Amatør1, oktober 30, 2012, 22:19:19 PM

« forrige - neste »

Amatør1

klimaforskning.com har nettopp passert 80 000 sidevisninger i Oktober! Måneden startet litt tregt, men endte på all time high!

Dette er meget gledelig, takk til alle som bidrar og takk til de stadig flere gjestene som er innom! Fortell om oss til andre, link til oss, og hjelp oss å nå enda lengre ut...

Til dere som er medlemmer og som ikke har postet noe ennå: Kom igjen, det du lurer på eller som du vet om vil vi gjerne høre om. Det er selvsagt også tillatt med andre synspunkter og vinklinger enn de du finner flest av her.

:)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Amatør1

#1
... og da har vi nettopp lagt bak oss November. Og hva har skjedd?

Jo, vi har skaffet oss klimaforskning.com sin første ekte hockeykøllegraf!

[attachimg=1 width=600]

For første gang passerte vi 100 000 sidevisninger på en måned nærmere bestemt 103269 sidevisninger i November. Dette er selvsagt deres fortjeneste, men også det stadig økende antall gjester på forumet.

Rett og slett godt jobba, takk for innsatsen! Hvor var champagnen igjen.... der ja, skål!
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Hiver meg på takken til både klimaskribenter/klimagranskere og leserne. Må innrømme at jeg ikke hadde trodd dette ville skje. Klimaforskning og klimarelatert stoff er ikke akkurat hovedsamtaleemnet når folk treffes. Det ville det kanskje vært hvis folk flest visste ørlite mer om hva som ligger bak?

Takk for innsatsen, folkens!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Hiver meg også på takken :) Det var veldig morsomt å se at antall sidevisninger for første gang passerte 100.000 i løpet av en måned!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

#4
Veldig fint å kunne føle meg som en bitteliten, littegrann "aktiv/passiv" del av et sånt forum......på mine egne snaue egenskapers vilkår!

Er veldig glad for at dette forumet finnes.
Hadde sett så svart på framtia til hele menneskeheten, uten ivertfall ett fora (på virkelig norsk), der ikke alt blandes med gryn og grin fra folk og fe som egentlig ikke er spesielt gla for å høre andre spørsmål og tanker, enn om det dem skjøl forlengst har valgt å tru blindt på.....kansje i mangel av virkelig og vidåpen vitenskap....med alt det som det hører med!

Tusen takk til alle her på klimaforskning.com  :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

ebye

Jeg vil også sende ut en hilsen til alle på forumet, for det forumet får til og står for. Det er stimulerende å ha et slikt forum, alle her bidrar til det jeg sender ut. Og jeg liker tanken på at dette blir lest - av fler og fler.

Jeg ser for meg de 50-60 registrerte medlemmene. Helt sikket høyst og meget forskjellige personligheter, men med det samme målet: Klimaet skal beskrives på en best mulig åpen og sannferdig måte. Og det slår meg: det er nok ikke mange så sterke og viktige organisasjoner, som er så lite styrt av penger.    8)

Ewer Gladblakk.

SitatOg det slår meg: det er nok ikke mange så sterke og viktige organisasjoner, som er så lite styrt av penger.
Den skriver jeg helt ubetinget under på for egen del, Ebye! :)
(Både økonomisk, samvittighetmessig...osv!)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

stjakobs

Jeg må også underskrive på det med pengene. Det hadde kanskje vært fint med et bidrag fra storkapitalen - men tilbudene glimrer totalt med fravær!
"IPCC is a four letter word."

Amatør1

Sitat fra: stjakobs på desember 04, 2012, 00:14:46 AM
Jeg må også underskrive på det med pengene. Det hadde kanskje vært fint med et bidrag fra storkapitalen - men tilbudene glimrer totalt med fravær!

Å? Har ikke dere fått noe?  ;D



Oppdatering: .... ikke jeg heller :P
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Amatør1

I disse dager er det umulig å skru på radioen om morgenen uten å bli tutet ørene fulle av usubstansierte skremsler fra aktivister og ansatte i NrK. Så også idag, selv om det er -16C ute, og vinduene har frosset fast. Det var omtrent ikke is på Nordpolen osv.  >:(

Min bedre halvdel vil antagelig snart innføre restriksjoner på min radio-bruk, som følge av reaksjonene dette medfører. En slags hjemlig Kyoto-avtale   ::)

Men jeg bet meg merke i en kommentar fra NrK like før 07:30: "Klimasketikerne vinner stadig mer innpass".

Men hvem er så disse klimasketikerne, som på tross av NULL representasjon i norske media, total-trolling av heltidsansatte diskusjonsforum-troll i MSM, ingen politisk støtte, ingen økonomisk støtte fra private eller det offentlige, bare argumenter..... allikevel vinner stadig mer innpass?

Hvordan kan dette ha seg?
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Utsagnet "Klimaskeptikerne har fått for stor plass", er nærmest å betrakte som et aksiom. Det ble nok formulert som en form for hersketeknikk. Etter at "dette" ble sagt første gang, har det blitt gjentatt med jevne mellomrom, og dyrket for maksimal effekt - har AGW-erne trodd. Men fremmarsjen til skeptikerne har det ikke vært mulig å stanse. Naturlig og selvfølgelig nok.

I 2008/2009 hadde vi sjikanens og stigmatiseringens periode. (Erik Solheim)

I 2009/2010 skulle skeptikerne aller nådigst slippe til, men de skulle ikke lyttes til (Pål Prestrud).

I 2010/2011 kom det stadig nye utspill om at skeptikerne slapp for lett til, at de var ukvalifisert, ikke drev med klimaforskning og ikke publiserte i viktige tidsskrifter. (CICERO, Bjerknes, Benestad)

I perioden 20011/2012 har skeptikerne befestet sin betydning, spørsmålet stilles muligens i undring: Hvorfor er de ikke borte, hvorfor er det lyd fra det holdet?

Nå begynner snart Ekko, nrk p2, med klimaspørsmål, kl. 09 - 11.    ;)    8)