Forumet/moderatorene skal anmeldes

Startet av Jostemikk, juni 11, 2014, 00:10:56 AM

« forrige - neste »

Jostemikk

Dette er bare et innledende innlegg, og jeg gidder ikke gi gratis reklamepenger til noe så gjennomkorrupt som VG. Ergo ingen link.

Det er Eirik Røhmen/Trondhjem som skal anmelde Klimaforskning.com. Årsaken er at vi sprer antisemittisme.

Før jeg går videre siterer jeg meg selv fra en tid tilbake.

Sitat fra: Jostemikk på desember 21, 2012, 22:45:31 PM
Jeg er redd for alle jordens Trondhjemmer, jeg.

Denne redselen vokser stadig. Jeg ser Trondhjemmene over alt. Svineriet sprer seg som en ondartet svulst det ikke finnes behandling for.

Saken er at den eneste som har vært innom antisemittisme her på forumet er vanlig medlem, men jeg så ingen som helst grunn til å slette innlegget. Til det var utsagnet for mildt, og kan meget vel skyldes stor mangel på kunnskap. Dette er deler av mitt svar i den forbindelse:

Sitat fra: Jostemikk på februar 04, 2014, 00:16:15 AMDu må se på årsaken til fortvilelsen der nede, som jeg er sikker på i mange tilfelle fører til det hatet og den fortvilelsen, eller ondskapen som du beskriver det, i befolkningen der nede. Det khazarene har gjort er intet annet enn en grov utøvelse av tragisk og voldelig antisemittisme. Denne antisemittismen vil holde på så lenge verdenssamfunnet lar Israel holde på som de har gjort. Jeg antar du også mener dette, eller er du antisemitt?

Her angriper jeg antisemittisme, og det er ikke den eneste gangen dette skjer.

Sitat fra: Jostemikk på mai 23, 2014, 14:36:48 PMAskenasikhazarene har ikke en dråpe semittisk blod, og det er de som eier MSM. Kritiserer man eierskapet i MSM, er det derfor pr. definisjon aldeles umulig å bedrive antisemittisme. De eneste antisemittiske grupperinger jeg vet om, er askenasikhazarene. De bedriver ren apartheid-politikk i "Israel", eller Palestina som det heter, gjennom kraftig undertrykking av de egentlige semittene, palestinske kristne, muslimer/arabere, og sefardiske jøder. Alt dette i en "nasjon" de ikke har noen som helst historiske rettigheter til.

Alt er snudd på hodet, noe jeg har nevnt utallige ganger. Askenasikhazarene ser på seg selv om guds utvalgte folk, de kan drepe, lemleste og voldta jenter i alle aldre blant gentilene, (oss) som de kaller for kveg og umenneskelige. Deres skrifter, i særdeleshet Talmud, forteller rett ut at deres overlegne rase og blod skal bli jordens herskere, mens vi goyim/gentiler, skal utryddes eller brukes som slaver.

Folk må virkelig klore snerken ut av øynene, hvis ikke går det aldeles galt.

Jøder skal kalles mennesker. Verdens folk skal ikke kalles mennesker men kveg
(Baba Bathra 114b)

Skjønt verdens folk i det ytre ligner jødene, så er de bare aper sammenlignet med mennesker (dvs. jødene)
(Schene luchot haberith 250b)

Det er tillatt for jøder å gå til akum(ikke-jøder), lede dem, gjøre forretninger med dem, snyte dem og ta pengene deres. For akums (ikke-jøders) rikdom er å betrakte som fri eiendom og tilhører den første (jøde) som får tak i den

Jøden er den levende Gud, Guds inkarnasjon; han er det himmelske menneske, andre er jordiske, av mindreverdige raser. De eksisterer bare for å tjene Jøden. De er av kvegætt.
(Kabbala)

Redd ikke en gojim (ikke-jøde) som er i dødsfare
(Hilkkoth Akum XI)

Å myrde gojim (ikke-jøder) er som å drepe ville dyr
(Sanhedrin 59a)

Selv de beste blant gojim (ikke-jøder) bør bli drept
(Abodah Zara 26b)

En gojim (ikke-jøde) som snuser, trenger inn i loven (Talmud), er skyldig med sitt liv
(Sanhedrin 59a)

Å meddele noe til en gojim om våre religiøse affærer vil være det samme som å drepe alle jøder, for hvis gojim visste hva vi lærer om dem, ville de drepe oss åpenlyst
(Libbre David 37)

Utryddelse av de kristne er et nødvendig offer

(Zohar, Shemoth)

Tradisjonen forteller oss at de beste blant gojim (ikke-jøder) fortjener døden
(Ibid. Vaikra Rabba 14b)

Psalmisten sammenlikner akum (ikke-jøder) med urene dyr i skogen
(Kethuboth 110b)

Det seksuelle samværet mellom gojim er som mellom dyr
(Sanhedrin 74b, Tosepoth)

Enhver som utgyter hedningers (kristnes) blod er like akseptabelt for Gud som den som bringer et offer
(Ialkut Simoni 245c.n.772)

En jøde kan skjende en ikke-jødisk pike når hun har fylt 3 år og 1 dag
(Aboda sarah 37a)

Seksuelt samkvem med døde slektninger er tillatt uansett om hun eller han var enslig eller gift
(Yebhamoth 55b)

Har en voksen mann seksuelt samkvem med en liten pike er det ikke noe å bry seg om, for hvis piken er mindre enn 3 år gammel er det som om man stikker fingeren i øyet;- tårene kommer i øynene igjen og igjen:- og slik kommer jomfruligheten tilbake hos den lille piken under 3 år
(Kethuboth 11b)

En oppfordring til alle de som har holdt seg borte fra debatten om fakta i forbindelse med Midtøsten-intrigene

Noen ganger er det slik at den som tier, den samtykker. Andre ganger er det motsatt. Den som tier er en forbannet feiging. Om sistnevnte finnes som medlemmer her på forumet, kommer det herved en real utfordring til dere. Kan ikke dere være så vennlige at dere hjelper Trondhjem slik at vi kan få en ende på all elendigheten? Legg rett og slett fram dokumentasjon fra noe som er skrevet her på forumet som bekrefter at undertegnede har bedrevet antisemittisme. Dette er så enkelt som noe kan bli. Hvor har jeg angrepet semittene?

Legg ut sitater og link til innlegget/innleggene dere finner der jeg uttrykker antisemittisme i klare ordelag.

Denne saken vil bli fulgt opp på detaljnivå, men før dette skjer, venter jeg tre dager slik at de som har noe å komme med som bekrefter at undertegnede er antisemitt, kan legge ut dokumentasjonen i detalj. Hvis slik dokumentasjon finnes, vil jeg bli mer enn normalt sørgmodig. Årsaken til det er at jeg de siste årene i både tanker og skriftlig har forsøkt peke på hvor forbasket vanskelig semittene har hatt det de siste tiårene.

Finnes uttrykk for rasisme i noe jeg har skrevet?

I så fall gjelder det samme her. Legg fram sitater og linker. Få det fram, for finnes slikt ført i tastene av undertegnede, skal jeg legge meg fullstendig langflat. Det vil rett og slett være et så hardt personlig slag at jeg vil vurdere å stenge hele forumet. Skriver jeg så dårlig at det kan tolkes slik at jeg er rasist, har jeg ikke noe i den offentlige debatten å gjøre.

Eirik Røhmen bes også melde seg inn her på forumet for å forklare seg her jeg har mulighet til å komme med motargumenter. De fleste som har fulgt med i klima- og samfunnsdebatten er klar over at alle som har hatt reelle problemstillinger å komme med forlengst er kastet ut av VGD. Dette til tross fortsetter "skeptikere" å delta der. Det er verdig en annen debatt, og den kommer bare vi kan bli ferdige med denne.

Hvis ingen innlegg med dokumentasjon har kommet i løpet av tre dager, tar jeg de vanvittige beskyldningene videre i både sitatform og tilsvar. En solid dokumentasjon vil bli vedlagt.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Jeg kjøper ikke myten om at "flertallet har alltid rett". Tvert imot har jeg forlengst innsett at flertallet sjelden har rett, nettopp fordi de velger lydig å holde seg innenfor en flertallsmening, en autoritetstro, der er de trygge, og slipper å tenke seriøst gjennom hva som har skjedd gjennom tidene og hva som vil skje videre. Når det til slutt viser seg at de tok feil (løgner blir før eller senere avslørt), gjør det liksom ikke så mye siden de "var i godt flertallsselskap". Min påstand er at flertallet av mennesker har dårlig evne til selvstendig og kritisk tenkning.

Så til VGD-innleggene. Det er nesten på grensen til å være rørende når man bivåner Trondhjems blinde tillit til FN-systemet. Snakk om å mangle kritisk sans! Men hva skal man vel med kritisk sans når det er nok å tro og være en ivrig følger? Trondhjem er et av de mest autoritetstro mennesker jeg har vært borti, og han sluker både krok og åte når de han ser på som autoriteter påstår noe. Eller kan han ha noe annet på agendaen? Han er i hvert fall som et hakk i plata, en gjentakelsesmaskin. Han har jo tatt feil i det meste han har skrevet, hvorfor ønsker noen å tro at han nå har rett i sin påstand om forumet?

