Tiåret da Norge ble kun et foretaksnummer i det Rothschildske imperium, og styrelederstillingene het statminister, utenriksminister og sentralbanksjefEn kan tillegge redaksjonssjef, forlagssjef, utdanningsminister, innenriksminister, domstolsledere/jurister og resten av stillingsbetegnelsene i de samme ormebolene, og glem for all del ikke Stay Behind-sjef, hærsjef, e-tjenestesjef og resten av det som har med de klandestine kreftene i vårt land å gjøre.
Nasjonalbiblioteket, søk: Rothschild, medium: De norske avisene som arkivert i perioden 1820 til nåPå et utenlandsk debattforum var en av debattantene fullstendig fortvilt for et halvt års tid siden. Han var lei seg fordi ingen tok opp finansimperienes rolle i forbindelse med det som skjedde i Mistøsten, der stat etter stat har blitt invadert, og Syria fortsatt er truet, mens Iran står for tur. Han var direkte forbannet over at de mektigste bank- og finansakrobatene i verden aldri ble nevnt i forbindelse med det som skjer, og nevnte Rothschild-imperiet.
Han fikk da et kort og konsist svar. Rothschild og resten av finansfyrstene blir aldri nevnt i MSM fordi de
er MSM.
Selv har jeg opplevd at en jeg snakket med ble ekte og velmenende fortvilt over at jeg under en diskusjon nevnte navnet Rothschild. -
Nei, Jostemikk! Nei-nei! Du er lurt trill rundt! Rotschildfamilien finnes ikke. Den er et stygt eventyr oppfunnet av konspirasjonsteoretikere!Jeg håper en liten graf vil være forklarende og vise hvorfor et intelligent menneske kan være så kunnskapsløs om et temaEr det så enkelt at den fortvilte debattanten nevnt over hadde rett? Er de vernet av det MSM de selv kontrollerer og eier? Jeg har tidligere lagt ut full dokumentasjon på at NTB og Reuters begge ble startet av og eid av askenasier, der Rothschild både har svingt taktstokken og spilt førstefiolin, samt at Schibsted er eid av en av Rothschild-imperiets foretrukne andrefioliner.
Søket i aviser på Nasjonalbiblioteket.noDet ble gjort så enkelt en kan gjøre det. Søkeord
Rothschild, krysset av for mediet
aviser. Jeg delte det inn i tiårsperioder fra første treff. Disse søkene treffer sjelden 100 %, og flere ting trekker nedover, blant annet at jeg ikke har undersøkt hva som sto i hver artikkel. Allikevel er det ved hjelp av de enkle søkeparameterne beskrevet liten tvil om at tallenes tale er klar, og at tallenes tale er dramatisk.
Jeg har i tidligere innlegg skrevet at Norge ble kuppet av det jeg karakteriserer som navneskiftere, og at dette skjedde i forkant av og under den russiske revolusjonen i 1917. Jeg har dessuten spekulert over om flesteparten av disse navneskifterne av askenasisk-sionistisk opphav valgte seg Arbeiderpartiet som base.
Litt historie om Det norske Arbeiderparti1900–1918
I perioden frem mot første verdenskrig fikk den faglige og politiske arbeiderbevegelsen sitt gjennombrudd. Landsorganisasjonens og fagforbundenes styrke førte til organisering også hos motparten. Kampforholdene i arbeidslivet ble regulert gjennom et nasjonalt tariffsystem.
Ved Stortingsvalget i 1903 fikk partiet sine første representanter på Stortinget. Nye lokalforeninger ble stiftet og medlemstallet økte.
1918–1927 Fra revolusjon til revisjon
Etter første verdenskrig og den russiske revolusjon radikaliserte Arbeiderpartiet seg til å bli et revolusjonært parti for proletariatet. Arbeiderpartiet valgte med det å bli medlem av den kommunistiske internasjonale også kalt komintern. Innmeldelsen førte til splittelse av partiet og høyrefløyen brøt seg løs og dannet Norges Socialdemokratiske Arbeiderparti.
Hvis Norge ble kuppet i perioden 1900-1918, og Rothschild-dynastiet sto bak slik jeg mener, skulle en kunne anta at 1918 var et vendepunkt når det gjaldt den dominerende makten de fikk over Norge etter revolusjonen. En revolusjon som ergo ikke kun skjedde i Russland, ei heller bare i Norge, men som etter at The Federal Reserve ble etablert i USA ente opp som en verdensrevolusjon styrt av de mektigste økonomiske kreftene verden har sett, av dem selv titt og ofte nevnt som
Den nye verdensorden.Tallenes taleTa alle mulige forbehold om den fullstendige verdien av denne grafen. Gjennom andre arkiv er jeg sikker på at man vil finne solide variasjoner fra det min graf viser. Den taler allikevel sitt tydelige språk, og etter 1918 er Rothschild kun nevnt tre ganger i de avisene som Nasjonalbiblioteket har i sine arkiver.
[attachimg=1]
En annen av de mektigste bank-, finans- og oljeoligarene verden har sett er Rockefeller-dynastiet. Rockefeller var en av de medskyldige da utvalgte oligarker i hemmelighold trakk seg tilbake på Jekyll Island for å starte The Federal Reserve.
Rockefeller har i årene etter at de bidro til opprettelsen av Folkehelseinstituttet og Økonomisk Institutt hadde særlig tilknytning til to familier tilknyttet Arbeiderpartiet. Representanter for begge disse familiene har blitt tildelt toppstillinger innen klima-alarmismen og andre viktige internasjonale posisjoner innen FN- og NATO-systemet. Det er på høy tid at flere enn to norske kritikere av klimaalarmismen begynner å granske deres forbindelser til bakmannen til Club of Rome, David Rockefeller. At de samme familiene er tilnyttet Trilateral Commission, Council on Foreign Relations og Bilderberg-gruppen gjør saken enda mer interessant, og er selvfølgelig en av årsakene til at jeg tidlig forsøkte peke ut representanter fra disse to Arbeiderparti-familiene som spesielt interessante i forbindelse med klimasaken.
http://www.nb.no/nbsok/search?page=0Kan vi stole på de store nyhetsbyråene?Schibsted - den norske filialen til bankoligarkenehttp://no.wikipedia.org/wiki/Arbeiderpartiet#Historiehttp://en.wikipedia.org/wiki/Jekyll_Island