Det er nesten fornøyelig å se at Whit har falt like lett for http://rationalwiki.org/wiki/Main_Page og tingene de skriver, som han falt for klimaskremslene (men han falt kanskje aldri?). RationalWiki er en side som har som hovedmål å skape troende til de meningene og politikken som er offisielt godkjent av den vestlige verdens makthavere, enten de er sanne eller falske, som oftest det siste. Nåde den som tråkker inn på områder det er ikke er ønsket at noen tråkker inn på. De får gjennomgå på RationalWiki. Dette er den såkalte internasjonale skepsisbevegelsen i fritt arbeid (de følte vel at de ble for mye imøtegått på den vanlige Wikipedia). Når jeg ser at noen virkelig får gjennomgå på det nettstedet, øker det min tillit til dem, for de har tydeligvis tråkket på svært ømme tær. Selv Whit må da være i stand til å forstå at vår verden er full av skjulte og undertrykte sannheter? Løgn fører lett til vold. Dersom han av et rent hjerte ikke forstår det, må han unnskyldes sin uvitenhet. Men dersom han forstår det, ja, hva gjør det ham til?

Som nobelprisvinner i litteratur, Aleksandr Solzjenitsyn, sa i sitt Nobel-foredrag i 1970 (der han dessverre ikke kunne delta):

«La oss ikke glemme at volden ikke lever alene og ikke er i stand til å leve alene: den er direkte forbundet med løgnen. Mellom dem går den dypeste og mest naturgitte slektsforbindelse: volden kan bare dekke seg med løgnen, og løgnen kan ikke bestå uten vold. Enhver som en gang har utropt volden til sin metode, er uvergelig tvunget til å velge løgnen til sitt prinsipp.»

Her er orginalteksten:
http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/literature/laureates/1970/solzhenitsyn-lecture.html

"But let us not forget that violence does not live alone and is not capable of living alone: it is necessarily interwoven with falsehood. Between them lies the most intimate, the deepest of natural bonds. Violence finds its only refuge in falsehood, falsehood its only support in violence. Any man who has once acclaimed violence as his METHOD must inexorably choose falsehood as his PRINCIPLE."

Solzjenitsyn var et så sannhetssøkende menneske, at da hans bok "Two Hundred Years Together" ble skrevet, var den altfor skremmende til å bli gitt ut i en verden full av løgner. Det ble totalforbud mot den i bl.a. USA. Snakk om bokbrennere! Og selvsagt er den heller ikke utgitt på norsk. Fort gjort å stupe fra topp til bunn når man er en ekte sannhetssøker!

Det er uhyggelig mange løgner som må avsløres - og det skjer ikke smertefritt!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amatør1

Sitat fra: seoto på juni 11, 2014, 13:34:32 PM
Så til VGD-innleggene. Det er nesten på grensen til å være rørende når man bivåner Trondhjems blinde tillit til FN-systemet. Snakk om å mangle kritisk sans! Men hva skal man vel med kritisk sans når det er nok å tro og være en ivrig følger? Trondhjem er et av de mest autoritetstro mennesker jeg har vært borti, og han sluker både krok og åte når de han ser på som autoriteter påstår noe. Eller kan han ha noe annet på agendaen? Han er i hvert fall som et hakk i plata, en gjentakelsesmaskin. Han har jo tatt feil i det meste han har skrevet, hvorfor ønsker noen å tro at han nå har rett i sin påstand om forumet?

Jeg tror ikke det egentlig er tiltro til FN-systemet eller tro på autoriteter som egentlig driver Trondhjem og slike som ham. Det dreier seg nok først og fremst om et febrilsk forsvar for en verdensanskuelse som forlengst har spilt fallitt. I slike folks øyne er sannheten alltid relativ; hvis man hevder et forfeilet synspunkt mange nok ganger og med oppstyltet kvasivitenskapelig sjargong, blir de så imponert over sin egen retorikk at de tror det de selv sier. Ja, det blir hakk i plata, for det dreier seg om å blåse opp boblen de lever i, som forlengst har revnet.

Hvis det var litt guts i Trondhjem, så tok han turen over hit og tok opp debatten han brenner slik for. Men jeg er redd det ikke er noen slik guts i den fyren. Eller hva Trondhjem? Prove me wrong.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Jeg lagde jo et slags alternativ - enfoldig, eller en annen agenda.
Det er veldig vanskelig å dømme. Vi er jo lært opp til at politikere skal være forholdsvis intelligente mennesker (ellers kunne de jo ikke ha blitt valgt, påstår noen), men alt de kan, er nettopp det å være politikere og ha ekstreme meninger. Jo eldre jeg blir jo dummere virker de. Det er nesten så jeg lurer på om de er så lullet inn i sitt politikerliv og -språk at de ikke forstår noe som helst av hva som skjer rundt dem i den virkelige verden. Men de helt i toppen vet bedre, og da har de ingen som helst unnskyldning for hva de gjør!
Så langt har jeg valgt å se på Trondhjem som enfoldig, selv om det er ting ved ham som kan peke på noe helt annet, men jeg skal så langt holde tann for tunge.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amatør1

Sitat fra: seoto på juni 11, 2014, 13:34:32 PM
Det er nesten fornøyelig å se at Whit har falt like lett for http://rationalwiki.org/wiki/Main_Page og tingene de skriver, som han falt for klimaskremslene (men han falt kanskje aldri?). RationalWiki er en side som har som hovedmål å skape troende til de meningene og politikken som er offisielt godkjent av den vestlige verdens makthavere, enten de er sanne eller falske, som oftest det siste. Nåde den som tråkker inn på områder det er ikke er ønsket at noen tråkker inn på.

Jeg synes denne var festlig:
Sitat fra: RationalWikihttp://rationalwiki.org/wiki/Greenhouse_gas

People find it remarkably hard to understand the greenhouse effect, and unhelpful "blanket" analogies abound. An easy, and very simple, way to understand it is this: the earth is heated by two sources: the sun, and the sky. It is therefore warmer than if it were heated by the sun alone. Increasing the amount of greenhouse gases increases the warming from the sky, without decreasing the heat from the sun, and therefore makes us warmer.

;D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

#5
Semittene har historisk base i Midtøsten - khazarene var et mongolsk krigerfolk

To forskjellige raser/typer jøder beskrives i litteraturen, de sefardiske jødene, og de askenasiske jødene. Førstnevnte beskrives som jøder på den iberiske halvøy med opprinnelse fra landene rundt Middelhavet, mens de askenasiske jødene, også kalt aschkenaziske jøder, hadde tilhold i Tyskland under Middelalderen, hvorav det hebraiske navnet på området er Ashkenaz. Askenasijødene utgjør ca. 80 % av den jødiske befolkningen, og er fullstendig dominerende i politiske maktposisjoner, noe følgende liste vil bekrefte for Israels vedkommende:

[attachimg=1]
[attachimg=2]

Askenasiene er like dominerende når det gjelder andelen Nobelprisvinnere, og dette gjenspeiler også den totale andelen kjente vitenskapere. En minst like dominerende rolle spilte de som pådrivere for politisk utvikling innen den såkalte arbeiderrevolusjonen/kommunismen, og her anbefaler jeg studier av arbeiderbevegelsen i Norge sett opp mot revolusjonen i Russland i 1917, og finansieringen av begge disse fra mektige bankoligarker med opprinnelse i Storbritannia, Frankrike og USA. Storkapitalen var en meget viktig brikke i denne forbindelse, og mange av de mektigste bankfamiliene var og er askenasier.

Ekstremt mektige og dyktige mennesker som styrer store deler av hverdagslivet til verdens befolkning

Dette er et så viktig poeng at jeg ikke kan få understreket det nok ganger. Askenasiene er svært mektige og innflytelsesrike innenfor politikk, lobbyisme, bank- og finansvirksomheter, media, film- og forlagsbransjen, og ikke å forglemme vitenskapen, og derigjennom så absolutt klimavitenskapen! En av de som tilhører den vitenskapelige kategorien er Richard Feynman, som jeg foruten å ha fått mer og mer sansen for, har skrevet litt om her.

Så mektige mennesker må også finne seg i kritikk

Saklig kritikk mot personer i maktposisjoner tror jeg alle (med unntak av alle verdens Trondhjemmer og Whiter) aksepterer som både legitimt og nødvendig i den delen av verden der folk flest ønsker seg demokrati og ytringsfrihet.

Her har det imidlertid oppstått et problem angående den reelle muligheter for kritikk. I eksploderende grad har askenasiene selv hugget til med antisemitt-øksa. Det har blitt brukt og misbrukt på samme måte som beskyldninger om konspirasjonsteorier hver eneste gang noen har kommet faretruende nær å tråkke dem på tærne. Slik hersketeknikk har spredd seg som en pest, og nå kan man snart ikke kritisere autoriteter i det hele tatt uten å få slike beskyldninger kastet mot seg, stadig oftere krydret med beskyldninger om hatmeldinger og høyreekstremisme.

Hva eksploderte i omfang samtidig med arbeiderrevolusjonene, og er egentlig askenasiene semitter?

Svarene på de to spørsmålene er sionismen, og nei, askanasiene er ikke semitter, de er khazarer uten historisk blodsbånd til Abraham eller Palestina/Midtøsten. Valget om å slå sammen sionismen og askenasiene i den halvfete mellomtittelen over skyldes at de to går hånd i hånd inn i hele vår politiske hverdag de siste 100 årene, til dels med de mest dramatiske konsekvenser verden noen gang har sett. Det er vel kun et meteorittnedslag, bakteriologisk- og biologisk krigføring, atomvåpen, eller en supervulkan som på mer negativ måte vil kunne påvirke den lille planeten vi alle lever på.

Ikke bare var sionismens blomstringsperiode parallell med de politiske omveltningene i deler av Europa på slutten av det nittende århundre og begynnelsen av det tjuende århundre, den var en kraftig motivasjon for de revolusjonære askenasiene i Russland og andre deler av Europa i forbindelse med revolusjonen i Russland i 1917. Dette gjenspeiles i navnene på de forskjellige revolusjonære fraksjonene blant askenasibefolkningen i Russland, og årsaken til denne euforiske begeistringen over sionismen beskrives av Aleksandr Solzjenitsyn i boka Two Hundred Years Together å være at kunnskapen om den britiske utenriksminister Arthur James Balfour lovnad til lord Rothschild i 1917 om et eget landområde for askenasiene i Palestina, det som senere har blitt staten Israel. Denne lovnaden til en av representantene for sionistene har i ettertid blitt kalt Balfour Declaration, og denne har jeg nevnt nøyaktig like mange ganger her på forumet som ingen har kommentert det. Har jeg en grunn til å gråte blod over noe som har skjedd her på forumet, så er det denne apatiske redselen for reell kunnskap som bryter med barne- ungdoms- og utdanningslæren til Kari og Ola, svært godt krydret av en hysterisk og indoktrinert redsel for å bli kalt antisemitt eller konspirasjonsteoretiker. Hvordan er det mulig at mennesker som er i stand til å kritisere mainstream klimaforskning kan klare å oppføre seg som vettskremte, hjernevaskede barn når det gjelder andre og svært viktige deler av vår felles historie? Vi snakker jo tross alt om folk som allerede har klart å bryte gjennom hersketeknikker og løgn én gang. Da burde man vel kunne håpe at dette gjorde det enklere å kunne gjenta prestasjonen?

Sionismens og den politiske revolusjonens kapitalistiske støttespillere - familien som ikke skal nevnes ved navn

Da jeg de første gangene forsøkte nøste sammen klimasaken med resten av vår felles, men tydeligvis svært så ukjente historie, var det ikke mulig å komme utenom det som utvilsomt har vært og fortsatt er en av de mektigste klaner verden har sett. En familie som til de grader har vist at et imperium kan bygges og drives i det skjulte uten at folk flest er i stand til å få med seg at det i det hele tatt eksisterer. Som mellomtittelen over antyder, er det ikke bare imperiet som er unevnelig. Personene bak skal heller ikke nevnes. De er de unevnelige, noe jeg brukte som karakteristikk i alle de første innleggene der jeg forsøkte rette lesernes fokus mot dem. De unevnelige heter Rothschild, og Rotschildfamilien, tidligere Bauer, er askenasikhazarer.

Da mektige bank-, gull- og finansoligarker var med på å starte sionistbevegelsen

Sionistbevegelsen hadde og har som mål å bygge opp en jødisk stat i de palestinske områdene av Midtøsten. De som har fulgt med i "debatten" om problemstillingene rundt dette har sikkert fått med seg at sionistenes støttespillere/forum-troll i mange år har brukt som argument at det aldri har fantes noe Palestina. Derfor siterer jeg kort fra brevet utenriksminister Balfour sendte til sionistbevegelsen/Rothschild i 1917 som dokumentasjon på hvordan de klarer spore av en viktig debatt ved hjelp av semantiske knep. Ingen som har fulgt med i klimadebatten kan ha unngått å se at de benytter samme triks der.

His Majesty's government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object, it being clearly understood that nothing shall be done which may prejudice the civil and religious rights of existing non-Jewish communities in Palestine, or the rights and political status enjoyed by Jews in any other country.

Der sto verden i 1917. Enorme politiske omveltninger, den britiske regjeringens lovnader om full støtte til sionistenes drøm om en ny jødisk (askenasisk) stat i Midtøsten, og kolossalt innflytelsesrike bankoligarker som støttet opp om begge deler, både ideologisk og maktpolitisk/økonomisk.

Edmond James de Rothschild - grunnleggeren av Israel

Edmond var medlem av den franske delen av det Rothschildske bankimperium, og er ofte kalt grunnleggeren av Israel. Så preger han da også deler av den unge nasjonens valuta, og er begravd i Israel sammen med sin kone, til tross for at han døde i  Château Rothschild, Boulogne-Billancourt i Frankrike. Rotshilds bankdynasti ble opprinnelig spredd fra Askhenaz (Tyskland) med fire brødre til Napoli, Paris, Wien og London, og bankdynastiet sammen med en like dominerende makt over verdens gullhandel, ga dem makt og posisjoner til å påvirke verdens hendelser, i første rekke fra og med Napoleonskrigene 1803–1815, selv om deres gigantiske formue forlengst hadde sprengt den første pengebingen allerede før dette.

De skaffet seg sin makt og rikdom ved å låne penger til kongehus og nasjoner, inklusiv Norge, og selve fundamentet bak den totale makten henger sammen med det gjeldssystemet som hele verdens økonomi er bygget opp rundt den dag i dag. Både Paris- og London-avdelingen av Rothschild-dynastiet hadde stor påvirkning av de kommende års politikk og kriger, og gjennom samarbeidspartnere, svært ofte inngifte med nøye utvalgte nøkkelfamilier, var særlig avdelingen i Storbritannia, City of London, dominerende i forbindelse med etableringen av The Federal Reserve-systemet som kravlet seg ut av oligarkenes livmor i 1913. Fra da av var bank- og finansoligarkenes makt konsolidert for det som ser ut til å være en gang for alle.

Denne makten er så dominant, så voldsom, så altoppslukende, at den kontrollerer hver eneste regjering, hver eneste bank, MSM, vitenskapelige institusjoner, filmselskaper, og alt annet de er avhengige av for å kunne opprettholde status quo nærmest uten motstand. Det ligger i sakens natur. Alt annet ville være unaturlig, og noe slikt er da også milevis fra sannheten for de som bare tør stille seg selv spørsmålene hvem, hvorfor, og hvordan. Jeg er til fulle klar over hvor redde de fleste er for å gjøre dette. I tiår etter tiår har de få som har hatt nok mot blitt æreskjelt og blitt kalt antisemitter og konspirasjonsteoretikere. De som har hatt makt bak sine avsløringer har i skremmende mange tilfeller endt opp døde. Dette til tross oppfordrer jeg alle til å begynne tørre stille seg selv og andre spørsmål om nettopp det jeg tar opp i dette innlegget. Det er av stor viktighet at dette skjer, og årsaken er svært enkel.

Maktens oligarker gjør og har gjort hva som helst for å opprettholde dominansen

Det står allerede nevnt over. De står bak kriger. De manipulerer økonomisk vekst, og de manipulerer finanskrakkene. Alt dette ble til fulle dokumentert etter opprettelsen av The Federal Reserve-systemet, med revolusjoner og kriger i en endeløs rekke helt fram til nåtid. De dominerer i like stor grad akademia, som i det store og hele ble bygget opp av oligarkene i forbindelse med den industrielle revolusjonen. Foruten arbeiderne, sliterne, meldte det seg et like stort behov for utdannede mennesker for å holde tritt med, men også lede den svært raske teknologiske utviklingen.

Et eksempel på økonomisk manipulasjon er hva som førte til jordbrukskrakket i USA. Med lovnader om gull og grønne skoger (lån til lave renter) under 1. verdenskrig, investerte bøndene i USA stort for å kunne øke produksjonen i takt med etterspørselen etter deres produkter. Ikke noe er som en stor krig for å få fart på de økonomiske hjulene.

Etter krigen økte de renten så dramatisk at det ble umulig for bøndene å betjene lånene, og de bankene som fantes i midtvesten som sto utenfor Federal Reserve-systemet ble manipulert i grus, nedlagt eller kjøpt opp av oligarkene, svært mye iscenesatt av makten i City of London. Wall street-bankene og Federal Reserve-systemet er under britisk-askenasisk pengemakt. De færreste ser ut til å ha giddet sette seg særlig inn i hvor navet i verdens finansielle hjul befinner seg.

De er ikke, har aldri vært, og kommer aldri til å bli semitter

At den store hovedvekten av lederne blant disse såkalte jødene, i realiteten talmudsatanistiske khazarer har påberopt seg å være semitter, er en gigantisk svindel iscenesatt av ondskap forkledd som religion, hvorav flere krydrer den med kabbalistisk magi og kunnskap, og full kontroll over søskenbarnet folk flest kjenner som frimurerlosjene, kanskje først og fremst de største av dem. Kunnskapen om deres geografiske og kulturelle opphav har vært kjent i mange århundrer. Dette må ikke lastes det jeg antar er den store majoriteten blant askenasiene. De er ikke alene om å ha stolt på feil autoriteter, og er sannsynligvis ikke mindre lettlurte enn folk flest. Askenasienes ledere har ikke brydd seg mer om jøders ve og vel enn de har brydd seg om de de hater aller mest, de "hvite, vakre, kristne". I trådens første innlegg siterte jeg litt av ondskapen, og la det ikke herske tvil, de skulle vært dratt for domstolene for oppfordring til forbrytelser mot menneskeheten. At det ikke bare har dreid seg om oppfordringer til forbrytelsen er noe jeg kommer til å ta opp på omfattende vis senere en gang.

Jødene er en oppfinnelse, og moderne gentesting dokumenterer at de er fra området nord for kaukasusfjellkjeden/khazaria

Jeg siterer følgende fra Jewish encyclopedia.:

Embrace Judaism
In the year 669 the Ugrians or Zabirs freed themselves from the rule of the Obrians, settled between the Don and the Caucasus, and came under the dominion of the Chazars. For this reason the Ugrians, who had hitherto been called the" White" or "Independent" Ugrians, are described in the chronicles ascribed to Nestor as the "Black," or "Dependent," Ugrians. They were no longer governed by their own princes, but were ruled by the kings of the Chazars. In 735, when the Arab leader Mervan moved from Georgia against the Chazars, he attacked the Ugrians also. In 679 the Chazars subjugated the Bulgars and extended their sway farther west between the Don and the Dnieper, as faras the head-waters of the Donetz in the province of Lebedia (K. Grot, "Moravia i Madyary," St. Petersburg, 1881; J. Danilevski and K. Grot, "O Puti Madyars Urala v Lebediyu," in "Izvyestiya Imperatorskavo Russkavo Georaficheskavo Obshchestva," xix.). It was probably about that time that the chaghan of the Chazars and his grandees, together with a large number of his heathen people, embraced the Jewish religion. According to A. Harkavy ("Meassef Niddaḥim," i.), the conversion took place in 620; according to others, in 740. King Joeph, in his letter to Ḥasdai ibn Shaprut (about 960), gives the following account of the conversion: (see Harkavy, "Soobshchenija o Chazarakh," in "Yevreiskaya Biblioteka," vii. 153)

"Some centuries ago King Bulan reigned over the Chazars. To him God appeared in a dream and promised him might and glory. Encouraged by this dream, Bulan went by the road of Darlan to the country of Ardebil, where he gained great victories [over the Arabs]. The Byzantine emperor and the calif of the Ishmaelites sent to him envoys with presents, and sages to convert him to their respective religions. Bulan invited also wise men of Israel, and proceeded to examine them all. As each of the champions believed his religion to be the best, Bulan separately questioned the Mohammedans and the Christians as to which of the other two religions they considered the better. When both gave preference to that of the Jews, that king perceived that it must be the true religion. He therefore adopted it".


Konvertitter, ikke semitter, dermed ikke av Abrahams blod, og deres rettigheter til et landområde i Palestina har aldri eksistert

De politiske og menneskelige ringvirkningene av dette er av størst tenkelige dimensjoner. I tillegg til sin store påvirkning av resten av verdenssamfunnet, har askenasi-khazarene oppført seg som rene apartheidister i løpet av sin korte eksistens i Palestina. De skiller ikke en gang mellom sine "egne" sefardiske deler av befolkningen, og overgrepene mot de andre etnisiteter og religioner i Midtøsten bør være vel kjent for alle. Mange av disse er ekte semitter, og således er de eneste i dag som i stor skala bedriver antisemittisme. Jeg gjentar: De eneste som i dag bedriver organisert storskala antisemittisme er askenasi-khazarene, hvilket er nøyaktig de samme som ikke tåler kritikk av egne overgrep, og har latt det gå system i å beskylde kritikerne for å være antisemitter!

Som jeg har tatt opp mange ganger, er alt folk flest har lært og blitt fortalt det stikk motsatte av virkeligheten. Dette er bare et eksempel av en noe nær utømmelig svindelkilde. Nå håper jeg noen løse brikker har begynt å falle på plass, og her kommer litt lim for å feste brikkene en gang for alle.

Fra avisen Hardanger i 1959, via en britisk forfatter, til vesentlig ferskere gen- og historieforskning

Avisen Hardanger, 7. januar 1959, og selv om forfatteren er innom et par villspor, retter jeg oppmerksomheten mot den interne kunnskapen blant jøder om askenasienes etniske opprinnelse.

[attachimg=3]
[attachimg=4]

Shlomo Sand om oppfinnelsen av dagens jøder

Når resten av verden nekter å ta av seg bindet for øynene og få fingrene ut av ørene, ligger framtidshåpet i at alle løgnene og all uretten blir rettet opp fra innsiden. Dette er det eneste positive jeg er i stand til å finne i all ondskapen som har styrt verden så lenge.

Da professor Shlomo Sand ved humanetisk fakultet, universitetet i Tel Aviv i 2009 skrev boka The Invention of the Jewish People, lå den på bestselgertoppen i Israel i 19 uker. Dette er nok en grunn til å ane et svakt håp om et internt oppgjør med historien.

Sand forteller at mennesker med judeisk tro, eventuell avstamming, aldri har vært drevet ut av det kjerneområdet av Midtøsten som askenasi-khazarene senere har gjort krav på. Det finnes ikke snev av historisk dokumentasjon på noen jødisk lidelseshistorie grunnet utdrivelse. De som leser boka til Sand vil lære at det er tvert i mot, og at reduksjonen i antall mennesker med judeisk religion i det som er dagens Israel, rett og slett skyldes at det ettersom år, tiår og århundrer har gått, skyldes en omvendt konvertering, der jødene har skiftet religion til kristen og islamsk tro.

Han tar også grundig opp de voldsomme overdrivelsene i den tidlige jødiske historien i Midtøsten, der det nærmest i hvert eneste væpnede slag har blitt drept mange ganger så mange jøder som det noen sinne har eksistert på jorda totalt sett. Han skriver også om khazarene, og hvordan disse konverterte til judaismen. Det hadde ikke noe som helst med noen jødisk emigrasjon å gjøre. Religionen spredde seg, ikke folket fra Palestinaområdet. Jeg har valgt dette korte sitatet fra Sands bok:

Unfortunately, few of my colleagues—the teachers of history in Israel— feel it their duty to undertake the dangerous pedagogical mission of exposing conventional lies about the past. I could not have gone on living in Israel without writing this book. I don't think books can change the world, but when the world begins to change, it searches for different books. I may be naive, but it is my hope that the present work will be one of them. Tel Aviv, 2009

Dr Eran Elhaik: Påstanden om at askenasiene er av semittisk blod er en gigantisk svindel!

Dr Eran Elhaik ved Sheffield-universitetet i England publiserte i 2012 forskningen Genetic Epidemiology, Population Genetics, and Molecular Evolution, TheMissing Link of Jewish European Ancestry: Contrasting the Rhineland and the Khazarian Hypotheses

Her bekreftes de århundrelange påstandene fra historikere som gjennom sin forskning har funnet ut at askenasiene stammer fra et folkeslag i khazaria. Her er litt fra hans og et als abstrakt:

The question of Jewish ancestry has been the subject of controversy for over two centuries and has yet to be resolved. The "Rhineland Hypothesis" depicts Eastern European Jews as a "population isolate" that emerged from a small group of German Jews who migrated eastward and expanded rapidly. Alternatively, the "Khazarian Hypothesis" suggests that Eastern European Jew descended from the Khazars, an amalgam of Turkic clans that settled the Caucasus in the early centuries CE and converted to Judaism in the 8th century. Mesopotamian and Greco-Roman Jews continuously reinforced the Judaized Empire until the 13th century. Following the collapse of their empire, the Judeo-Khazars fled to Eastern Europe. The rise of European Jewry is therefore explained by the contribution of the Judeo-Khazars. Thus far, however, the Khazar's contribution has been estimated only empirically, as the absence of genome-wide data from Caucasus populations precluded testing the Khazarian Hypothesis. Recent sequencing of modern Caucasus populations prompted us to revisit the Khazarian Hypothesis and compare it with the Rhineland Hypothesis. We applied a wide range of population genetic analyses to compare these two hypotheses. Our findings support the Khazarian Hypothesis...

Dette ble jo også påstått av den britisk-askenasiske forfatteren Arthur Koestler i 1978

I boka boka The Thirteenth Tribe: The Kazar Empire and Its Heritage, 1978, skrev askenasiforfatteren Arthur Koestler om nettopp dette med den khazarske opprinnelsen til dagens askenasier. Den prisbelønnede forfatteren ble verbalt rått og brutalt angrepet for å fortelle folk sannheten, og dessverre er han blant de som begikk selvmord, forøvrig sammen med sin kone. Derfor fikk han aldri muligheten til å oppleve den oppreisningen han fortjente.

Konklusjon

Beskyldningene fra Trondhjem og Whit er sjokkerende gale, og for ikke å spekulere over motiver, legger jeg skylden på abnorm kunnskapsløshet også om denne delen av vitenskapen og historien. De har aldri hatt rett i noe som helst i sine tusener av idiotiske innlegg, og har det ikke denne gangen heller.

Det som skuffer meg er "skeptikernes" umiddelbare aksept for at jeg faktisk har bedrevet antisemittisme her på forumet. Denne galskapen har gått så langt, og fått holde på i så mange år, at bare noen kommer med beskyldningen antisemittisme eller konspirasjonsteoretiker, godtar folk det automatisk. Dette finnes ingen unnskyldning for i dagens informasjonssamfunn, og jeg er så skuffet at jeg ikke finner ord som kan beskrive det.

Tilsvarende reaksjoner har jeg fått også her på forumet, og jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke reagerte vesentlig hardere på styggedommen. Enkelte kan tenke litt på sin egen reaksjon og det de skrev i den forbindelse. En ting er at folk generelt er fullstendig kunnskapsløse om det aller meste. Noe annet er at de ikke er i stand til å forstå det selv om de får kunnskapen servert på sølvfat.

Når det gjelder tilsvarende påstander om Holocaustfornektelse, altså nok et tema som har blitt forbudt å debattere i likhet med klimasaken og hendelser beskrevet tidligere i dette innlegget, er dette noe jeg vil komme tilbake til. Jeg har enorme mengder dokumenter, bilder og generelt historisk stoff om dette, men det gjenstår ukevis med systematisk arbeide før jeg er i nærheten av å kunne presentere det i form av et innlegg. Når en har brukt mange år på å samle kunnskap om et emne, er det ikke gjort på et blunk å presentere en oppsummering i kortform. Enn så lenge nevner jeg kun at det ble begått en forbrytelse av historiske dimensjoner mot de askenasi-khazarene og sefardiske jødene som ble revet ut av sine hjem og sendt til leire sør og øst i det tyskdominerte Europa under 2. verdenskrig. Jeg skal gjøre mitt beste for å avsløre kriminaliteten bak, og blant forbryterne var så absolutt Adolf Hitler og hans naziparti.

Jeg har tidligere skrevet at en skal lete etter ondskapen der det ikke finnes godhet, ikke der det finnes ondskap, for den finnes over alt. Jeg har også skrevet at den største genistreken Satan gjorde var å overbevise verden om at han ikke fantes.



http://no.wikipedia.org/wiki/Askenasiske_j%C3%B8der
http://no.wikipedia.org/wiki/Sefardiske_j%C3%B8der
http://en.wikipedia.org/wiki/Names_of_Germany
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Israeli_Ashkenazi_Jews
http://en.wikipedia.org/wiki/Balfour_Declaration
http://en.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Solzhenitsyn#On_Russia_and_the_Jews
http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family
http://en.wikipedia.org/wiki/Edmond_James_de_Rothschild
http://no.wikipedia.org/wiki/City_Of_London
http://www.jewishencyclopedia.com/articles/4279-chazars
http://www.nb.no/nbsok/nb/8ef45a08a39d851da5352c7d2b03b4a3?index=1
http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,1485.msg33507.html#msg33507
http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,1485.msg33510.html#msg33510
http://www.amazon.com/gp/product/1844676234/
http://humanities.tau.ac.il/segel/shlomosa/
http://www.shef.ac.uk/aps/staff-and-students/acadstaff/elhaik
http://www.amazon.com/The-Thirteenth-Tribe-Empire-Heritage/dp/0445042427
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Ewer Gladblakk.

Hvis dette forumets moderatorere og drivere, anmeldes på et så hysterisk lattelig nivå, så må DET bli som over en grense som aldrig burde bli tråkka over av andre enn overnervøse hyklere med panikkfakkelen brennende så tett på seg skjøl at det er den egneoveroppheta fettlukta dem kjenner.. 
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Jostemikk

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på juni 13, 2014, 23:09:06 PM
Hvis dette forumets moderatorere og drivere, anmeldes på et så hysterisk lattelig nivå, så må DET bli som over en grense som aldrig burde bli tråkka over av andre enn overnervøse hyklere med panikkfakkelen brennende så tett på seg skjøl at det er den egneoveroppheta fettlukta dem kjenner..

Takk for knakende godt svar, Ewer!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Spiren

Trist men sandt. :'(

Verden vil bedrages

Sætningen, som på latin lyder ?mundus vult decipi?, tillægges ifølge Bevingede Ord kejser Neros hofmand Cajus Arbiter Petronius (1. årh. e.Kr.). Blandt de mange, som siden har anvendt sætningen, er den tyske teolog og reformator Martin Luther (1483-1546). Den dansk-norske forfatter Ludvig Holberg (1684-1754) fortæller i ?Helte-Historier? fra 1739, at den senere pave Paulus IV, da han som kardinal Caraffa »udi en Procession uddelede Velsignelsen med Haanden ... med Munden paa samme Tid mumlede idelig disse Ord: Mundus vult decipi, decipiatur«. Tilføjelsen ?decipiatur? betyder: Lad den blive bedraget.
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Jostemikk

#9
Sitat fra: Spiren på juni 13, 2014, 23:26:43 PM
Trist men sandt. :'(

Verden vil bedrages

Sætningen, som på latin lyder ?mundus vult decipi?, tillægges ifølge Bevingede Ord kejser Neros hofmand Cajus Arbiter Petronius (1. årh. e.Kr.). Blandt de mange, som siden har anvendt sætningen, er den tyske teolog og reformator Martin Luther (1483-1546). Den dansk-norske forfatter Ludvig Holberg (1684-1754) fortæller i ?Helte-Historier? fra 1739, at den senere pave Paulus IV, da han som kardinal Caraffa »udi en Procession uddelede Velsignelsen med Haanden ... med Munden paa samme Tid mumlede idelig disse Ord: Mundus vult decipi, decipiatur«. Tilføjelsen ?decipiatur? betyder: Lad den blive bedraget.

Takk for svar, Spiren. Ja, verden vil bedras, og det har blitt enklere og enklere å bedra den ettersom selve utdanningssystemet og politikken bak i økende grad har påført folk en redsel for å se oppover med kritisk blikk. Generasjon etter generasjon med åndelig og korporlig kanonføde.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Når det gjelder den askenasiske forfatteren Arthur Koestler, så har han blitt utsatt for ufattelig mye hat. Derfor tenkte jeg det kunne være på sin plass å sitere litt fra boka hans, som forøvrig kan lastes ned i PDF-form her.

Dette er svært heftig stoff. For det første viser det hvor lenge verdens forskere har vært klar over at det dreier seg om mongoler, ikke semitter, og for det andre snur det absolutt hele dagens verdensbilde på hodet.

SitatThe country of the Khazars, a people of Turkish stock, occupied a strategic key position at
the vital gateway between the Black Sea and the Caspian, where the great eastern powers of
the period confronted each other. It acted as a buffer protecting Byzantium against invasions
by the lusty barbarian tribesmen of the northern steppes – Bulgars, Magyars, Pechenegs, etc.
– and, later, the Vikings and the Russians. But equally, or even more important both from the
point of view of Byzantine diplomacy and of European history, is the fact that the Khazar
armies effectively blocked the Arab avalanche in its most devastating early stages, and thus
prevented the Muslim conquest of Eastern Europe. Professor Dunlop of Columbia University,
a leading authority on the history of the Khazars, has givena concise summary of this decisive
yet virtually unknown episode:

SitatThe Khazar country . . . lay across the natural line of advance of the Arabs.
Within a few years of the death of Muhammad (AD 632) the armies of the
Caliphate, sweeping northward through the wreckage of two empires and carrying
all before them, reached the great mountain barrier of the Caucasus. This
barrier once passed, the road lay open to the lands of eastern Europe. As it
was, on the line of the Caucasus the Arabs met the forces of an organized military
power which effectively prevented them from extending their conquests in
this direction. The wars of the Arabs and the Khazars, which lasted more than
a hundred years, though little known, have thus considerable historical importance.
The Franks of Charles Martel on the field of Tours turned the tide of Arab
invasion. At about the same time the threat to Europe in the east was hardly
less acute . . . The victorious Muslims were met and held by the forces of the
Khazar kingdom . . . It can . . . scarcely be doubted that but for the existence of
the Khazars in the region north of the Caucasus, Byzantium, the bulwark of
European civilization in the east, would have found itself outflanked by the
Arabs, and the history of Christendom and Islam might well have been very different
from what we know.

It is perhaps not surprising, given these circumstances, that in 732 – after a resounding
Khazar victory over the Arabs – the future Emperor Constantine V married a Khazar princess.
In due time their son became the Emperor Leo IV, known as Leo the Khazar.
Ironically, the last battle in the war, AD 737, ended in a Khazar defeat. But by that time the
impetus of the Muslim Holy War was spent, the Caliphate was rocked by internal dissensions,
and the Arab invaders retraced their steps across the Caucasus without having gained a permanent
foothold in the north, whereas the Khazars became more powerful than they had previously
been.
A few years later, probably AD 740, the King, his court and the military ruling class
embraced the Jewish faith, and Judaism became the state religion of the Khazars. No doubt
their contemporaries were as astonished by this decision as modern scholars were when they
came across the evidence in the Arab, Byzantine, Russian and Hebrew sources. One of the
most recent comments is to be found in a work by the Hungarian Marxist historian, Dr Antal
Bartha. His book on The Magyar Society in the Eighth and Ninth Centuries4 has several chapters
on the Khazars, as during most of that period the Hungarians were ruled by them. Yet
their conversion to Judaism is discussed in a single paragraph, with obvious embarrassment.
It reads:

SitatOur investigations cannot go into problems pertaining to the history of ideas,
but we must call the reader's attention to the matter of the Khazar kingdom's
state religion. It was the Jewish faith which became the official religion of the
ruling strata of society. Needless to say, the acceptance of the Jewish faith as
the state religion of an ethnically non-Jewish people could be the subject of
interesting speculations. We shall, however, confine ourselves to the remark
that this official conversion – in defiance of Christian proselytizing by
Byzantium, the Muslim influence from the East, and in spite of the political
pressure of these two powers – to a religion which had no support from any
political power, but was persecuted by nearly all – has come as a surprise to all
historians concerned with the Khazars, and cannot be considered as accidental,
but must be regarded as a sign of the independent policy pursued by that
kingdom.

Which leaves us only slightly more bewildered than before. Yet whereas the sources differ
in minor detail, the major facts are beyond dispute.
What is in dispute is the fate of the Jewish Khazars after the destruction of their empire, in
the twelfth or thirteenth century. On this problem the sources are scant, but various late mediaeval
Khazar settlements are mentioned in the Crimea, in the Ukraine, in Hungary, Poland and
Lithuania. The general picture that emerges from these fragmentary pieces of information is
that of a migration of Khazar tribes and communities into those regions of Eastern Europe –
mainly Russia and Poland – where, at the dawn of the Modern Age, the greatest concentrations
of Jews were found. This has lead several historians to conjecture that a substantial
part, and perhaps the majority of eastern Jews – and hence of world Jewry – might be of
Khazar, and not of Semitic Origin.
The far-reaching implications of this hypothesis may explain the great caution exercised by
historians in approaching this subject – if they do not avoid it altogether. Thus in the 1973
edition of the Encyclopaedia Judaica the article "Khazars" is signed by Dunlop, but there is a
separate section dealing with "Khazar Jews after the Fall of the Kingdom", signed by the editors,
and written with the obvious intent to avoid upsetting believers in the dogma of the
Chosen Race:

SitatThe Turkish-speaking Karaites [a fundamentalist Jewish sect] of the Crimea,
Poland, and elsewhere have affirmed a connection with the Khazars, which is
perhaps confirmed by evidence from folklore and anthropology as well as language.
There seems to be a considerable amount of evidence attesting to the
continued presence in Europe of descendants of the Khazars.

How important, in quantitative terms, is that "presence" of the Caucasian sons of Japheth
in the tents of Shem? One of the most radical propounders of the hypothesis concerning the
Khazar origins of Jewry is the Professor of
Mediaeval Jewish History at Tel Aviv University, A. N. Poliak. His book Khazaria (in Hebrew)
was published in 1944 in Tel Aviv, and a second edition in 1951.5 In his introduction he writes
that the facts demand –

Sitata new approach, both to the problem of the relations between the Khazar Jewry
and other Jewish communities, and to the question of how far we can go in
regarding this [Khazar] Jewry as the nucleus of the large Jewish settlement in
Eastern Europe . . . The descendants of this settlement – those who stayed
where they were, those who emigrated to the United States and to other countries,
and those who went to Israel – constitute now the large majority of world
Jewry.

This was written before the full extent of the holocaust was known, but that does not alter
the fact that the large majority of surviving Jews in the world is of Eastern European – and
thus perhaps mainly of Khazar – origin. If so, this would mean that their ancestors came not
from the Jordan but from the Volga, not from Canaan but from the Caucasus, once believed to
be the cradle of the Aryan race; and that genetically they are more closely related to the Hun,
Uigur and Magyar tribes than to the seed of Abraham, Isaac and Jacob. Should this turn out
to be the case, then the term "anti-Semitism" would become void of meaning, based on a
misapprehension shared by both the killers and their victims. The story of the Khazar Empire,
as it slowly emerges from the past, begins to look like the most cruel hoax which history has
ever perpetrated
.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Jeg tar det som en selvfølge at alle forumets akademikere og naturvitere forlengst har brukt sitt enestående hode preget av den like fenomenale utdannelsen de har, til å lære alt om historien bak denne:



Ettersom dere forlengst kan alt som læres kan om saken, håper jeg dere vil opplyse de lege massene blant leserne om hva det innebærer. På forhånd takk.

Jeg gleder meg til deres rause utdeling av kunnskap, og kan forsikre dere om at jeg egentlig er helt sikker på at dere helt siden første år av utdannelsen etter grunnskolen har visst alt om saken. Slik er det jo nødt til å være. Dere er jo fulle av reell kunnskap, er dere ikke?

Når barna første dagen går til skolehusets grind
Så starter de i sju'nde klasse når de skrives inn
Så blir de flyttet nedover i klasser pø om pø
Og går ut ifra første klasse dumme som et brød
- Ja, i Bakvendtland ...


http://www.nature.com/ncomms/2013/131008/ncomms3543/full/ncomms3543.html

SitatA substantial prehistoric European ancestry amongst Ashkenazi maternal lineages

Marta D. Costa, Joana B. Pereira, Maria Pala, Verónica Fernandes,    Anna Olivieri, Alessandro Achilli, Ugo A. Perego, Sergei Rychkov, Oksana Naumova,  Jiři Hatina,    Scott R. Woodward,  Ken Khong Eng,  Vincent Macaulay, Martin Carr, Pedro Soares, Luísa Pereira & Martin B. Richards

Received 11 July 2013 Accepted 04 September 2013 Published 08 October 2013

Abstract

The origins of Ashkenazi Jews remain highly controversial. Like Judaism, mitochondrial DNA is passed along the maternal line. Its variation in the Ashkenazim is highly distinctive, with four major and numerous minor founders. However, due to their rarity in the general population, these founders have been difficult to trace to a source. Here we show that all four major founders, ~40% of Ashkenazi mtDNA variation, have ancestry in prehistoric Europe, rather than the Near East or Caucasus. Furthermore, most of the remaining minor founders share a similar deep European ancestry. Thus the great majority of Ashkenazi maternal lineages were not brought from the Levant, as commonly supposed, nor recruited in the Caucasus, as sometimes suggested, but assimilated within Europe. These results point to a significant role for the conversion of women in the formation of Ashkenazi communities, and provide the foundation for a detailed reconstruction of Ashkenazi genealogical history.

Jeg ber om unnskyldning overfor de høyt utdannede, som selvfølgelig var klar over dette lenge før jeg begynte skrive om det. Jeg håper imidlertid at alle legfolk har lært litt av det jeg har skrevet i denne tråden. Ja, jeg snakker om de som fortsatt er i stand til å lære, ikke de som allerede kan alt. Sistnevnte har jo ikke mer å lære.

Det eneste jeg lurer så innmari fælt på er hvorfor så mange akademikere, med den enestående kunnskapen de besitter om vår historie, kan stemme på politiske partier som støtter sionistene og den historisk sett enestående svindelen og overgrepet mot menneskeheten disse menneskene har begått. Jeg antar dere bare glemte dere bort? Men denne rapporten fra Røde Kors om antall omkomne i de tyske  arbeids- og transittleirene under krigen har dere sikkert ikke glemt. For sikkerhets skyld minner jeg om saken.

[attachimg=1]

Det må være derfor det ble holocaustert 6 millioner av de 2 millioner askenasier som befant seg i tyskokkupert område. Dette ifølge dr. Heller, lederen for sionistbevegelsen i USA i 1943, i et frigitt FBI-dokument:

[attachimg=2]

Forvirringen øker, og mindre blir den sikkert ikke (for de lege, ikke forumets lærde, de kan jo alt dette forlengst) av dette:

1933

[attachimg=3]

1948

[attachimg=4]

Som jeg allerede har skrevet i denne tråden, besitter jeg enorme mengder dokumenter, bilder og forskningskunnskap om dette emnet, og akkurat her føler jeg ikke at jeg overdriver. Dette til tross føler jeg det uretttferdig at en ikke-akademiker skal fortsette å blære seg. Derfor oppfordrer jeg nå alle forumets utdannede innen naturvitenskap å trå til, om ikke annet så for å avlaste undertegnede. Jeg er nemlig litt sliten. Det tar på å forsøke spre kunnskap 16 timer i døgnet i tre år helt gratis og stort sett helt uten respons, og med tilhørende forsvinnende helse.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Telehiv

#12
Joste,

det er leit at du føler deg både misforstått og uoppfulgt, men det er nok ikke så lett å trekke folk med på tema av denne type.
Først fordi det, i alle fall for meg, er litt uklart hva adresseringen av disse forholdene kan bidra med og oppklare ifht. det spesifikke klimakjøret (som overordnet riktignok kjøres av fordekte og mektige bakspillere). Men jeg ser rett og slett ikke den tydelige linken mellom det "etniske" du jobber med her, og de mer generelle globale maktstrukturene (som nok er mer etnisk/maktdemografisk diversifiserte enn man klarer å generalisere over).

Det andre problemet som trolig avholder folk fra å inngå i debatt rundt disse forholdene, er trolig at nesten uansett hva man mener og skriver i beste opplysende mening, så er dette så følsomme tema av historiske og andre årsaker at man risikerer å bli tillagt synspunkter man slett ikke har tenkt eller fortjener. Slik du sikkert opplever hele tiden ved å gå løs på disse temaene.

Hvis min stemme teller, ville jeg på et klimaforum tonet ned potensielt kontroversielle "samfunnstema" av denne type, og fortsatt den verdifulle oppbyggingen av temautdypninger for ulike konkrete klimaalarmistiske forhold det er mulig å adressere og kritisere fortløpende. Der bør man derimot ikke spare på kruttet når dommer skal deles ut  8)

Jeg tror det vil trekke inn mange nye brukere av forumet, og kanskje også revitalisere en del av de "gamle"?

Til slutt vil jeg  få takke for dette forumets raushet med å gi spalteplass for flere synsmåter rundt klimaproblematikken, slik at kritiske og viktige innfallsvinkler som ellers ville blitt lynraskt økset ned i MSM får lov å framkomme og bli debattert. Personlig ville jeg vært uten stemme i offentligheten uten dette forumet, noe jeg herved vil takke for enda en gang.

Så hold den frimodige linjen oppe, og håper alle som utfører oppgaver for dette viktige nettstedet får en deilig sommer med stor samling av ny kraft!

Ærbødigst, Tele (blant venner)


Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Jostemikk

#13
Sitat fra: Telehiv på juni 17, 2014, 10:35:41 AM
Joste,

det er leit at du føler deg både misforstått og uoppfulgt, men det er nok ikke så lett å trekke folk med på tema av denne type.
Først fordi det, i alle fall for meg, er litt uklart hva adresseringen av disse forholdene kan bidra med og oppklare ifht. det spesifikke klimakjøret (som overordnet riktignok kjøres av fordekte og mektige bakspillere). Men jeg ser rett og slett ikke den tydelige linken mellom det "etniske" du jobber med her, og de mer generelle globale maktstrukturene (som nok er mer etnisk/maktdemografisk diversifiserte enn man klarer å generalisere over).

Tele, jeg har så sabla lyst til å gi akkurat deg et godt svar, at dette tar litt tid. Derfor blir det også enn så lenge kun et delsvar.

Ja, det føles leit. Og jeg skal forsøke gi noen eksempler på dette senere en gang. Et av dem handler om Birkeland, ja DEN Birkeland, og komposittserien han lagde for Trondheim. Det blir nok også et svar som vil vise at jeg selv er alt for dårlig til å presentere stoff, og resultatet er dessverre at leserne ikke skjønner hva jeg mener eller hvor jeg vil. Det var den ene av så vidt jeg husker to ganger jeg har oppfordret til dugnad og bedt om hjelp i løpet av de tre årene forumet nå har eksistert. Men tilbake til denne tråden. Det at jeg skriver litt ullent fra tid til annen, skyldes at jeg ønsker folk skal fatte interesse selv, for deretter å studere temaet på egenhånd, uten ytterligere påvirkning fra meg før denne selvtilegnede kunnskapen har virket en stund. Dessuten er det så politisk betente deler av vår historie jeg tar opp, at jeg gruer meg like fælt hver gang. Det vi finner ut av oss selv, har dessuten en tendens til å feste seg best.

Adresseringen som du skriver, dreier seg om at hele verden er bygget på en stor løgn. Dette førte etter hvert til at det den gangen "demokratiene" vokste opp i Europa for snaue 100 år siden, allerede var etablert en makt så voldsom at noe reellt demokrati aldri ble muliggjort. Vi lever alle i skinndemokratier.

Makta var bankene, mer korrekt noen få familier med bankfamilier. Egentlig går dette historisk sett flere tusen år tilbake i tid, og innleggene jeg har skrevet om for eksempel Puma Punku og de andre historiske stedene i Sør-Amerika har direkte influens på vår hverdag i 2014. Dette får jeg heller komme tilbake til hvis tid og krefter og alt annet spiller på lag. Derfor setter jeg i dette innlegget en tidsramme for hendelsene som er en del kortere, og vesentlig mer begrenset geografisk.

Men jeg ser rett og slett ikke den tydelige linken mellom det "etniske" du jobber med her. Jeg forsøker å fortelle det motsatte. Dette må være et eksempel på det jeg nevner over at jeg skriver for dårlig. Jeg skriver så fingertuppene blør om nettopp det motsatte. Det dreier seg ikke om etnisk variasjon, det dreier seg om etnisk enhet. Variasjonen som er påstått, er en svindel. Det finnes ingen jøder, det finnes intet Guds utvalgte folk i verken Europa, USA eller annet steds blant de som kaller seg jøder. De er oppfunnet.

Derfor har det vært så forbasket viktig å skrive de innleggene jeg har gjort i andre tråder om dette, der jeg blant annet har trukket fram selve konseptet med YHVH, også kjent som Tetragrammaton og Jave/Jehova/Judea. Skal jeg skrive noe som får bakmennene til å bli rimelig svette bak ørene, må det bli I am who I am. La det siste være en gåte for leserne å løse.

Jeg går ikke så mye nærmere inn på hvor den såkalte religionen har sitt opphav i denne tråden. En ting må allikevel nevnes, og det er at det vi er opplært til å tro handler om religion, de abrahamittiske religioner, er svært gammel kunnskap som handler om alt annet enn religion. Opprinnelse er fra alle andre steder, og fra noe helt annet enn "Guds utvalgte folk". "Guds utvalgte folk" er en spøk fra mennesker med morbid sans for humor, og er stjålet litt her, litt der. YHVH-konseptet er en bløff. Det betyr jøde. YHVH er jødene. Hver gang en med sin kristentro ber til gud i vårt og andres land, henvender de seg til jødene. Rothschild-slekta er ariere, og har vært klar over det hele tiden. Sett det i historisk perspektiv, og se om det har en viss betydning for den historien mainstream har skrevet for oss, ikke gjengitt. Det gir like svarte som skremmende perspektiver og svar.

Hvem er makta, og generaliserer jeg?

de mer generelle globale maktstrukturene (som nok er mer etnisk/maktdemografisk diversifiserte enn man klarer å generalisere over

Nei. Dette er galt, Tele. Da det eksploderende byråkratiet grunnet omleggingen til gjeldsøkonomi ga oss Romerrikes fall, var løpet kjørt. Da det deretter ble tvangsgjennomført en massekonvertering til judaismen hos en historisk mektig stamme i det som en gang var det khazarske riket, ble det som best kan beskrives som babylonsk pengemagi videreutviklet og spredd vestover i Europa, og hovedmiljøet til den nye "sentralbanken" grodde i det du, jeg og andre i dag kjenner som Vatikanet. Hele den "moderne" formen for bank-/kredittvirksomhet ble utviklet fra og med dette. Derfor er det av stor viktighet å forsøke lære seg mest mulig om hvem disse var, og hvorfor det var akkurat i Italia det skjedde. I denne perioden ble det skrevet, ikke gjengitt, svært mye av den religiøse historien som har dominert verden helt fram til i dag. Det er ikke bare jødene som er en oppfinnelse, og penger og makt var den gang som nå avhengige av å skape en høyre-/venstreside. Fiendebilder måtte konstrueres for å kunne skremme pengene av oss, og sende oss ut i slavearbeide og kriger.

Den dominerende delen av denne bank- og kredittmakta var ariere, og de hatet pr. egen "religion" de hvite

Det høres ut som en selvmotsigelse, gjør det ikke? For å knuse påstanden om selvmotsigelse, har jeg lagt ut et svært begrenset antall sitater fra blant annet Talmud, som er askenasikhazarenes rettesnor for det daglige liv. Av samme grunn har jeg også kort beskrevet det historisketniske og geografiske området for arierne.

SitatThe English word "Aryan" is borrowed from the Sanskrit word ārya meaning 'Noble'; but apparently, it was initially used as a national name to designate those who worshipped the Vedic deities (especially Indra) and followed Vedic culture (e.g. performance of sacrifice, Yajna). The Zend airya 'venerable' and Old Persian ariya are also thought to be national names.

Her har du hvorfra svært mye av "jødenes" "religion" er stjålet fra, og altså noe de har vært seg svært bevisste allerede fra starten av. Blant disse arierne finner du el Banco-familien, eller Warburg-familien. De er blant navneskifterne jeg har forsøkt få folk til å rette søkelyset mot. Dette er et viktig tema å granske for å forstå historien også til vårt eget land. Et eksempel er den norske el Banko-familien, som folk flest kjenner som Hambro etter at de kvittet seg med Levy-navnet.

Warburgerne endte opp i Ashkenaz, altså Tyskland, som også var området for det som virkelig tok av som verdens mektigste bank- og kreditt-slekt, Rothschild. Så mektig ble familien utover 1800-tallet, at de fullstendig dominerte kongehus og nasjoner. Deres makt var nådd astronomiske høyder den gang The Federal Reserve ble etablert, og allerede i årtier var samarbeid med med de "rette" familier drevet til perfeksjon, svært ofte gjennom inngifte. Bank of England/City of London trakk i alle de maktøkonomiske tråder de hadde, og de var noe nær ubegrenset både i antall og lengde. Det geografiske og "etniske" opphavet til disse slektene var vesentlig mer begrenset enn du synes å tro. Selv tenker jeg mer og mer på dem som Purpurfolket. De som er født til makt. Bush, Churchill, Obama, kongefamiliene, Blair, Cameron, Disraeli - alle ser ut til å ha mye til felles. For flere av dem, samme blod i årene.

Alle revolusjoner, alle kriger, alle finansoppturer og -krakk - alt er styrt av de samme få, og alt dreier seg om en ting

Alt dreier seg om det som enklest kan kalles NWO. Saken er at NWO ikke er noe som kan komme til å skje. Det har vært i rivende utvikling i mer enn 100 år. Et av hjelpemidlene deres har vært å stå bak begge sider under alle de kriger folk kan navnet på. De er fullstendig avhengige av steile fronter, og har de ikke en tilstrekkelig skremmende fiende, skaper de en. Deres finanssystem, som ikke produserer verdier på andre måter enn at de trykker mer penger hver gang noen opptar et lån, eller de trykker penger bare fordi de kan, er like avhengig av verdens narkotikahandel, som ser ut til å være en av de få tingene som gir reell kontantstrøm gjennom et fullstendig uttørket pengesystem. Flere av de siste tiårs kriger har hatt narkotikaproduksjon og distribusjon/salg som et viktig element. Jeg har i mange år studert dette opp mot krigen i Afghanistan og på Balkan, samt den rolle representanter for vårt land spilte i sistnevnte. Kloke hoder bør ta dette videre, og muligens ta en titt på Orderudsaken. Mer enn dette tør jeg rett og slett ikke skrive, og innrømmer at deler av det er spekulasjoner.

Gro, Jens og Jonas

Tele, i tråden din Patologisk klimaalarmisme: Vestens nye sosiale selvskading?, er disse tre personene blitt til en slags hovedpersoner når det gjelder klimabevegelsen i Norge. Jeg tør si rettmessig sådanne. Men det er mer. De tre er ikke kun representanter for for klimasaken, de har i tiår vært representanter for bank- og finansoligarkene, som vi nå vet mer om bakgrunnen til, og det hele har alltid kun dreid seg om en ting. Internasjonalisering/NWO. Det er derfor Synnøve Taftø Fjellbakk, psykisk ustabil eller ei, forsøkte advare Norges innbyggere mot nettopp disse tre. For Taftø Fjellbakk dreide det seg om å advare mot hvordan de satt vårt lands Grunnlov fullstendig over sidelinjen, og hvordan EU/EØS i mange år var deres viktigste sak for å bidra til oppdragsmennenes våte drømmer. Dette har hele tiden dreid seg om pengemakt, den eneste reelle makt, og resultatet håper de skal bli en oligarkstyrt verden uten nasjoner.

"Klima"saken er bare et symptom, et økonomisk og politisk maktmiddel for å oppnå NWO

Det er nettopp derfor vi ser de samme menneskene bak alt det dramatiske som skjer i dagens samfunn. Hvis noen fortsatt ikke klarer se denne sammenhengen, er det dessverre ikke noe jeg kan gjøre med det. Sammenhengen er så klar at det i realiteten er umulig å skille mellom føtter og hode på NWO-monsteret de har skapt og fortsatt skaper.

Fra opprettelsen av Federal Reserve-systemet, via revolusjonen i Russland, opprettelsen av "demokratier" i Europa, finansuroligheter, 1. verdenskrig, 2. verdenskrig, Koreakrigen, Vietnamkrigen, øst/vest-blokken, kriger i Midtøsten, grove overgrep mot nasjoner i Sør-Amerika, alt henger sammen med det samme, og det er i realiteten umulig å skille maktoligarkene (bankfyrstene) og de forskjellige nasjoners e-tjenester, bankvirksomheter, rettssystem eller annet. De er alt og ett. Dokumentasjonen på dette er overveldende.

Alt henger sammen med alt. Hvor mange ganger har jeg sitert eller selv brukt dette uttrykket her på forumet? Fra og med de mektigste bankoligarkenes oppbygging av sionismen, har verdens innbyggere bitt kastet ut i en alternativ virkelighet som kun de færreste synes å klare klore seg ut av. Når hele vår historie er bygget på en løgn, kan den kun forsvares gjennom en endeløs rekke nye løgner. Løgner som folk flest forlengst har erklært å være etablerte sannheter. Verden styres fullstendig av Babylonsk pengemagi. Utøverne er geniale illusjonister, og dessverre, men kanskje enkelt forståelig, klarer nesten ingen å se bløffen. Derfor velger de heller å forsvare den, og således tviholde på sitt verdenssyn. Det mest bedrøvelige er at svært mange også velger å angripe de få som orker holde på med å forsøke avsløre kriminaliteten. Jeg tror de mener det godt, og enkelte vil sikkert med rette karakterisere dem som snille mennesker, men de er samtidig hovedårsaken til at jeg noen få ganger har nevnt uttrykket det mest geniale satan gjorde var å overbevise folk om at han ikke finnes.


Cartoon by Robert Minor in St. Louis Post-Dispatch (1911). Karl Marx surrounded by an appreciative audience of wall street financiers: John D. Rockerfeller, J. P. Morgan, John D. Ryan of National City Bank, and Morgan Partner George W Perkins. Immediately behind Karl Marx is Teddy Rosevelt, Leader of the Progressive Party. Intro Wall Street and the Bolshevik Revolution, Arlington House Publishing 1974.

Avslutningen, kort om 2. verdenskrig

Sovjetunionen okkuperte så og si hele det geografiske området der konsentrasjonleirene/fangeleirene/arbeidsleirene/transittleirene til tyskerne lå. Dette førte til at svært mye av den "sannheten" vi har blitt påkastet som en del av vår historie i utgangspunktet dreide seg om ren propaganda. Hatpropaganda. Jeg har allerede skrevet en del om den russiske revolusjonen og de kreftene som sto bak. Derfor avslutter jeg innlegget med et sitat fra noe en av de høyeste dekorerte sovjetrussere noen sinne, forfatteren og den politiske aktivisten Ilya Ehrenburg. Først en kort presentasjon, deretter sitatet.

SitatIlya Grigoryevich Ehrenburg (Russian: Илья́ Григо́рьевич Эренбу́рг, pronounced [ɪˈlʲja ɡrʲɪˈɡorʲɪvɪtɕ erʲɪnˈburk] ( listen); January 27 [O.S. January 15] 1891 – 31 August 1967) was a Soviet writer, journalist, translator, and cultural figure.



Ehrenburg is among the most prolific and notable authors of the Soviet Union; he published around one hundred titles. He became known first and foremost as a novelist and a journalist – in particular, as a reporter in three wars (First World War, Spanish Civil War and the Second World War). His articles on the Second World War have provoked intense controversies in West Germany, especially during the sixties.

...

Ilya Ehrenburg was born in Kiev, Russian Empire to a Jewish family.

...

Under annen verdenskrig skrev han blant annet:

Germans are not human beings. Henceforth the word German means to us the most terrible curse. From now on the word German will trigger your rifle...If you have not killed at least one German a day, you have wasted that day.

If you think that instead of you, the man next to you will kill him, you have not understood the threat. If you do not kill the German, he will kill you. If you cannot kill your German with a bullet, kill him with your bayonet.

If there is calm on your part of the front, if you are waiting for the fighting, kill a German before combat. If you leave a German alive, the German will hang a Russian and rape a Russian woman.

If you kill one German, kill another—there is nothing more amusing for us than a heap of German corpses. Do not count days; do not count miles. Count only the number of Germans you have killed.

Kill the German—this is your old mother's prayer. Kill the German—this is what your children beseech you to do. Kill the German—this is the cry of your Russian earth. Do not waver. Do not let up. Kill.


Vi kan visst alle spre om oss med hatpropaganda. Samme mann videreførte også skremslene om 6. millioner jøder allerede i 1943, og opprinnelsen er mest kjent fra den kolossale propagandaen sionistene kjørte med disse 6. millioner jøder allerede fra starten av planleggingen av den russiske revolusjonen. Her er Felix Warburgs (ja, som i Warburg-familien) versjon, New York Times, 3. mai 1920, samt noen andre eksempler valgt blant flere:



Her allerede i 1900, New York Times, 11. juni 1900:



Jødisk årbok 1912:




http://en.wikipedia.org/wiki/Warburg_family
http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan
http://en.wikipedia.org/wiki/Ilya_Ehrenburg
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Whit

Sitat fra: Jostemikk på juni 18, 2014, 13:11:42 PM
Avslutningen, kort om 2. verdenskrig

Sovjetunionen okkuperte så og si hele det geografiske området der konsentrasjonleirene/fangeleirene/arbeidsleirene/transittleirene til tyskerne lå. Dette førte til at svært mye av den "sannheten" vi har blitt påkastet som en del av vår historie i utgangspunktet dreide seg om ren propaganda. Hatpropaganda.
Informasjon om hva som foregikk i Auschwitz II - Birkenau og Aktion Reinhardt-leirene kom ut lenge før Polen var okkupert av Sovjetunionen.
Hvis dette altså skulle være propaganda må den ha blitt iverksatt tidligere. De første rapportene fra Auschwitz kommer fra en ikke-jødisk politisk fange. Han ble så vidt jeg husker ikke trodd.

Så kommer Vrba-Wetzler rapporten kort tid etter at Vrba og Wetzler klarte å rømme fra Auschwitz.

Dette er for øvrig detaljer. Vi vet at polske folketellinger viser at det var omtrent 3 millioner jøder i live i Polen før krigen brøt ut. Vi vet også at kun ca. 10% av dem er funnet i live etter krigen. Vi har over 5 000 intervjuer med ungarske overlevere. Vi har innrømmelser fra gjerningsmenn og vi har vitenuttalelser fra andre.

Når vi samtidig vet med svært stor grad av sikkerhet at 265 000 jøder ble deportert fra Warszawa-ghettoen til Treblinka uten å bli sett igjen (unntatt f. eks Yankel Wiernik som var en av de som klarte å rømme under leiropprøret), at lokale vitner bekrefter at det ble brent enorme mengder lik i leiren og det til stadighet kom fulle tog dit som forlot leiren tomme, er det vanskelig å argumentere mot at stedet var et åsted for et industrielt massedrap. At man finner massegraver med aske og menneskerester i flere av AR-leirene taler heller ikke til fordel for ideen om at dette bare er propaganda.

Hvor mange sivile jøder mener du ble drept av nazistene i årene 1939 - 1945? Og hvor mange homofile, Jehovas vitner, russiske krigsfanger og politiske fanger mener du ble drept av nazistene i samme periode?

Vet du hvor mange som ble skutt bak fronten under Operasjon Barbarossa? Kjenner du til Jäger-rapporten og hvordan den blir bekreftet av tidsvitner og tyske situasjonsrapporter? (Ereignsmeldungen der UdSSR)

Auschwitz er ikke helt mitt felt. Jeg vet mer om AR-leirene, men siden du har nevnt den herostratisk berømte plaketten, kan det være greit å vise en liten del av de beviskjedene som ligger til grunn for den historiefaglige konklusjonen om at Holocaust var et delvis industrialisert statsstyrt folkemord, og at Auschwitz II - Birkenau var åsted for massedrap ved hjelp av gass.

Her er et utvalg.